דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס הכנת גבינות 

מאת    [ 08/12/2012 ]

מילים במאמר: 406   [ נצפה 2130 פעמים ]

תמיד אהבנו לבשל וליצור דברים חדשים כמו נקניקים, ליקרים, גלידות ועוד. למרות זאת, האהבה שלנו ללימוד הכנת גבינות בבית היא הגדולה מכולן. נסענו לארצות שונות ולמדנו במחלבות השונות הכנת גבינות בבית. בהגיענו הביתה התאמנו את  המתכונים שלמדנו לחלב ולתנאי האקלים הישראליים. גבינות אלו וגבינות אחרות שאנחנו מכינים, התחלנו לשלב בקורסים שאנו מעבירים.

המטרה של קורס הכנת גבינות הינה לספק לכם ידע על החלב לסוגיו מבחינה בריאותית, יתרונות, חסרונות והטיפול בו. במהלך קורס מסוג זה תלמדו טכניקות ומיומנויות שיסייעו לכם בהכנת מגוון רחב של גבינות.

כל קורס שכזה המתקיים בביתינו מורכב מ- 100% עבודה שלכם. אתם עובדים ומכינים את הגבינות השונות  תוך כדי הסברים והדגמות שלנו. במהלך הקורס תכינו מגוון רחב של גבינות, שלב אחרי שלב, תוך שימוש בטכניקות שונות ומסורתיות של הכנת גבינות.

 

אורכו של קורס הכנת גבינות המועבר על ידינו הוא כ- 8 שעות. בתחילת הקורס ישנה הקדמה שאורכת  כשעה, ובמהלכה נסביר לכם על  תיאורית הכנת הגבינות השונות, רקע, חומרים ולאחר מכן במשך כ- 7 שעות, אתם תצאו למסע קסום של הכנת גבינות בבית. במהלך הכנת הגבינות השונות, אנחנו נקיים דיונים על אפשרויות נוספות של הכנת גבינות באופן ביתי, תוך כדי הדגמה.

במהלך קורס הכנת גבינות שאנו מעבירים תלמדו לשמור על הטמפרטורה של החלב והגבן, תלמדו על החומרים השונים המשמשים להכנת גבינות בבית (מתי ואיך להוסיף אותם) והאופן שבו יש לחתוך את הגבן. לאחר מכן אנחנו נסביר לכם שלב אחר שלב על התהליך שמתבצע בעת הכנת הגבינות השונות. לאחר שנסביר לכם את שלבי ההכנה, נסביר לכם על האריזה והשימור של הגבינות השונות.

בקורס שאנו מעבירים אתם תלמדו על הבדלים בין הגבינות השונות, איך להכין גבינות רכות, חצי קשות, גבינות קשות בעלות קליפה קשה או רכה, גבינות עם עובש לבן (גבינות קממבר לסוגיהן), גבינות עם עובש כחול-ירוק וגבינות בעלות עובש אדום. בנוסף לכך תלמדו הכנת גבינות עם יין ותקבלו הסברים מפורטים על האופן שבו יש לטפל בגבינות מסוג זה. במהלך הקורס נסביר לכם איך להוסיף תבלינים לגבינות השונות. 

מטרת קורס הכנת גבינות המתקיים בביתינו היא להבטיח שכאשר תגיעו לביתכם, תוכלו להכין גבינות בבית תוך הבנה של התהליכים השונים, ללא עזרתנו. כמובן שתמיד נעמוד לרשותכם בכל שאלה.
אחרי עבודה קשה של הכנת גבינות בבית, אין פרס יותר גדול מהמחמאות של כולם וגאוותכם בגבינות שהכנתם בבית במו ידיכם.

 

כל קורס הכנת גבינות המתקיים בביתינו, מועבר על ידינו באווירה אישית תוך כדי הדרכה צמודה שלנו וכמובן שתמיד נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה. 
  

גבינות מהלב - אתר: http://www.xn----1hcbbme1a1aqr5i.com/


אנו מעבירים בביתינו קורס הכנת גבינות באוירה אישית. במסגרת הקורסים תוכלו ללמוד להכין כמעט כל סוג של גבינה שעולה על דעתכם.


לקבלת פרטים נוספים הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר בנייד: 054-7522906


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב