דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הקשר בין אקווריום לאיכות החיים של הדגים 

מאת    [ 03/12/2012 ]

מילים במאמר: 395   [ נצפה 1865 פעמים ]

אולי תתפלאו לשמוע, אבל יש קשר ישיר בין האיכות של אקווריום אשר אתם רוכשים, לבין איכות החיים אשר תהיה לדגים שלכם שישחו בתוכו. אתם חושבים כי לדגים זה לא ממש משנה - תחשבו שוב ! העובדה שהדגים הם אולי יצורים קטנים עם מבע אחיד, לא אומר שהם לא יכולים להרגיש הבדלים בסביבה שלהם. למעשה הם לא יכולים לשלוט בזה במיוחד - דג אשר נמצא בתוך אקווריום איכותי פשוט יחיה טוב יותר ולאורך זמן מכל דג אחר.

איך מזהים איכות ?

כמו כל דבר אחר בחיים, איכות של אקווריום נמדדת בעיקר במדד אחד – במחיר שלו. כמו בכל תחום, גם כאן האקווריום היקר ביותר הוא גם בהכרח האקווריום האיכותי ביותר. האם זה אומר שצריך לשבור תוכנית חיסכון לצורך רכישה של אקווריום - ממש לא ! ראשית יש בכל זאת פרמטר של גודל אשר משפיע על המחיר של האקווריום. כמו כן, לפעמים אפשר לבחור מוצר איכותי שלא יהיה הכי יקר. החוכמה היא פשוט לא להתפתות לרכישה של המוצרים הזולים ביותר, אשר עלותם אפסית - וכך גם האפקטיביות שלהם.

כמה דוגמאות אפשריות

דוגמה אחת של אקווריום איכותי מול אקווריום פשוט מדי נעוצה כבר בחומר הגלם שממנו מכינים את האקווריום. התרגלנו לחשוב שאקווריום הוא תמיד מזכוכית, אך בשנים האחרונות אפשר למצוא יותר ויותר אקווריומים אשר עשויים מפלסטיק, ועל כן מחירם זול יותר. זה אולי זול - אבל לאורך זמן הפלסטיק נהיה עכור במיוחד ולא ניתן לראות בכלל דרכו - ומה הטעם בדגי נוי אם אי אפשר לראות אותם - עדיף לרכוש אקווריום מזכוכית אשר תמיד אפשר לראות דרכו את היופי של הדגים.

ציוד לאקווריום שאסור להתפשר עליו

יש ציוד עבור אקווריומים אשר פשוט אסור להתפשר בבחירה שלו. כך לדוגמה בבחירה של פילטרים ומסננים לאקווריום - כאן אין מה לעשות. פילטרים איכותיים הם פילטרים אשר אכן יעלו יותר. פילטרים שיעלו עשרה שקלים הם פילטרים אשר אסור להתקרב אליהם, כי הם פשוט לא עושים דבר. כך תוכלו לקבל אקווריום מוצלח עם דגים אשר יחיו וישגשגו לאורך זמן.


אנו בגפילטעפיש מביאים אליכם את הציוד האיכותי ביותר לאקווריום שלכם, על מנת שהדגים שלכם יחיו באיכות חיים גבוהה ולא ימותו כל שני וחמישי. הרבה בעלי אקווריומים אשר לא מבינים בנושא נוטים פשוט לשים מים ודגים באקווריום, אך אם לא נבדוק את איכות המים מפני בקטריות ורעלים אנו יכולים להוסיף דגים ופשוט אחרי חודש - חודשיים הם ימותו אחד אחרי השני... לכן אנו בגפילטעפיש מעניקים לאקווריום שלכם בדיקות לתרכובת המים ובנייה מראשית הדרך עד לאקווריום מושלם!

pgn בנייה וקידום אתרים, מיתוג בפייסבוק - http:\www.pgn.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב