דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דנבר השלימה יציקת רצפה נגד החלקה בבית החולים הרצפלד בגדרה 

מאת    [ 03/12/2012 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 2842 פעמים ]

דנבר פרויקטים השלימה עבודה ליציקת רצפה נגד החלקה בבית החולים הרצפלד בגדרה. במסגרת זו השתמשה דנבר באבני קרבורונדום (Carborundum) שמהווים חלק אינטגראלי מהיציקה ובולטים החוצה וכך מונעים החלקה, גם בתנאים חריגים של שמן ומים על הרצפה.

 

עבודה זו הינה המשך לעבודות דומות שבוצעו על ידי דנבר במטבחים מוסדיים של בתי חולים, בינהן רצפת המטבח בבית חולים ברזילי באשקלון.

בנוסף, חברת דנבר השלימה פיתרון חדשני שמשלב ננו טכנולוגיה לביצוע עבודות בידוד תרמי במטבח בבית חולים מאיר בכפר סבא. בעזרתו קטן משמעותית העובי הנדרש לבידוד טרמי מסנטימטרים למילימטרים ובא בדיוק לפתור בעייה קיימת.

 

מה היתה הבעיה:מתקן חדרי הקירור וההקפאה של המטבח של בית החולים מאיר המשרתים מידי יום אלפי סועדים. כל חדר במתקן מכוון לטמפרטורה שונה, בהתאם לסוג המזון המאוחסן בו.  כדי לנייד את המזון משתמשים עובדי המתקן בעגלות על גבי גלגליות. גובה מתקן חדרי הקירור חייב להיות זהה לזה שבכל הקומה כדי שעגלות האוכל יוכלו לצאת ולהיכנס לחדרי הקירור מהמטבח בבטחה ובקלות..

הבעיה הייתה, שגובה רצפת מתקן הקירור לא היה נמוכה מספיק כדי לבצע בידוד תרמי קונוונציונלי רב עובי, שנעשה על פי רוב בצמר סלעים והנחתו דורשת עובי רב יחסית.

 

הפתרון של דנבר:

מכיוון שלא היה ניתן ליישם פתרון של בידוד תרמי עבה פיתחה דנבר צבעים חומר ייחודי מבוסס על החומר טרמוסיל פוליפלקס. מספר מנכ"ל דנבר פרוייקטים, ברוך קוגן: "בחומר הבידוד שרק לנו בארץ יש אותו - מילימטר אחד נותן בידוד טרמי כמו חמישה ס"מ של צמר סלעים. יצקנו עם החומר הזה את רצפת חדרי הקירור ויצרנו תחליף איכותי דק לבידוד תרמי עבה שאותו לא היה ניתן ליישם במקרה הזה מחוסר מקום". 

 

קוגן הוסיף את חשיבותו הרבה של הפרויקט עבור בית החולים שכן אי בידוד תרמי בחדרי הקירור וההקפאה פירושו "בריחת קור" ואובדן אנרגיה רבה וכן חדירה של הקור לקומה תחתונה של המבנה היכן שאינו נחוץ ומהווה גורם מפריע המונע התנהלות תקינה.

 

מה אומר הלקוח:

לדברי מר אלי פרלוב, המהנדס הראשי של קופ"ח כללית: "העבודה שדנבר עשתה התאפיינה ברמה מקצועית גבוהה, בקפדנות ביצוע ועמידה גבוהה במפרטים טכניים תוך תיאום מלא עם הלקוח ושביעות רצונו המלאה. פניתי לדנבר במצוקה גדולה וקיבלתי מענה לדרישות מחמירות של בידוד תרמי ואיטום גבוה". 

דנבר פרויקטים עוסקת בביצוע של עבודות ציפוי (כולל ציפוי אפוקסי), איטום, בידוד, שיקום מבנים, שחזור בטון , צבע וציפוי של חדרים נקיים.  לחברה מעל ל-20 שנה של ניסיון בביצוע פרויקטים מורכבים עבור חברות מהגדולות במשק והיא נחשבת לחברה מובילה בארץ  במיוחד בנוגע לפתרון בעיות מורכבות ומסובכות. בזכות זאת זוכה דנבר להמלצות ולשבחים מלקוחותיה.

 

בקרו אותנו באתר דנבר בכתובת:


http://www.denber-colors.co.il/


 


 


 


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב