דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברת מידרוג ממשיכה גם השנה לאשרר דירוג Aa3 לאגרות החוב של מטריקס 

מאת    [ 29/11/2012 ]

מילים במאמר: 460   [ נצפה 3414 פעמים ]

חברת מידרוג העניקה לחברת מטריקס אישרור מחדש לדירוג Aa3 לאג"ח (סדרות א'),  שהנפיקה מטריקס באוגוסט 2007,  עם אופק יציב. בדו"ח שפרסמה מידרוג ציינה כי  "מטריקס הינה החברה הגדולה בשוק ה-IT בישראל, בעלת נתח שוק משמעותי של כ-17% ומובילה במגזרי הפעילות העיקריים שלה".

בין הגורמים התומכים בדירוג, ציינה מידרוג את המעמד העסקי החזק של החברה בקרב החברות הפועלות בענף ה- IT בישראל, המתבטא במוניטין גבוה ונתחי שוק גבוהים. לחברה יתרון תחרותי בזכות המגוון הרחב של השירותים המוצעים על ידה ללקוחותיה, הסינרגיה בין תחומי הפעילות המגוונים, ניסיונה המוכח במיזוגים ורכישות מוצלחים ויתרון הגודל. לחברה מספר רב של פרויקטים המבוצעים במקביל ובסיס לקוחות רחב, ותיק ופרוס על מגוון ענפי המשק. החברה חשופה למגזר הפיננסים, המאופיין בחסמי כניסה גבוהים ומהווה כ- 35%-40% מסך הכנסותיה, שיעור גבוה מהממוצע הענפי. כמו כן, היא התברכה בניהול ממוקד ואיכותי עם ותק ויציבות בדרגי הניהול.

ב- 12 לנובמבר פרסמה מטריקס את התוצאות הכספיות לרבעון השלישי 2012 והציגה גידול  של כ- 14.6% בהכנסות החברה לתשעת החודשים הראשונים של שנת 2012 בהמשך לגידול בשיעור דומה בשנת 2011. 

לדברי משה אטיאס, סמנכ"ל הכספים של מטריקס: " מטריקס ממשיכה לשמור על מעמדה כמובילת שוק ה- IT  בישראל ולזכות פעם נוספת בדירוג הגבוה ביותר בענף – Aa3 - דירוג עליו היא שומרת מיום הנפקת האג"ח ב-2007, לרבות שמירה על אופק יציב. בתקופה מאתגרת כמו זו אנו גאים על כך שבעתיים".

"פיזור המגזרים והלקוחות שלנו, הניהול המנוסה והזהיר ומנועי הצמיחה המגוונים שלנו, בתחומים השונים, מקנים לנו את היכולת לתת בטחון לציבור המשקיעים ולזכות באמון גבוה בהמשך הצלחת החברה".

 

 

אודות מטריקס

מטריקס, המעסיקה כ-6300 מקצועני ,IT הינה חברת טכנולוגיית המידע המובילה בשוק הישראלי. מטריקס עוסקת בביצוע פרויקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח ויישום טכנולוגיות, פתרונות ומוצרי תוכנה, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם, שירותי תשתית, ייעוץ,Offshore , מיקור חוץ, בדיקות, הדרכה והטמעה ופתרונות חומרה מובילים. הייחודיות של מטריקס הינה בראייתה העסקית וביכולתה להתאים טכנולוגיות ופתרונות ללקוחותיה, הודות לשילוב שירותיים רוחביים של חטיבות הרוחב המספקות מענה מלא לניהול ומימוש פרויקט IT מקצה לקצה, שירותים על פי מגזרי שוק של החטיבות המגזריות, המספקות את הידע והניסיון בעולם התוכן של המגזר, והראיה העסקית ומרכזי ההתמחות המספקים את הניסיון, ההתמחות והפתרונות הטכנולוגים והאפליקטיביים.

עם לקוחותיה של מטריקס נמנים מאות גופים וחברות מהמובילים בישראל בתחומי התעשייה, מסחר, בנקאות ופיננסים, טלקום, בטחון, בריאות והמגזר הממשלתי ציבורי. מטריקס מדורגת כחברה שהכי כדאי לעבוד בה בתחום שירותי IT, עפ"י סקר BDI.

מטריקס נסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א במדד תל אביב 100 ונסחרת גם במדד היוקרתי של החברות הגדולות המחלקות דיבידנד - תל דיב 20. מחזור המכירות של מטריקס במהלך שנת 2011 הגיע ל- 1.75 מיליארד שקל, הרווח הנקי הגיע ל- 96 מיליון שקל. חברות המחקר מדרגות את מטריקס במקום הראשון בענף שירותי התוכנה בישראל,STKI  מדרגת את מטריקס בראש זו השנה השביעית ו- IDC מדרגת את מטריקס ראשונה זו השנה הרביעית ברציפות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב