דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לכתוב תוכן שיווקי שכנועי? 

מאת    [ 23/11/2012 ]

מילים במאמר: 383   [ נצפה 1695 פעמים ]

שמחה מאוד לחלוק איתך את הידע שלי בכתיבה שיווקית

ולהעניק לך מדריך כתיבה חינמי של כתיבת תוכן שיווקי שכנועי.

כל שעליך לעשות זה להצטייד בדף ובעט ולהציג את האמירה האישית שלך ושל העסק שלך.

ללקוחות שמחפשים את התועלת שאתה מציע להם.

 

הכותב המוכשר ביותר עבור העסק שלך - זה אתה בעצמך. וחשוב שתזכור זאת.

כי אתה זה שמכיר את הפעילות שלך היטב. יש לך את הקול האישי

שהלקוח מחובר אליו ומחפש אותו. אתה מומחה בתחומך.

אתה יודע מהן השאלות והתהיות שעולות אצל הלקוח במהלך האינטרקציה ביניכם

ואתה בקרוב מאוד תדע את הטכניקה לכתיבה איכותית של תוכן שיווקי שכנועי. 

 

בפוסט הראשון בסדרה תתחיל בעבודת ההכנה לקראת הכתיבה השיווקית.

נדבר על התהליך שאתה, בעל העסק, צריך לעבור

כדי לדעת מהי התועלת שאתה מציע ללקוח שלך.

זה פשוט, ממוקד ומביא תוצאות!

_________________________________

יש כמה דברים שצריך לדעת על בלגניסטים.

ראשית, תהליך הקבלה העצמית הוא ארוך.

בהתחלה אנחנו מתכחשים…

ומאשימים את כל מה ומי שאפשר באי הסדר השולט.

ואז מגיע תהליך חמשת השלבים.

בסופו אנחנו מבינים שערימות הניירת שמפוזרות בבית

לא קשורות לרעידת האדמה שקרתה בוונצואלה אלא כי אנחנו מבולגנים וככה זה.

 

שנית, מחקרים מוכיחים כי אנשים מבולגנים הם אנשים יצירתיים יותר.

שקל להם לצאת מהמסגרת ויודעים לפרוץ את המחשבה מהקופסה.

כי הם לא חייבים שליטה וסדר במהלך חשיבה.

 

שלישית, אנחנו הרבה יותר מסודרים ממה שאתם חושבים!

או יותר נכון, ממוקדי מטרה.

נכון. נכון. אנחנו דוחים את הרגע שבו נוכל לגלות איפה שולחן האוכל מסתתר

ולמה אנחנו שומעים קול חרישי של יללות החתולה מחדר השינה.

מסתבר שהיא הסתבכה בין ערימות הבגדים הזרוקים בכל משבצת ריקה בחדר, וזו לא הפעם הראשונה.

אתם לגמרי צודקים.

אבל כשאנחנו מחליטים לסדר, דבר לא יעצור אותנו!

 

בסשן הסידור הממוקד, אנחנו מתרגלים הבנה של המושג תועלת.

אנחנו מבינים שיש דברים שצריכים לפגוש את פח האשפה או את המיחזור.

כי אנחנו לא יכולים להכיל את הכול ואנחנו לא רוצים לשמור דברים שאין להם שימוש ממשי.

 

אנחנו רוצים לקרב אלינו את המוצר הטוב ביותר עבורנו – זה שנוכל להפיק ממנו דבר מה.

משהו שיענה על הצרכים שלנו ויפתור לנו חוסרים. כדי שנוכל להבין את התועלת, נצטרך לגלות את הערך של המוצר.

וזה המסר שהלקוח שלנו מחפש.

 

רוצה להמשיך לקרוא את המדריך ולהתחיל בתהליך הכתיבה השיווקית שלך?

לחץ כאן ושתף עם חברים שיכולים להעזר בטיפים מקצועיים לכתיבה שיווקית.

שלומית הוך גרונוול
כתיבה שיווקית תדמיתית
לקבלת מדריכים חינמיים בכתיבה שיווקית לשימושך - לחץ כאן
לדף הפייסבוק שלי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב