דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ספרי קודש 

מאת    [ 22/11/2012 ]

מילים במאמר: 439   [ נצפה 2676 פעמים ]

 ספרי קודש

ספרי קודש היו מאז ומעולם הבסיס עליו עם ישראל שרד, בכל מקום בעולם, בכל יבשת בכל ארץ בכל עיר – לכל מקום שיהודים הגיעו, הם לקחו איתם ספרי קודש.
מה המיוחד בספרי קודש? מדוע הם הבסיס עליו עם ישראל ממשיך בכל ימי הגלות שלנו?
ספרי קודש הן תורת האלוקים, אלוקים נתן את התורה וחכמי ישראל בכל הדורות פירשו ונתנו לנו לטעום עוד ועוד מחכמת התורה. האם ידעת מה הספר הנמכר ביותר בעולם? לא הארי פוטר וגם לא ספר השיאים של גינס, לא ספר זוגיות או עשיית כסף כזה או אחר. ובכן הספר הנמכר ביותר בעולם הוא ספר התנ"ך. והוא שלנו, הוא ניתן לנו מבורא עולם למענינו לטובתינו בעולם הזה ובעולם הבא. אין עוד ספר בעולם שהחזיק ומחזיק כל כך הרבה זמן כמו ספר התנ"ך.
אין משהו יותר חכם מהתורה, אין משהו יותר מועיל לחיי האדם מאשר חיים על פי רצון האלוקים. על מנת שנבין את התורה עלינו לקרוא את מפרשי התורה, בכל הדורות זכינו למפרשי התורה, אם זה המשנה, התלמוד הבבלי, רש"י והרמב"ם.
זכות גדולה היא למוציא לאור ספר קודש, כי בזכותו יותר ויותר יהודים קוראים ולומדים את תורת האלוקים, בזכותו יותר יהודים מתחברים לאלוקים. כל מי שקורא בספר הוא מזכה את המחבר בלימוד תורה שהוא לומד.
כיום ניתן להשיג בחנויות ספרי קודש, ספרי הדרכה בנושאים רבים ומגוונים אם זה הצלחה בזוגיות, חינוך ילדים, יחס בין אדם לחבירו, שמחה, קדושה, פרנסה ועוד.
לאט לאט גם הציבור הלא דתי מגלה את אוצר הספרים היהודי, לא לחינם ידיעות ספרים בשנים האחרונות מוציאים לאור עוד ועוד ספרים יהודיים כמו הכוזרי, הרמב"ם ועוד – כי האם צמא למשהו אותנטי, משהו ששייך לנו בתור עם ישראל, משהו שקיבלנו אנו מבורא עולם והוא מתאים לנשמתינו הייחודית היהודית.
ואם תשאל כיצד ניתן להשיג ספרי קודש? כיום ניתן לבקר בחנויות ספרי קודש רגילות, או גם בחנויות אינטרנטיות לספרי קודש שבהם אתם מזמינים את הספרים ומקבלים בדואר את מבוקשכם.

מידע נוסף על תשמישי קדושה או תיקון הכללי או מתנות יודאיקה

לא קיים משהו יותר חכם מהתורה, לא בנמצא משהו יותר טוב לחייו של האדם מאשר לחיות על פי רצונו של ה יתברך. על מנת שנבין את התורה עלינו לקרוא את מפרשי התורה, בכל הדורות זכינו למפרשי התורה, אם זה המשנה, התלמוד בבלי, רש"י והרמב"ם.
לכל מי אשר מוציא לאור ספרי קודש נזקפת לזכותו זכות גדולה, כי על ידי כך בזכותו המון יהודים קוראים ולומדים את תורתו של אלוקים, ובזכותו יותר ויותר יהודים מתחברים לה'. כל מי אשר לומד בספר הרי הוא מזכה את המוציא לאור בלימוד התורה שהוא לומד.
כיום ניתן להשיג בחנויות ספרי הקודש, ספרי הדרכה בתחומים שונים ורבים בין השאר ספרים בנושא הצלחה בזוגיות, יחס בין אדם לחברו, חינוך הילדים, קדושה, שמחה, פרנסה וכו'. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב