דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהם אתרי השוואה (אינטגרטורים) ומדוע יש צורך בהם ? 

מאת    [ 20/11/2012 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 1556 פעמים ]

מהם אתרי השוואה (אינטגרטורים) ומדוע יש צורך בהם ?

האינטרנט רווי באתרים שונים אשר נותנים מידע ונתונים בנושאים שונים וזמינים לכלל הגולשים, אך הסלוגן "מרוב עצים לא רואים את היער" תקף גם פה, היכולת של הגולש לסדר, למיין ולהכיל את כל הנתונים יצרה צורך בכלים חדשים שאספו את המידע על פי שאלות הגולשים והגישו אותם לגולש בצורה נוחה ומובנת.

כך התחילו אתרי ההשוואות לפעול ( בלועזית הם נקראים "אינטגרטורים") אתרים אלו לוקחים מידע בנושאים שונים כמו מוצרי אלקטרוניקה, מוצרי מזון, טיסות וכו'.. ומשווים בינהם.

לאחר מכן התפתחו אתרי ההשוואה לאתרי רכישה, כלומר לאחר השאילתא, קבלת המידע, הגולש יכול לבחור האם לבצע את הרכישה ולהפוך מגולש ללקוח, לעיתים זה בלחיצת כפתור ולעיתים זה באמצעות שיחת טלפון, צ'ט, כאשר המוצר מסופק במייל או באמצעות משלוח ליעד שנקבע.

בארצות רבות, אתרי ההשוואה מצליחים מאוד, והם ממשיכים להתפתח גם למדינות נוספות, שרות מעניין נוסף של אתרי ההשוואה היא למשל היכולת להרכיב סל מוצרים לפי בחירת הלקוח ממגוון החנויות שנמצאות באתר ההשוואה וכך להרכיב עבור עצמו סל זול של מוצרים בלי להתחייב לחנות אחת בלבד.

ככל שאתר ההשוואה מתפתח כך גם ישנם גורמי השפעה נוספים כמו מוניטין האתר או הגוף שמפעיל אותו, איכות השרות, סוג הסחורה, מה שנותן ללקוח הפוטנציאלי תמונה מדוייקת יותר אשר מאפשרת לו לקנות בצורה חכמה ורציונלית יותר.

אתרי השוואה אשר משווים בצורה חד ערכית לגבי אותו מוצר בחברות שונות ומביאות את המכנה המשותף איכותי ו/או תיקני באותם ענפים בהם יש תקן, המחיר הוא זה שהופך להיות מרכזי בהחלטת הקנייה.

שאיפת רוב אתרי ההשוואה היא לממש את הפוטנציאל שלהם ולממש מכירת מוצרים ולא רק לעשות השוואת מחירים (דבר שמקל מאוד על ציבור הגולשים). לשם כך הם מחפשים את הקשרים אשר יתנו את המחיר הטוב ביותר שנמצא למוצר אותו הלקוח הפוטנציאלי מחפש.

כיום, הגולש כאשר הוא מוצא מוצר שעונה על הדרישות שלו, מוכן לתת בקלות רבה יותר את כרטיס האשראי שלו ולבצע את הרכישה באינטרנט במהירות וללא התערבות אדם.

אחד התחומים הקלים ביותר לבצע זאת הינו תחום הביטוח, מאחר ועל פי חוק הביטוח ישנו תקן אחיד לביטוח רכב אתרי ההשוואה נותנים את המחיר עבור אותם נתונים ואותו כיסוי ביטוחי מחברות הביטוח השונות, כך הלקוח הפוטנציאלי מקבל את ההשוואה מולו, בלי צורך לפנות למספר סוכני ביטוח.

אני מזמין אותכם לעשות סיור באתר ולקבל הצעת מחיר, אשר תמחיש יותר מכל את הקלות והידידותיות של המערכת, את קבלת התוצאות בזמן קצר וכיצד תוכלו לחסוך כסף בצורה משמעותית. לאיתור הצעת הביטוח הטובה ביותר עבורך לחץ כאן

צביקה קליך Dugri - מהיום חוסכים זמן וכסף ברכישת ביטוח ליצירת קשר לחצו כאן    




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב