דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סולם לעליית גג - פתרון אולטימטיבי שאינו תופס מקום 

מאת    [ 17/11/2012 ]

מילים במאמר: 390   [ נצפה 3419 פעמים ]

סולם לעליית גג- שפע דגמים שניתן להתאים אישית ללקוח

סולם לעליית גג ניתן להתאמה אישית, לכם, לסגנון פעילותכם, לביתכם ולעסקכם. בניגוד למדרגות קבועות המובילות לעליית הגג, ניתן להתאים אישית סוגים רבים של סולמות מתקפלים, בדרך כזאת, שגם יציגו חיסכון משמעותי במקום, גם יהיו בטוחים לעלייה וירידה ובמגוון גדול של תכונות כושר נשיאה. רוב הסולמות לעליית גג, עשויים ברזל מגלוון או מתכת, אם כי ישנם מקרים ספציפיים בהם הם עשויים מעץ. באופן עקרוני, הסולמות העשויים מברזל מגולוון הם הנפוצים ביותר, ומשמשים בעיקר לשימושים ביתיים ופרטיים. כושר הנשיאה של דגמים אלו, הינו בין מאה וחמישים קילוגרמים ועד שלוש מאות קילוגרמים, והם אמינים ובטוחים. לעומתם, הסולמות לעליית הגג שנמצאים בשימוש בעולם המסחרי, הינם בעלי כושר נשיאה גבוה יותר, ועשויים כמעט תמיד מאלומיניום חזק במיוחד או ברזל מגולוון. סולם לעליית גג, המיועד לנשיאת משקלים גבוהים יותר, יהיה מתאים גם לשימוש תדיר יותר, כמו שקורה בשטחים מסחריים, בהם יש צורך לעשות שימוש תדיר מאוד בסולם.

סולם לעליית גג - אז למה לא לבנות מדרגות?

בניית מדרגות ושימוש בסולם לעליית גג הינם מושגים שונים בתכלית, אם כי לשניהם מטרה משותפת, לאפשר לנו לעלות ולרדת מעליית הגג. היתרון הבולט שמציגה התקנת סולם לעליית הגג, הינו, שהסולם אינו אלמנט קבוע ששוכן דרך קבע בסלון שלנו, או בכל חלל אחר הנמצא מתחת לעליית הגג, ובכך אינו תופס מקום כלל, לעומת מדרגות קבועות המקטינות את שטח החלל. במידה והחלל שברשותכם גדול במיוחד, אזי ישנה אפשרות ליצור גרם מדרגות לעליית הגג. עם זאת, יש לשקול עד כמה נעשה שימוש בעליית הגג. לפיכך, לעליית גג שאינה בשימוש תכוף, למשל עליית גג המשמשת לאחסון בלבד, אינה מועמדת טובה לבניית גרם מדרגות אליה. אחרי ששקלתם את מידת ותדירות השימוש בעליית הגג, חשוב שתשקלו את עד כמה מקום, יגזול גרם המדרגות מהחלל שמתחתיו. אם ברשותכם חלל קטן, כמו מסדרון או חדר מגורים קטן במיוחד, הרי שכמעט ואין אפשרות פיזית לבנות גרם מדרגות שלא יחסום את כל החלל הקטן, ובמקרים כאלו, השימוש בהתקנת סולם לעליית גג, הינו אידאלי.

סולם לעליית גג - להקפיד על מוצר איכותי ובטיחותי

בבואכם לרכוש סולם לעליית הגג, חשוב להקפיד על בחירת מוצר כמה שיותר איכותי, וכן לבחור חברה אמינה, מוסמכת ומקצועית שתתקין אותו עבורכם ואף תיתן לכם אחריות מתאימה. רוב החברות המתקינות סולמות לעליית גג מציעות אופציות של התקנה עצמית, אם כי בשימוש באופציית התקנה עצמית, החברה אינה מתחייבת לתקינות המוצר ולא נותנת אחריות עליו, שכן לא בוצעה התקנה על ידי מתקין מורשה.

אודות הכותב:


אבי שהרבני ,
מנהל טכני חברת עליית גג
052-3301888


חברת עליית גג מייבאת, משווקת ומתקינה סולמות לעליית גג וגם חלונות גג. איכות גבוהה של סולם מתקפל לעליית גג מבטיחה עמידות של הסולם לשנים רבות ובטיחות גבוהה. אצלנו מגוון סולמות מתקפלים מברזל מגולוון במידות שונות ואיתם גם דלתות חיפוי עשויות עץ מלא או מתכת. אצלנו ניתן לרכוש סולמות מתקפלים לתקרה וגם לקיר. בקרו באתר, התקשרו ובואו להתייעץ:


www.aliat-gag.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב