דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חלון גג - לנצל למקסימום את האור הטבעי עבור הבית שלכם 

מאת    [ 14/11/2012 ]

מילים במאמר: 411   [ נצפה 1874 פעמים ]

 

מהם היתרונות העיקריים של חלון גג?

 

הצבתו של חלון גג, הנקרא גם סקיילייט ("אור השמיים" בתרגום חופשי), בחלל שלכם, תיתן לכם יתרונות עצומים בנוסף למראה אדריכלי ועיצוב יפה של החלל. לא משנה אם תבחרו להתקין חלון גג בעליית גג שהפכה לחדר מגורים, או במסדרון בווילה, בחלל הסלון או חלל כניסה או בכל חדר אחר שמעליו רואים את השמיים ואין מעליו קומה נוספת, תוכלו ליהנות ממה שהטבע מאפשר לנו לקחת, על מנת להכניס הרבה אור והרבה אוויר טבעי לחדר. יתרון בולט בהתקנת חלון גג, הינו האור הטבעי שנקבל בחללים קטנים וגדולים כאחד. בעליות גג עם חלונות קיר קטנים נותן השימוש בחלון גג תוספת של אור טבעי למשך רוב שעות היום, חיסכון משמעותי בהשקעה בתאורת החדר (התקנת מנורות) וכן בחיסכון בצריכת החשמל. יתרה מכך, האוויר הטבעי שנכנס דרך חלון הגג מביא לחיסכון בהוצאות מיזוג ובקרת טמפרטורה בחדר. כאשר חלון הגג סגור הוא מבודד ביעילות חום וקור בגלל התכונות המקצועיות של החלון שיפורטו בהמשך. נוסף ליתרונות היישומיים קיים הנושא העיצובי יוצא הדופן שנותן חלון גג, כאשר ניתן למקמו במקומות שונים בחלל ובעיצובים מרהיבים ויוקרתיים, שישוו לחלל החדר אווירה ייחודית ורומנטית.

 

בחירת חלון גג איכותי - עד כמה זה חשוב ?

 

לבחירת חלון הגג יש חשיבות רבה, בנוסף על תכנון נכון של המיקום , התכנון העיצובי ואיכות המוצר. חלון גג איכותי המשמש אותנו שנים רבות חייב להיות בעל תכונות של בידוד מלא של חום וקור, אטום הרמטית לחדירת נוזלים, מסנן היטב את קרינת השמש, ומבודד ביעילות רעשים חיצוניים. המומחים ממליצים לרכוש חלונות גג המיוצרים במדינות בהן האקלים החורפי קשה ואז יש סיכויים טובים מאד שהמוצר יהיה עמיד היטב בפני פגעי מזג האויר. במדינות בהן שורר אקלים קר וגשום במיוחד, מתווספים לחלונות הגג ערכת פחי מרזוב נוספת המשמשת כמקדם ביטחון לערכת המרזוב הקיימת ומאפשרת הגנה יעילה וטובה יותר. יש לשים דגש בפרטים הקטנים בייצור חלון גג אשר חיוניים להמשך תפקודו התקין והיעיל וקובעים את אורך חייו של המוצר, למשל סוג העץ שממנו נבנה החלון, האם עבר טיפול הגנה של לכה על בסיס מים, האם כל חלקי החלון יוצרו מאלומיניום ולא מפלסטיק שאיננו עמיד לאורך זמן ושהזכוכית בה נעשה שימוש היא איכותית ועמידה.

 

חלון גג סקיילייט - מתאים כמעט לכל חלל ולכל מטרה עיצובית 

 

שילוב חלונות גג כאלמנט עיצובי מרהיב, כמובן מבלי להתפשר על איכות המוצר, הינו מקובל מאוד בקרב אדריכלי פנים בישראל שטופת השמש, ולמעשה בכל העולם, וניתן לראות בתים פרטיים, דירות גג, וילות ודופלקסים המעוטרים בחלונות גג המשלבים מרכיבי מתכת, גבס, עץ מסוגנן ועוד.

 

חלונות גג הם עצם הפעילות של חברת "עליית גג" הפועלת בישראל עשרות שנים ולה אולמות תצוגה הממוקמים ברעננה ונס ציונה. החברה משווקת בין השאר חלונות גג מן הטובים בעולם מתוצרת חברת VELUX הדנית וכן סולמות מתקפלים לעליית גג.


חלונות גג מהווים פתרון מעולה על מנת להכניס אור טבעי אל תוך הבית דרך הגג.


בואו להתרשם, להתייעץ ולקנות. ניתן גם ליצור קשר באמצעות האתר של עליית גג:


www.roofwindows.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב