דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עצמאות כלכלית- עבודה מהבית 

מאת    [ 13/11/2012 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 1998 פעמים ]

לרבים השאלה הזאת, אינה קיימת היא בעיקר עובדה קיימת ומציאות יום יומית, אותם אנשים שקצו בעבודה שכירותית בין אם במפעל או בין אם במשרד, הרבה כמובן תלוי באופי אבל מקבל דחיפה חזקה מכיוון השכר והרצונות העזים לצאת לעבר עצמאות כלכלית ולחופש המיוחל של עבודה שאת כולה במו ידיך יצקת, הזעת ויצרת .

עצמאות כלכלית לא בהכרח מתאימה לכל מי שחפצה בכך נפשו, יש לרבים את הרצון העז לצאת ולהיות חופשיים אל מול העולם העסקי הלא פשוט יש לומר, מאתגר ומביא איתו שאלות רבות בייחוד בתחילה, לפני שהגלגלים נעים כסידרם באופן אוטומטי וזה נכון לכל סוג של עסק, גם כזה שמידיי יום מייצר הרפתקאה חדשה.

תחומי עיסוק

ניגש אם כן לשאלת השאלות שמעסיקה בטח סקרנים, מתעניינים חדשים במהלך שכזה ובכן תשובה לשאלת המיליון מתחילה בשאלה : האם אתה מוכן למהלך שכזה,הן מבחינה אישית והן מבחינה כלכלית, נכון שלא תמיד צריך הון מסוים על מנת לגבות מהלך שכזה, אך לרבים ובייחוד לכאלה המתחזקים כלכלת בית בכוחות עצמם תהיינה חשיבות לביטחון מהסוג הזה, ולגבי העניין האישי החשוב, רבים המעוניינים ביציאה לחופש כלכלי ולקיום עבודה מהבית, יש חסמים מקוריים בילט אין באישיות ואינם מאפשרים להם את חופש היצירתיות המתבקשת ביציאה לעצמאות כלכלית .

סכנות בדרך 

יש לבחון את הנושא הזה לאורך זמן עצמאית בתחומים שונים או לחילופין ללכת לייעוץ עסקי על מנת לבחון זאת, בוודאי שרבים יגיעו למסקנות שונות אם ייוועצו עם מכרים או אנשים שאין זו מקצועיותם לתת יעוץ שכזה ועל כן מומלץ ללכת להכוונה נכונה ומקצועית, נושא נוסף הוא כמובן תחום העיסוק, לרבים העוסקים מהבית כיום קל יותר מבעבר שכן עולם האינטרנט מלא באפשרויות שונות לעיסוק ופרנסה, החל מכתיבה עבור אתרי אינטרנט, בלוגים ושאר מידעים ברשת וכלה בעיצוב ובניית אתרים, כל זה ועוד רק הולך ותופס מקום גדול בחיים של כולנו ולא ניתן להתחמק מהצורך של רבים בכלל השירותים שמוצעים לכולנו באינטרנט .

 קחו לצורך העניין בעל עסק בינוני בכל תחום, יש לו צורך באתר אינטרנט, לאתר האינטרנט ישנו הצורך בעיצוב, בתוכן מקורי ושיווקי, הוא צריך מקדם אתרים, יש צורך במומחה רשתות חברתיות על מנת לבנות עבור העסק דף באינטרנט, דף שיקושר לאתר האינטרנט ויציג את החברים המכותבים בו, לכל אלה יש כאלה שיעדיפו להפקיד את מלאכת הניהול בידי וובמאסטר מקצועי ומנוסה, לכל אחד מהפרמטרים המצויינים יש מקום לעבודה מהבית וכמובן עצמאות כלכלית עם פרנסה טובה, נכון שעם הזמן הריבוי יוצר עומס וזילות המחירים, אך מכיוון שהאינטרנט מקצר לנו את המרחק הפיזי בין ארצות, יש כאן הזמדנות לדוברי שפות להתרחב בעיסוקם לכלל ארצות שונות ולתת שירות מביתם לאותם לקוחות מעבר לים .

 קידום אתרים , קידום אורגני, קידום ממומן - PPC,  שיווק ברשתות חברתיות, ניהול ועריכת דפים עסקיים בפייסבוק, ערוצי יוטיוב - הקמה וניהול . להזמנות - didi@seolink.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב