למה החלטתי להתנתק מבזק?...
כי מסתבר שבזק נותנים שירות רק לעקרות בית ולמובטלים.
אחרת (לפי דבריו של נציג קשרי לקוחות!) עלי לקחת יום חופש כדי לטפל בכך שאין לי אינטרנט כבר שבוע.
אז תודה רבה לכם בזק על השירות הנהדר.
היה שווה לעבור אליכם מהוט.
בזק היא חברה שחרתה על דגלה גם את נושא השירות ללקוח, נושא זה מוצג באתר שלהם, בדף הפייסבוק ופרסומות.
אצלנו בבית נושא זה לא הורגש, בשבוע האחרון נותקנו במפתיע מקו האינטרנט היושב על תשתית בזק ומאז אנו סובלים מיחס מזלזל מצד נציגי בזק, בנציגים מדובר גם על נציגים מצוות "שימור הלקוחות" ואם כך חברת בזק מנסים לשמר לקוחות המצב רע מאד...
חברת בזק לא מאפשרת לאנשים עובדים בשעות נורמליות לקבל מהם שירות, החברה לא הצליחה למצוא לנו טכנאי שיוכל להגיע בשעות שאנשים בד"כ נמצאים בבית, כלומר 7-9 בבוקר או לאחר השעה 16:00. לא תגידו שמדובר במקרה של משפחה קרייריסטית שמגיעה הביתה בערב, חברת בזק לא יכולה לספק טכנאי לאחר השעה 16:00, אלא אם כן תקבע איתה לחודש מראש.
במקום לקבוע טכנאי בזמן היא פשוט מחליטה על דעת עצמה לשלוח טכנאים בשעות היום בלי לקבל כל אישור מהלקוח, ואז יוצא שפתאום בשעה 11 בבוקר או 14:00 בצהריים (קרה לנו 2 פעמים) מתקשר אליך טכנאי נחמד שמבשר לך שהוא מחוץ לבית שלך ואתה לא נמצא.
אז החלטנו לפרסם את המכתב הזה עד שנציג של בזק או של משרד התמ"ת (לאור האפלייה שחווינו בתור אנשים עובדים) יפנה אלינו ויצליח לתאם לנו טכנאי לשעה נורמלית, בינתיים כבר ביקשנו מבזק בקשת ניתוק, אולי זה יצליח להזיז משהו בזמן שננסה להתחבר דרך חברה אחרת.
עמוד הפייסבוק של חברת בזק מלא בפניות נזעמות של אנשים שמקבלים שירות מזוויע לאורך תקופה ארוכה וחברת בזק לא מועילה בטובה אפילו לענות או להתיחס אליהם, עד שתקום חברת תקשורת נוספת בישראל שתהווה אלטרנטיבה שפויה יותר מבזק עלינו כצרכנים לעמוד על שלנו ולהיאבק ביחס המחפיר שאנו מקבלים מחברה כזו.
ולנציגי חברת בזק הקוראים את מכתב זה, במידה ואקבל מכם יחס יותר שירותי ומכבד בזמן הקרוב אני מתחייבת להעלות זאת על הכתב ולתאר את אופי המענה, אך עד שזה יקרה אמשיך לכתוב מכתבים וסטטוסים נזעמים בעמוד הפייסבוק שלכם.
הכותבת הינה צרכנית רגילה של חברת בזק ואין לה שום אינטרס כלפי חברת תקשורת כזו או אחרת מלבד הרצון להשיב את האינטרנט לה ולמשפחתה בזמן הקרוב.