דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס אימון אישי 

מאת    [ 06/11/2012 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 1063 פעמים ]

מהו קורס אימון אישי?

ראשית נספר לכם מהו קורס אימון אישי. ובכן קורס אימון אישי הינו מסגרת של לימודי אימון אישי המכונה לעיתים גם כ"קורס הכשרת מאמנים" או כ"הכשרת מאמנים אישיים". מכל מקום, במהלך קורס זה, רוכשים התלמידים את ההשכלה הנדרשת על מנת להפוך למאמנים אישיים שיכולים לסייע לאחרים להגשים אי אלו מטרות שונות ויעדים בחייהם הפרטיים, הזוגיים, המשפחתיים או העסקיים. נשמע מעניין נכון? זה אכן תחום שיכול לעניין אנשים רבים, אולם לא כל אחד יכול להתקבל ללימודי קורס אימון אישי. מי כן? המשיכו לפסקה הבאה.

למי נועד קורס אימון אישי?

בגדול, קורס אימון אישי נועד לכל מי שמעוניין לרכוש מקצוע חווייתי ומלא סיפוק, המאפשר לו לעזור לאחרים לשפר את חייהם, לנצל את מלוא הפוטנציאל שלהם, להתגבר על מכשולים ולהגשים אי אלו מטרות ויעדים שונים בכל אחד מתחומי חייהם. יחד עם זאת, מוסדות הלימוד שמציעות תוכניות להכשרת מאמנים כאלה, שומרות לעצמן את הזכות להציב תנאי קבלה ככל העולה על רוחן, ולכן לא פעם עלולים המתעניינים בקורס אימון אישי להיתקל בקשיי קבלה הנובעים מתנאים כגון: תואר ראשון בעבודה עם אנשים (כגון: עבודה סוציאלית, פסיכולוגיה, חינוך ועוד).

מהם תכני הלימוד של קורס אימון אישי?

גם תכני הלימוד של קורס אימון אישי עתידים להשתנות בין מוסדות הלימוד השונים שמציעות לימודי אימון אישי. רובן יציעו מסלולי לימוד שיכללו תכנית לימודים משולבת שתכלול בראשיתה תהליכי אימון אישי אותם יעברו התלמידים בעצמם (על מנת להבין היטב את התהליכים האימוניים, מהות האימון האישי, יתרונות, התנהלות וכמובן להרגיש בעצמם, להבין ולהטמיע את התהליכים שיעברו על המתאמנים שלהם בעתיד) ובהמשכה יפגשו התלמידים כמובן את הצד של מעבירי האימון, כלומר – את תהליכי ההכשרה שלהם כמאמנים אישיים (במהלך השלב הזה הם ירכשו מיומנויות חשובות, כלים אימוניים, שיטות וטכניקות שיסייעו להם לאמן אנשים אחרים ולסייע להם להגשים מטרות שונות).

היכן ניתן לעבור קורס אימון אישי?

כפי שאמרנו לא פעם לאורך המאמר הזה, ישנן שלל מוסדות לימוד שמציעות לימודי אימון אישי כחלק ממסלולי לימודי התעודה שלהם. בין אם מדובר באוניברסיטאות, מכללות או מכונים פרטיים, חשוב להתייחס מלכתחילה אל תעודת ההסמכה שמקבלים בסוף הקורס, אל תכני הלימוד שמועברים לאורך הקורס ואל מכלול התנאים הסובבים (תשלום, מרצים, מיקום, שעות וכיוצא בזה) כל אלה, בכדי להבטיח שתוצאות הקורס יהיו המקסימאליות ביותר, ותרכשו את ההכשרה המקצועית והמתאימה ביותר.

קורס אימון אישי – היתרונות

מעבר לכל מה שציינו עד עכשיו, נוסף על העובדה שקורס אימון אישי מאפשר לבוגריו לרכוש מקצוע חווייתי, מלא סיפוק, הגשמה עצמית, תחושת הנאה ועניין, חשוב לזכור כי תלמידי הקורס עוברים בעצמם את כלל התהליכים האימוניים החשובים והמועילים, מה שמאפשר גם להם באופן פרטי להגשים מטרות שונות ולרכוש את הכלים והידע שיאפשר להם בעתיד, בסיום הקורס להתנהל נכונה ולהגשים את מטרותיהם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב