דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שמלות כלה מידות גדולות 

מאת    [ 04/11/2012 ]

מילים במאמר: 392   [ נצפה 1922 פעמים ]

כולם יסכימו שבכל חתונה הכלה היא כוכבת האירוע, היא זו שמפתיעה עם השמלה המדהימה והתסרוקת המושקעת. הכלה תהיה חלק מהזיכרון האישי של כל אורח ותונצח בכל התמונות,  לכן חשוב מאוד לבחור את שמלת הכלה כך שתתאים לכלה בצורה מושלמת.היום, להיות בחורה מלאה עם כמה קילוגרמים עודף זה לא מחסום כדי להגיע ליום החתונה יפה ואלגנטית. רוב המעצבים המתמחים בשמלות כלה כוללים עיצובים מגוונים שיתאימו לכל הצורות.
את חייבת להתחיל את חיפוש שמלת הכלה לפחות בין שנה לחצי שנה לפני יום החתונה. כך תוכלי למצוא כל מיני שמלות שאת אוהבת, בכל הסגנונות שמתאימות לגוף שלך וכך תהיה בטוחה יותר מהו הדגם הכי מתאים. בנוסף, כדאי לקחת בחשבון שהיום ניתן לקנות שמלת כלה באינטרנט אשר מאפשר לך להגיע למגוון דגמים רחב יותר, מידות גדולות יותר ובמחיר לכל כיס.

באופן כללי, לכלות מלאות כדאי ללבוש שמלת כלה בעלת חתכים ישרים, אלגנטית ופשוטה. חשוב מאוד לא למלא את השמלה יותר מדי עם קישוטים, אבנים או חלקים שקופים, זה עלול להיראות לך מלאה יותר. חפשי מחוכים בעלי רקמות בד פשוטות. מחוכים כאלה יעזרו לך להסתיר את אזורי המותן והבטן. בחלק התחתון, תלבשי חצאית גדולה ומתנופפת ללא נפח עודף. בחרי שמלות כלה עשויות מבדים בעלות מבנה כגון בד סאטן או בד טאפט. בדים בעלי מבנה עוזרים לחיטוב הגזרה לעומת בדים נופלים כמו שיפון אשר מרחיבים את הגזרה שלך. את יכולה למצוא אין סוף סגנונות של שמלות כלה במידות גדולות, אך עדיין שמלות כלה נסיכה הן המועדפות על ידי כלות מלאות. הסיבה היא שסגנון זה מאוד מחטב את הגזרה בחלק העליון בזכות מחוכים צמודים ומחמיא את החלק התחתון. בזכות החצאיות מתרחבות בצורה של A, ניתן להסתיר רגליים עבות, ירכיים רחבות ולהסתיר את הבטן בצורה מצויינת. שמלת כלה בסגנון נסיכה הופכת את הדמות שלך לרזה ונשית יותר בזכות הדגשת המותניים.

המחוך הוא חלק בלתי נפרד של שמלת הכלה נסיכה מכוון שמרים את החזה, מדגיש את המותן וגורם לכלה להיראות רזה והרבה יותר יפה. המחשוף הכי מתאים לך תלוי בגודל החזה שלך. לכלות מלאות מחשופי סטרפלס בצורה של לב ומחשופי בצוורון V, מעניקים ביטחון לנשים בעלות חזה גדול.
כלות מלאות גם יכולות ללבוש שמלת כלה בת ים, במידה והחזה והאגן מאוזנות והמותניים צרות אבל תזכרי כי הכי חשוב להרגיש בנוח עם שמלת הכלה שלך, סקסית וזוהרת כדי שתוכלי להינות מהיום המיוחד ביותר בחייך, יום החתונה שלך.

פאסוקה- בוטיק שמלות בהזמנה באינטרנט. קנייה שמלות באינטרנט, בתפירה אישית כולל שירותי תפירה, במחיר מאוד זול ובאיכות מדהימה.www.pasoka.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב