דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצובי שמלות כלה 2012 

מאת    [ 04/11/2012 ]

מילים במאמר: 406   [ נצפה 1784 פעמים ]

עיצובי שמלות כלה 2012 מגיעים סגנונות ייחודיים ורומנטיים, עיצובים חושניים שמבליטים את הגזרה הנשית. גם יש שמלות עם עיצובים קלאסיים ומודרניים עם השרעת וינט'ג ואשר מתבטאים באמצעות מבנים פשוטים ושילוב של בדים אלגנטיים כמו תחרה, אורגנזה וטול. התוספות נעות בין נוצות, פרחים ופפיונים. העונה, גם שמלות כלה צבעוניות מאוד אופנתיות, אשר מגיעות בצבעי פסטלים שמעניקים לשמלה אווירה רומנטית ומאוד אלגנטית. עונת שמלות כלה 2012 מתבטאת בסגנונות בהאים:

שמלות כלה נסיכה, מהוות סגנון מסורתי מכוון ששומר על היסודות שלו כבר במשך השנים. הסגנון מתאפיין במחוך צמוד המחטב את החלק העליון של השמלה וחצאית מתרחבת בצורה של A שהינה אידיאלית להסתרת רגליים וירכיים. שמלות כלה נסיכה הופכות את הדמות ליותר רזה ונשאית בזכות הדגשת המותניים. העונה ניתן לראות מחשופי סטרפלס עשויים מתחרה בתוספת אבנים, פרחים, חגורות, פפיונים ונוצות. בנוסף, חצאיות בשכבות בד בעלות תנועה עדירה בזכות בד טול ואורגנזה. הייחודיות בסגנון נסיכה היא שאפשר להתאים אותו לכל מבנה גוף.
שמלות כלה קלאסיות, הן שמלות בעלות גזרה ישרה בשילוב מחשופים שונים. העונה כחלופה למחשוף סטרפלס המסורתי ניתן למצוא מחשופי צוורון קולר. מדובר בתכונה מאוד אופנתית משנות ה-50 שחוזרת בימינו כדי ליצור עיצובים זוהרים עם המון שיק. מחשוף הקולר הקלאסי הוא מחשוף בצורת V, בעל שתי רצועות המחבקות את הצוואר וחושפות את הכתפיים והגב. מחשוף הקולר נותן לכלה אווירה סקסית, כי מדובר בסגנון אידיאלי לכלות נועזות שרוצות להראות את הגזרות שלהן. מחשוף הקולר יוצר אשליה של חזה יותר גדול, כך שמחמיא לכלות בעלות חזה קטן עד בינוני במיוחד ומעניק ביטחון רב לכלות עם חזה גדול.


שמלות כלה בת ים נועדו לכלות עם אישיות נועזת ושאוהבות בגדי נשים אטרקטיביים וסקסיים. אם הכלה מרגישה גאה בגזרה שלה ורוצה להדגיש אותה, אז שמלות הכלה בסגנון בת ים הן הבחירה הנכונה.
סגנון בת הים, מחמיא את הגזרה הנשית בזכות החתכים הישרים וצמודים. נשים רזות וגבוהות מרגישות מצויין עם הסגנון הזה כוון שהמותניים מודגשות. כלות מלאות גם יכולות ללבוש שמלת כלה בסגנון בת ים, כל עוד שהחזה והאגן מאוזנות והמותניים צמודות. שמלות כלה בת ים בעונה 2012 - 2013, מתבטאות על ידי בדים עדינים שיוצרים חצאיות מעופפות עם תנועה סקסית עדירה.
שמלות כלה כפריות, הן שמלות כלה רומנטיות מאוד אשר משדרות הרמוניה ורגש. מדובר בסגנון מינימליסטי המתבטא על יד בד תחרה, צבעים פסטלים ובעיקר פשטות. העונה מבליטים את המבנים הישרים בשילוב בדים מעופפים, פפיונים צבעוניים ופרחים. שמלות כלה כפריות מתאימות בעיקר לאירועים בטבע ולכלות שמחפשות אופי וינט'ג.

פאסוקה- בוטיק שמלות בהזמנה באינטרנט. קנייה שמלות באינטרנט, בתפירה אישית כולל שירותי תפירה, במחיר מאוד זול ובאיכות מדהימה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב