דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה גברים ונשים מצפים אחד מהשני ומה קורה בפועל במציאות? 

מאת    [ 03/11/2012 ]

מילים במאמר: 398   [ נצפה 2901 פעמים ]

מה גברים ונשים מצפים אחד מהשני ומה קורה בפועל במציאות? 

 

 

אישה מצפה לאישה באריזה גברית

 

בסופו של יום, נשים מצפות מבני זוגן שיהיו דומים להן - אולי לא באריזה אבל בהחלט בתוכן. ואם גבר לא בא עם התוכן הנכון - נשים רבות מאמינות שתוכן הוא בר-שינוי ושגבר יכול ללמוד לחשוב כמו אישה ולהבין את עולמה.

 

בסיס האכזבה של האישה הוא כשמתחוור לה שהגבר שלה אינו הגבר שהיא רצתה שיהיה ושלא האריזה של הגבר וגם לא התוכן של הגבר הוא נשי - אלא גברי. 

 

 

 

טוטאליות, קניות, רגישות ובישום נהדר

 

הגבר המושלם עבור אישה הוא גבר טוטאלי, גבר שמביע רגשות, שיודע להיחשף ולא פוחד מכך, שיודע לשתף, שאוהב לצאת ולבלות, שיודע להינות ממסע קניות ממושך ומגוון, שאוהב מסעדות טובות, שמחובר לחיים הטובים, שחולה על ילדים. 

 

גבר מושלם בעיני רוחה של האישה הוא גבר רגיש, גבר אסטטי וריחני, גבר שסולם העדיפויות שלו דומה לשלה - רחוק מרחק שנות אור מהגבר הפרימיטיבי, המאצואיסטי בעל סדר היום הנושן והאגרסיבי.    

 

 

 

גבר מצפה לגבר באריזה נשית

 

באותה המידה כמעט, גברים מצפים לפגוש אישה בראש של גבר - זו שאיתו הם יוכלו להסתדר בצורה המושלמת ביותר. עבור גברים, גבר באריזה נשית יוכל לעשות את כל מה שהם יכולים ואוהבים - בלי מחאות ובלי מגבלות או בעיות.

 

עבור הגברים, ההפתעה הלא נעימה היא לגלות שהאישה היא בסופו של יום אישה - דומה דימיון רב לנשים רבות אחרות. אישה שסדר היום שלה שונה מאוד מזה של הגבר ושאין דרך פשוטה או קלה לשנות זאת. 

   

 

 

חופש, קלילות, חרמנות וספונטניות

 

האישה המושלמת עבור גברים היא אישה חופשיה. אישה כזאת היא מגניבה, קלילה, אוהבת מין ומשוחררת לגבי עצמה ולגבי המיניות שלה. אישה מושלמת היא אישה עם ביטחון עצמי, ספונטנית, אוהבת הרפתקאות, חובבת אתגרים וזורמת עם החשקים וההנאות של הגבר.

 

אישה מושלמת אינה אישה לחוצה אלא בעלת שמחת חיים, היא אינה חרדתית או היסטרית אלא חיובית ואופטימית, היא אינה אישה שעושה עניין מכל דבר קטן אלא אחת שמעבירה אותה ומדלגת בקלילות מעל מכשולים רגשיים. היא אינה קשה או כבדה אלא אחת ששוכחת במהירות, סולחת ומתקדמת הלאה.

 

 

וטיפ לסיום: גבר רוצה אישה שתזרום עם הראש שלו. אישה מצפה מגבר שילך אחרי הראש שלה. הפערים בין נשים וגברים הם מובנים והם נובעים מהשוני הטבעי בין גברים ונשים.

 

יואב ברנזון הוא עורך דין לשעבר ובעל תואר בפסיכולוגיה. מתמחה בטיפול אישי, יעוץ זוגי והכוונה מקצועית בקריירה.  הוא פיתח שיטות טיפול רבות וייחודיות והוא בעל ניסיון עצום ומגוון בטיפול פרטני. הוא מוביל אנשים להצלחה בתחום האישי, הזוגי והתעסוקתי ב-25 השנים האחרונות ונחשב לאחד המומחים המובילים בישראל. הוא מקבל לקוחות ישראליים מכל יבשות העולם. יואב ברנזון כתב עד היום 12 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם. כמו כן, הוא פרסם למעלה מ-3,000 מאמרים בתחום הצמיחה האישית והזוגית. לאתר הבית: www.ybc.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב