דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עידן+ צוברת תאוצה 

מאת    [ 29/10/2012 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 3407 פעמים ]

נכון, הסיבה העיקרית למעבר לחבילת הערוצים החינמית של עידן פלוס הוא חיסכון בכסף,אבל..לא רק! יותר ויותר מצטרפים מגלים שמה שהם חיפשו עד היום לא ניתן לקנות בכסף מכיוון שהוא מגיע בחינם והוא זמין ומיידי ללא צורך בשרות לקוחות, בהתחייבויות, בתשלומים שונים ומשונים ובצורך לפענח חשבוניות מסובכות. רבים מצופי הטלוויזיה המחוברים למערך דרך הממיר הדיגיטלי אינם מעוניינים בשלל הערוצים שמציעות חברות YES ו HOT. בעידן הטכנולוגי של היום שהכל נמצא ברשת האינטרנט, מסתפקים רבים מהצופים בערוצי הבסיס ומשלימים את חווית הצפיה דרך סרטים שהורדו מהאינטרנט, צפייה בערוצים דרך סטרימר ועוד. למעט החבר'ה הצעירים משפחות שלמות בוחרות באלטרנטיבה החינמית עידן+ לא כברירת מחדל אלה כהעדפה ברורה לא להפוך את הטלוויזיה למרכז הבית, מבחינתם קל יותר לפנות זמן איכות כאשר שלל הערוצים אינם מסיחים את דעת הילדים. רבים מהמגזר המכונה "הגיל השלישי" שעד היום נאלץ לשלם כסף רב עבור חבילות ערוצים שלא היה להם בו צורך מצא את הפיתרון החינמי שמספק עבורו תמורה מלאה ללא שום הוצאה מיותרת.

על-אף ההסתפקות של חלק ניכר מהאוכלוסיה (כחצי מיליון לשם הדיוק) בערוצי עידן+ העכשוויים, ברשות השנייה האחראים על שידורי הרפורמה לא נחים על זרי הדפנה ומתכוונים לממש את ההחלטה הממשלתית שאושרה בתחילת השנה בקריאה שניה ושלישית בכנסת ולהגדיל את השידורים הנקלטים דרך ממיר דיגיטלי מותאם לכ-18 ערוצי טולוויזיה כשלמעשה יהוו משקל כנגד אל מול החבילות הצרות בתשלום שחברות הלוויין והכבלים מתכוונות לשווק בעוד מספר חודשים. עם שילובם של ערוצי טלוויזיה נוספים בהערכה גסה ניתן לשער שכמות הצופים תכפיל את עצמה, בדיוק כפי שקורה במספר מדינות מערביות שמאפשרות לאזרחיהם טלוויזיה דיגיטלית חופשית וחינמית, כמות הצופים במדינות אולו מגיעות לכ-30% ואף ליותר.

הערוצים הנקלטים היום דרך הממיר הדיגיטלי של עידן פלוס הם:  ערוץ 10, ערוץ 2, ערוץ 1, ערוץ 23, ערוץ 33 וערוץ הכנסת, הממיר בנוסף מאפשר קליטת ערוצי רדיו ארציים ואזוריים, ערוצי טלוויזיה מסויימים המשודרים  כיום דרך המערך, הגבירו את שעות השידור ואת מגוון הערוצים לאחר שנוספו לקליטה דרך ממיר דיגיטלי עידן פלוס, אם ניקח כדוגמה את ערוץ 23 (ערוץ הטלוויזיה החינוכית) נראה את השיפור המשמעותי של רמת השידורים רק שנוספו אליו צופים, ערוץ 23 משדר היום ערוצי ילדים עד השעה 17:00 בערב ומשעה זו ואילך עובר למתכונת למבוגרים עם תוכניות מעניינות ומרתקות.

לאחר שנה שהמערך עובד בצורה טובה, ניתן כבר לקבוע בוודאות שמדובר ברפורמה מבורכת וראויה שבנוסף לעובדה שהינה חינמית היא משמשת כגורם ממנף לקיומם של אלטרנטיבות נוספות וזולות, כבר בשנה הקרובה נהיה עדים לאלטרנטיבות נוספות שיתחרו בחברות HOT ו YES וינסו למכור לציבור חבילות טלוויזיה רב ערוציים בתשלום מוזל, סיחרור זה למעשה יגרור את כל השוק להוזלת מחירים ולתקופה חדשה ומרעננת בדיוק כפי שקורה היום בעידן הסלולרי.

לורי רונלד


מנהל וכותב באתר האינפורמטיבי עידן פלוס




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב