דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הורוסקופ: תחזית שנתית לשנת 2013 

מאת    [ 25/10/2012 ]

מילים במאמר: 1349   [ נצפה 7300 פעמים ]

הורוסקופ: תחזית שנתית לשנת 2013

כל הזכויות שמורות ©

טלה

השנים האחרונות איפשרו לכם לעבור תהליך מואץ של התבגרות, שלוותה בהסתכלות יותר מפוכחת ומציאותית על החיים. במהלך השנה יש לצפות לנסיעות, הרחבת אופקים, ידע ויכולות בדגש על תובנות מהירות והרבה חופש אישי. חודש מרץ עשוי להעיד על עומסים קוטביים, היו ערים למה שקורה כדי לשמור על האינטרסים שלכם. כניסת מארס כוכבכם למזלכם לקראת אמצע מרץ עד ה- 20 באפריל מעידה על מענה לשון מהיר ו- ווכחני. ונוס במזלכם מ- 23 במרץ ? 15 באפריל מתאימה לאנרגיה החושית שלכם ועשויה להעיד על מגעים בעלי אופי הרפתקני לאלה מכם שמחפשים גיוון וריגוש. במהלך השנה התרכזו בחיזוק הנפש ובשיפור מגמות הנובעות ממקום לא סטנדרטי. פעלו מתוך ביטחון רב יותר בעצמכם ובכישוריכם ושתגלו עקביות.

שור

כוכב השפע יופיטר בבית הכספים שלכם עד אמצע השנה, עשוי לסייע בריכוך חלקים שבריריים מחייכם הדורשים בחינה וארגון מחדש. הקשבה, סלחנות, הבנה, נכונות להתפשר והתייחסות דיפלומטית - כל אלה נדרשים מכם בשל כוכב סטורן בבית הזוגיות והשותפות שלכם, שם ישהה עד סוף שנת 2014, מצב שעשוי להעיד על מצב דו-קוטבי. לא באופייכם לשאת משקעים רגשיים כאלה ואחרים, אך מצד שני, אתם נכנסים למצבים שגוררים פגיעות. אנרגיה תובענית עלולה לגרור סטגנציה וניוון בקשרים שאין בהם פתיחות וגמישות, ובנושאים מורכבים יהיה קשה להימנע מעימות לגבי נושאים שקודם השתדלתם להפגין איפוק לגביהם. סבלנותכם ונכונותכם להקשיב לצד השני יעזרו לגשר על הפערים. רגשות חמים ואמפטיים כן יועילו עכשיו.   

תאומים

יש ביניכם כאלה שיחושו עצמאות והתחדשות, אבל יש גם כאלו שחשים זרימה של אי-בהירות שמפריעה לתפקוד ולאיזון. אתם חשים קונפליקט בין הצורך שלכם בחופש ובעצמאות, ובין לחץ רב המופעל עליכם מבחוץ. כוכב סטורן בבית העבודה והבריאות שלכם עשוי לגרור רגישות בתבניות חיים מאובנות. תיאלצו בעל כורחכם להיות ריאליים ומפוכחים, ולסגל יחסים מקצועיים שנבנים על חישובים ואינטרסים. מאחר שהתקופה לא תמיד תהיה קלה וההתרחשויות שבה לא תמיד יהיו מוכרות, חשוב שתתארגנו נכון לקראתה. בחרו בשגרה שיש בה סדר יום שקול ומתוכנן, אך גם רגיעה. שהות כוכב יופיטר במזלכם השנה נותן יתרון גדול, וייטיב עם יכולת ההבעה ועם כושר השכנוע שלכם. מיולי השנה ועד אמצע שנת 2014 צפויה התחדשות פיננסית.

סרטן

השנים האחרונות אילצו אתכם לעשות שינויים מהותיים בתבניות התנהגות שלכם ובהרגלי חיים שאינם משרתים אתכם יותר. השנתיים הבאות מאפשרות לכם למצוא את האיזון הנכון שיאפשר תחושה נינוחה ולא לוחצת. יש בכם רצון עז לקבל חום, רוך, ריכוך ותמיכה. אין כל טעם להילחץ עכשיו, המחצית השנייה של השנה פותחת הישגיות מבורכת וחסרת תקדים שדורשת גיבוש עצמאות בתוך אנרגיה של מוטיבציה מאתגרת. לבני המזל שביניכם צפוי מפגש שיהפוך לגורם חשוב ומשפיע. נושאים כמו נאמנות ומחויבות לקשר עשויים להוות נקודת מבחן ליחסים. עד יוני 2014 עשוי להיפתח חלון הזדמנויות שייצור פלטפורמה הולמת לקידום ושיפור במערכות יחסים קיימות. בשורות משמחות יגיעו בקשר לתינוקות, להריונות ולהישגי הדור הצעיר במשפחה. 

אריה

עד אמצע השנה יש הזדמנות לקדם ענייני אמנות ויצירה, תוך התמנגלות חברתית ומקצועית. מיקום סטורן בעקרב עד סוף 2014, יעמיד אריות רבים בתחושת פגיעות ורגישות בעניינים של בית ומשפחה, דבר שעלול לפגום ביחסים ולהעמיד את מערכות היחסים שלכם במבחן, מצב שידרוש מצידכם מוכנות לתהליך של שינוי מהותי, לעיתים פסיכולוגי. זאת אף שמדובר בהרגלים מאד עמוקים שקשה לוותר עליהם, ושבגינם תיאלצו לאמץ מנגנוני הגנה חדשים. יש בכם געגועים למשהו שחסר, וכבר זמן מה מסתמנים סדקים שבגינם תיאלצו להתמודד עם דברים שייכפו עליכם. יש עכשיו מעין ניקיון והתחדשות -  לפעמים אנשים זקוקים מאוד לשינוי, אך חוששים מאוד ממצב לא מוכר. טיפ השנה: כדאי לא להגביל את בני הזוג, לתת להם מרחב מחייה ולגלות אמפטיה.  

בתולה

במהלך השנה נפתח עבורכם חלון הזדמנויות שייצור פלטפורמה הולמת לקידום. הזדמנות חדשה עשויה לעלות על הפרק, אולי לעבודה או לפרויקט בתחום מעניין ומרתק. קל לייצר רושם חיובי שיפתח לפניכם דלתות חדשות והצלחה בראיונות. אתם פעילים ויצירתיים ויש תקופות שבהם הכוכבים טומנים עבורכם איכות מחמיאה, זאת בזכות תקופה מייצבת ואחראית שעשויה לשפר את ביטחונכם העצמי. המישור הרגשי יוצא נשכר מכך. עם זאת, הדאגנות שלכם עדיין תופסת מקום מרכזי בחייכם, לכן נדרשים איזון ומירווח נשימה. ראייה אסטרטגית המסתמכת על ההיגיון, על השכל ועל שיקול הדעת תהיה משמעותית בהמשך. גילויי גמישות והסתגלות יתנו לכם עמדת יתרון. טיפ השנה: האושר שלכם תלוי במידה רבה בחוש הומור ובשמירה על רוגע ואיזון. 

מאזניים

אתם עסוקים ודרוכים בביסוס מעמדכם המקצועי, שאליו נלווה לעיתים דרייב כפייתי, ייתכן פיננסי, שלא מאפשר לעיתים לתרגם בדייקנות וביעילות אלמנטים בונים בשל אילוצים נלווים. מצד שני, יש לכם חודשים פוריים שיחדירו בכם מוטיבציה ועשייה, אלה מצביעים על הזדמנויות לקידום ולשיפור מגמות מקצועיות. טוב יהיה אם תמהרו להסתגל למצב על חסרונותיו ויתרונותיו. מיקום יופיטר במזל תאומים מאיץ נסיעות ויוזמות תקשורתיות ברוכות. אלה עשויים לחזק אתכם ולהביא עימם הישגיות, כבוד והצלחה. מצד שני, מיקום כוכב סטורן בבית הכספים שלכם מקשה עליכם. טיפ השנה: רכוש, מקורות הכנסה, השקעות ורווחים דורשים קבלת אחריות כלכלית ושיקולים פרקטיים כדי להשיג ביטחון חומרי ולהבטיח את עתידכם הכלכלי. 

עקרב

סטורן שישהה במזלכם למעלה משנתיים, עשוי להתקשר לשאלות שמציקות, לשינויים, לדברים שמסתיימים ומתחדשים. כוכב סטורן, הנוטה לגזול אנרגיה ומוביל להסתכלות פסימית, קשור בעיקר להפקת לקחים בונים בסוגיות בוערות ובהכנסת סדר ומשמעת לתבניות חיים מאובנות. הגישה התובענית, השמרנית, הנוקשה והשיפוטית עשויה להקשות עליכם. היתרון של הקושי: הוא יתגמל את החרוצים ואת המשקיעים, אך יקשה על אלה שלא יעשו זאת. תמונת המצב עשויה להתמקד בתחום הכלכלי, המקצועי, הרגשי או הבריאותי. אמצע השנה  עד יוני 2014 עשוי לסמל שינוי מבורך עד דרמטי. אי-אפשר לסמוך על המזל, אלא רק על עבודה קשה ועל למידה מהניסיון. התושייה והדבקות במטרה שמאפיינים אתכם והנכונות לראות מקצה שיפורים עתידי יסייעו לכם. 

קשת

כוכב יופיטר עד אמצע השנה עשוי להיטיב עימכם. חודשים מרץ-אפריל עשויים לסמל שבועות נמרצים ודינמיים, וברור לכם שפריצת האביב תשפיע לטובה על הדברים המרכזיים כרגע בחייכם. לוו את מעשיכם בקריצה ובחוש הומור. חודש מאי ישפיע לטובה על מערכות יחסים וזוגיות. מארס מול מזלכם ביוני עשוי להעיד על חודש מאוד יצרי, מומלץ בחום להיות חשופים למרב הגירויים הקשורים בהתחדשות. ענייני כספים והשקעות מעסיקים חלק גדול מזמנכם במהלך חודש יולי, הפעילו שיקולים פרקטיים. בהמשך השנה צפוי שיפור פיננסי. מפנה לטובה עשוי להתחולל בחייכם, אם תהיו עקביים כמו גם מודעים לחוסר היציבות המתלווים לגחמות רגעיות. טיפ השנה: בענייני בריאות עליכם לשים לב לבריאותכם והקפידו בענייני תזונה ומנוחה. 

גדי

השנה מייצרת אופציות של בנייה והתחדשות. מיקום פלוטו במזלכם מאיץ שאפתנות מואצת ועימה נגיעות של עוצמה והתחדשות, שגוברות על תלאות החיים ומסמלות תהליכי בנייה טובים, המייצרים חוכמה, בשלות ומודעות. בעבודות שאתם מגישים בולטות יכולות הביטוי וההתמסרות הטוטאלית שלכם. השאפתנים והנמרצים שביניכם עשויים להימצא בתוך קלחת של יוזמות ועשייה המבטאים רצינות, אחריות ובגרות שבצידן מוכנות לאופציות שמסמלות שפע והתרחבות, אך כרוכות בתהליך מתיש וסיזיפי של ניקוי ושל היטהרות. גישה ממוקדת תסייע לכם, אך אנרגיה תובענית עלולה לגרור סטגנציה במקומות שאין בהם פתיחות. יש, לפיכך, למצוא את האיזון בין דינמיקת המבטיח לבין המוציא לפועל, כדי לתעל את האנרגיה למקום מפרה ולא מזיק. כדאי שתפעלו מתוך ביטחון רב יותר בעצמכם ובכישוריכם ותגלו עקביות בזמנים של אי בהירות. 

דלי

אתם חשים את סטורן בעקרב ואוראנוס בטלה. אלה כוכבים גדולים ובעלי השפעה מתמשכת ושונים במהותם: סטורן מגביל ודורש ביטחון, יציבות והתחייבות. אוראנוס פורץ גבולות ומסמל מקוריות ותעוזה, כמו גם חשיבה מהפכנית, שלא כדאי לדחוק הצידה. אתם עסוקים ודרוכים בביסוס מעמדכם המקצועי, שאליו נלווה לעיתים דרייב כפייתי שלא מאפשר לתרגם בדייקנות וביעילות אלמנטים בונים בשל אילוצים כאלה ואחרים. שימו לב ליחסיכם עם אנשי סמכות, אם משהו פוגם בהם, חשוב שתתקנו אותו. מול גל המתחים והעומסים ייתכנו גם ימים מתמזגים ומאירי פנים - זאת בתנאי שיש לכם מרחב אישי וחופש פעולה, ולא עודף עומס סביבתי המקנה לכם תחושת חנק. חשוב להיות עקביים אך מודעים לחוסר יציבות וסטגנציה מתמשכת.   

דגים

אתם נמצאים בשנה שיש בה מעין ניקיון והתחדשות. אתם נמשכים לפעילות חובקת עולם וחושקים להתעסק בנושאים שיזרימו דם מחודש בעורקיכם. כניסת כוכב יופיטר לבית האהבה והיצירה שלכם מחודש יולי עד אמצע שנת 2013, מאפשרת לכם להתחיל בעשייה ברוכה הקשורה בדחפים בתחומי היצירה, נסיעות ואהבה, וחיזוקים הקשורים לדור הצעיר במשפחה וסיכוי להריונות ולידות. יש דגש על ענייני חו"ל והתכתבויות. אתם עשויים להימצא בתוך קלחת של יוזמות ועשייה, זאת אם חושבים במונחים של רצינות, אחריות ובגרות שבצידן יש מוכנות לקבל את המגמות ואת האופציות שמסמלות שפע והתרחבות. הקסם האישי שלכם יקל ליצור קשרים רומנטיים, הקלה ורגעי עניין ואנרגיה יצירתית ואמנותית מחזקים, בונים ובעלי השראה. 

 

 

חוה מזר כותבת במקומונים רבים ברחבי הארץ, באינטרנט, וכן בעולם האשה, בעיתון יומי Post, פנאי פלוס. http://www.toses.co.il/horoscope.asp>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב