דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אופטומטריסטים - הכירו את המומחים 

מאת    [ 24/10/2012 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 3595 פעמים ]

אנשי המקצוע אשר יבצע את בדיקות העיניים שלכם כשתגיעו לחנות האופטיקה ואלו אשר יאמרו לכם מה הן עדשות המגע המתאימות ביותר לעיניים שלכם ובאיזו מידה נקראים אופטומטריסטים. רופאי עיניים למדו במשך שנים את מקצוע הרפואה והתמחו בכל הקשור אל העיניים ומחלות שונות הקשורות אליהן.

 

אופטומטריסטים או רופאי עיניים

ישנם אנשים אשר מתבלבלים בין אופטומטריסטים לבין רופאי עיניים ולעיתים ניגשים אל האופטומטריסטים בחנות על מנת לספר להם כי העין שלהם כואבת בניסיון להבין אם יש להם דלקת או בעיה מסוימת כתוצאה ממשקפים או עדשות מגע חדשות. חשוב לדעת כי רופאי עיניים הם הכתובת הנכונה לשאלות אלו. רופאי עיניים למדו במשך שנים את מקצוע הרפואה והתמחו בכל הקשור אל העיניים ומחלות שונות הקשורות אליהן. תפקידם של אופטומטריסטים הוא לבצע בדיקות עיניים שונות, להתאים לכם עדשות מגע צבעוניות או עדשות מגע רגילות ולזהות חשד למחלת עיניים או כל בעיה שלא תהיה ולהפנות אתכם לטיפולו ואבחונו המעמיד של רופא העיניים. אם בעבר, אופטומטריה היה מקצוע "פרוץ" כיום כל אדם המעוניין להיות אופטומטריסט חייב לעבור את ההכשרה המתאימה ולקבל תעודה המסמיכה אותו לעסוק במקצוע זה.

 

אופטומטריסטים ועדשות מגע

אם החלטתם כי מאסתם במשקפי ראייה או שמא אתם מעוניינים לנסות סוג אחר של עדשות מגע, האדם אליו יש לפנות הוא האופטומטריסט. זה יזמן אתכם לבדיקות של העיניים שלכם ויאמר לכם מה סוג עדשות המגע המתאימות לכם וכן כמה זמן הוא ממליץ שתישארו במעקב רפואי לאחר הרכבתם הראשונית של העדשות. האופטומטריסט יבדוק את מבנה העין שלכם ואת החלק החיצוני של העין והקרנית ורק לאחר מכן ימליץ לכם על עדשות מגע. חשוב לציין כי אנשים רבים סבורים כי עצם העובדה שעדשות מגע מיוצרות אצל יצרנים בעלי שם יבטיח להם כי העדשות האיכותיות לא יוכלו לגרום להם כל נזק. השערה זו שגויה, שכן לא כל עדשה מתאימה לכל עין ואם אתם בוחרים בעדשות מגע אשר אינן מתאימות לכם קיים סיכוי גבוהה כי הם יגרמו לעיניים שלכם נזקים.

 

לסיכום, בדיקה והתאמה של עדשות מגע על ידי אופטומטריסטים מוסמכים ובעלי ניסיון היא בגדר חובה לכל בן אדם המעוניין לזנוח את המשקפיים המסורבלות ולהתחיל להשתמש בעדשות מגע. למרות שברשתות הפארם השונות העדשות עומדות על המדף וכל אחד יכול לשלם עליהם ולנסות אותן ללא פיקוח כלשהו, יש לגלות אחריות, להיות מודעים לסיכונים הכרוכים בכך ולהיעזר באופטומטריסט העובד באותה חנות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב