דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תחזית שבועית עד 24.10 

מאת    [ 21/10/2012 ]

מילים במאמר: 763   [ נצפה 4397 פעמים ]

 

טיפ לילידי השבוע

ילידי המזל של שבוע זה יכולים להרשות לעצמם להיות שמחים , כיוון שסוף סוף הכוכב סטורן שהקשה על חייהם בשנתיים האחרונות יצא ממזלם למשך 27 השנים הבאות J

 טלה

הכוכב אוראנוס שנמצא במזל שלכם ומביא איתו התחלות חדשות ולעיתים מאוד מרגשות ,  פותח וסולל עבורכם את הדרך לחיים חדשים. מומלץ לכם לבדוק מהם התחומים בחייכם שאתם חושבים שאתם צריכים לשנות בחייכם ולאפשר לאנרגיה של הכוכב להגיע אליכם ולתת לכם מכוחו על מנת להניע שינויים קדימה. גם אם הדברים יהיו כרוכים בניתוקים - עכשיו זה הזמן הנכון.

 שור

נושאי עבודה מטרידים אתכם במיוחד כיוון שנראה ששם אתם נדרשים לתת את מלוא תשומת הלב. ייתכן ונושא נוסף שיועלה הוא יכולת העבודה שלכם בצוות וכיצד אתם משתלבים זה בזה בתקופות בהם מצטבר יותר לחץ. הרשו לעצמכם לבלות וליהנות עם אנשים קרובים לכם כיוון שנראה שאתם בתקופה שבה יש לכם רצון וצורך לבלוע את על הנאות החיים.

 תאומים

כוכב השפע יופיטר מצוי במזל שלכם אלא שבשבוע האחרון הוא נכנס לנסיגה ולכן זוהי תקופה טובה לא לנסות וליזום / ליצור אירועים חדשים אלא לחכות ולראות מה החיים יזמנו אליכם. לעיתים נסיגה של כוכב מקצינה את התחומים בהם נדמה לכם מלכתחילה שאתם חשים בהם שפע, אך לפתע פתאום נראה שאירועים חדשים נכנסים לתמונה ועשויים להראות לכם את הפרופורציות הנכונות.

סרטן

בשבוע הקרוב עדיין תרגישו שאתם חייבים לפתור נושאים בתוך התא המשפחתי שלכם והאנרגיה שלכם תנותב באופן שכזה שתאלצו לבדוק את הגבולות של עצמכם כיצד אתם מוכנים להמשיך בחייכם ומה אתם מוכנים לעשות לשם כך. הרשו לעצמכם להגיד ככל העולה על דעתכם כיוון שלמרות הקשיים שאתם חווים זוהי הזדמנות פז לנקות שולחן ולהתחיל עבורכם מחדש.

אריה

בשבוע הקרוב יימצא כוכב התקשורת מרקורי בבית המשפחה שלכם כך שייתכן ותמצאו את עצמכם מבטאים את דעותיכם באופן שלא תמיד יתקבל על ידי האחרים באהדה ועובדה זו עלולה להכניס אתכם לתסכול עם עצמכם, כיוון שיש לכם צורך פנימי לבנות את התשתית המשפחתית שלכם מחדש. סביר להניח שאלה הקרובים לכם לא יבינו את המניעים הפנימיים שלכם ולא בטוח שיזרמו איתכם בתהליך.

בתולה

הכוכב וונוס נמצא אצלך במזל בשבוע הקרוב ולמעשה ייתן לכם במשך כל התקופה הקרובה את האפשרות לבדוק את ההתנהלות שלכם מחדש ביחסים בין אישיים תוך כדי כך שאתם יכולים לאפשר לעצמכם ליהנות וליזום קשרים עם אנשים חדשים. בנושאי עבודה ומה שאתם מגדירים לעצמכם כקריירה, אתם יכולים ליהנות מקשרים חדשים שיעזרו לכם לצאת מתחושת הקיבעון אותם אתם חשים לפעמים.

מאזניים

בשבוע הקרוב יעסיקו אתכם הרבה נושאי כספים כיוון שנראה שלאחרונה לא נתתם את מלוא תשומת הלב על כך ומיקדתם את מלוא תשומת לבכם בנושאים אחרים. מומלץ לכם להתייעץ עם אנשים נוספים בכל הנוגע להתנהלות הכלכלית שלכם ולא לסמוך רק על עצמכם. אימפולסיביות כרגע אינה תורמת לכם ואתם חייבים לשקול את צעדיכם הבאים בזהירות על מנת שתצאו מהקשיים שנקלעתם אליהם לאחרונה.

עקרב

אתם נמצאים בתחילת תהליך בה הכוכב סטורן המוכר בשמו המורה הגדול נכנס למזל שלכם למשך השנתיים וחצי הבאות. תקופה זו תהיה מכוננת ומשמעותית בחייכם כיוון שאתם עומדים לקחת אחריות על מעשיכם בכל שטחי החיים ובעיקר אלה שיעלו על הפרק בתקופה הקרובה יהיו הנושאים שבהם תהיו חייבים לטפל גם בהמשך. זכרו כי המחויבות אותה אתם עומדים להרגיש הינה טובה לקידום עצמכם ועתידכם.

קשת

הכוכב מארס נכנס למזל שלכם וייתן לכם את הכוח והיכולת לעשות את כל אותם דברים שכבר תכננתם מזמן לבצע אך התעכבו. משמעות כוכב זה במזל שלכם היא העובדה שזה הזמן הנכון להוציא לפועל תוכניות שהתמהמהו בתקופה האחרונה אם בגלל החגים ואם בגלל התירוצים שנתתם לעצמכם מדוע אינכם מתחילים לפעול. זהו שבוע מצוין להתחלות בנושאים המשמעותיים עבורכם.

גדי

בשבוע הקרוב תוכלו לעזור לעצמכם בכל הנוגע לקידום עצמכם מבחינה מקצועית על ידי מפגשים עם הקהל הרחב ושדרוג עצמכם במובן החברתי. הכוונה למפגשים שבהם תוכלו להסביר את עצמכם ואת הנושאים והתחומים אותם תרצו להציג. אל תתנו להתלבטויות שונות להפריע לכם כיוון שאתם יכולים עכשיו להגיע לקהל היעד לו אתם מייחלים להגיע כבר מזה תקופה ארוכה.

 דלי

אתם נמצאים בשבוע בו כל הנושאים האישיים יעלו על הפרק ואתם תמצאו את עצמכם מתלבטים מבחינה מקצועית כיצד עליכם לפעול. אל תרשו ללחצים חיצוניים להפריע לכם בתוכניותיכם כיוון שנראה שעכשיו אתם נמצאים בשלב מאוד משמעותי בחייכם בו אתם זקוקים להתחלות חדשות ושינויים על מנת להמשיך בחייכם. בהמשך ייתכנו קשיים בעבודה שיאלצו אתכם לממש את השינויים שכרגע אתם רק מתכננים.

דגים

הכוכב יופיטר נמצא אצלכם בבית המשפחה ונראה שעכשיו אתם חווים התחלות חדשות עם האנשים הקרובים לכם. זה הזמן עבורכם לבדוק את ההתנהלות שלכם משכבר הימים מול המשפחה כיוון שנראה שהפעם לא יוותרו לכם ויגידו לכם את דעתם האמיתית עליכם. זוהי למעשה תקופה מצוינת עבורכם לבנות אמון מחדש בנסיבות טובות יותר ולפתור בעיות ישנות ומציקות משכבר הימים.

 

 

כל הזכויות שמורות @ פורטל הורוסקופ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב