דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחפשת שיטת הרזיה מהירה מאוד שמאפשרת להוריד מהר במשקל עד 10 קילו בחודש? 

מאת    [ 12/10/2012 ]

מילים במאמר: 516   [ נצפה 2393 פעמים ]

החגים מאחורינו עם רגשות של שמחה ואוכל טוב. מה שנשאר זאת התחושה שהמשקל הולך וגדל והשליטה עליו הולכת וקטנה. האם זה מוכר לך? האם גם את מחפשת דיאטה מהירה מאוד כדי לפצות על החטאים הטעימים של החגים? האם גם את רוצה לרדת איזה 10 קילו בחודש, כמובן מבלי לרעוב כמו מטורפת או לסכן את הבריאות עם דיאטות כאסח? האם את רוצה לדעת אם קיימת שיטה כזאת? אחת שמבטיחה הרזיה מהירה מאוד וכן דואגת שתוכלי לשמור על התוצאות בהמשך?

אז קודם כל האם קיימת בכלל שיטה כזאת בעולם? הרי כולם יודעים שכדי לרזות מהר, כלומר כל דיאטה מהירה מאוד כוללת לא לאכול ולהיות רעבה כל הזמן וגם לעשות ספורט כמו אלופה אולימפית. אבל האם זה באמת נכון? האם זהו הסוד של דיאטות מהירות או דיאטות בזק?

לפי תגלית מהפכנית שנעשתה כבר לפני הרבה שנים אבל שאותה ניסו וממשיכים לנסות לדכא גורמים שמעוניינים באנשים שמנים וחולים, הבעיה של השמנת יתר אינה נובעת ישירות מאכילת יתר. זאת אכן תגלית מדהימה, אבל היא כל כך הגיונית.

תגידי, האם את מכירה אנשים שלא משנה כמה הם אוכלים, הם עדיין יהיו רזים? ולהיפך, האם את בעצמך שמת לב שאפילו אם תקטיני משמעותית את כמות האוכל שאת מכניסה לפה, את תרדי במשקל לא כל כך הרבה ובכל מקרה מהר מאוד הירידה תיעצר? האם ראית עוד נשים שיושבות על דיאטות שונות ומשונות שנים אבל לא רזות מדי? והכי חשוב – לא מאבדות היקפים דווקא במקומות הבעייתיים, כמו בטן, ירכיים, מותניים, חזה, ידיים עליונות, צוואר.

בנוסף, דיאטנים אומרים לך שאם תשבי על דיאטה דלת קלוריות, אז תיראי כמו שלט מהלך, כולך חלשה וחיוורת ותיראי כמו אחת שיצאה ממחנה ריכוז. מוכר לך?

אז ככה, התגלית אומרת דבר פשוט – משקל יתר מתחיל ונגמר עם קצב ותקינות חילוף החומרים בגוף.

אם למישהו יש חילוף חומרים תקין ומהיר – הוא לא מעלה במשקל ולא משמין. אם אצל מישהו חילוף חומרים מאט או משתבש –הגוף לא יעכל את האוכל שנכנס לפה, לא יספק מספיק אנרגיה ושובע וגם לא ישחרר מאגרי שומן שנצטברו עד כה בדיוק במקומות שהיית רוצה לרדת בהיקפים בהם.

בעקבות תגלית הזאת שכוללת הבנה לגבי טבעו של שומן בגוף האדם, ד"ר סימונס גילה, שכאשר חומר בעל פעילות של הורמון ההיריון HCG נמצא בגוף האדם, אישה או גבר, בחור צעיר או אישה מבוגרת, קורים ניסים:


    • כל השומן הופך להיות זמין לשריפה מיידית.
    • חילוף החומרים מתאזן – קצב הופך להיות סדיר וכל האוכל שנכנס לפה עובר איבוד תקין.

קודם כל, כיום בארץ לא משתמשים בהורמון אנושי, אלא בתחליף צמחי על בסיס אצות ים המדהימות. פשוט תבדקי לפני הרכישה.

אבל הכי חשוב – ד"ר סימונס פיתח תהליך מדויק בעל 4 שלבים חשובים מאוד, שמבטיח קבלת תוצאות אחידות של ירידה במשקל בין 8 עד 15 קילו תוך 40 יום בלבד. אך בתנאי שהולכים יד-ב-יד עם ההוראות המקוריות של ד"ר סימונס.

כל חומר בעל פעילות hCG ייתן את הדחיפה לכיוון של שריפת השומן, אבל הירידה המשמעותית, יחד עם אפשרות באמת לשמור על תוצאות, מתקבלת רק אצל אנשים שמבצעים את הדיאטה של ד"ר סימונס על פי הוראות וליווי מקצועיים.

אנשים שקונים רק ספריי עם דף הוראות בסיסי, מקבלים ירידה צנועה במשקל ולא מצליחים לשמור על התוצאות לאחר סיום הדיאטה. בעוד שאלה שהולכים על סמך מדריך מפורט שכולל מחקר מקורי מתומצת, הנחיות לכל שלב ושלב וכל הידע וההוראות הברורות לגבי איך לשמור על התוצאות, מדווחים על תוצאות מסחררות ותומכים בשיטה גם חודשים אחרי סיומה בעקבות שמירה מוצלחת על המשקל החדש והגוף היפה שמקבלים בעקבותיו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב