דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


MARVEL NOW היא לא עוד סדרה של גיבורי על חדשים אלה מחודשים 

מאת    [ 10/10/2012 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 3443 פעמים ]

חברת MARVEL השיקה סדרה חדשה של ספרי קומיקס, אבל הפעם בניגוד לפעמים קודמות, הגיבורים הם לא גיבורי על חדשים אלה מחודשם. באטמן יהיה אותו באטמן, רק מצויר אחרת והקומיקס שלו יהיה בעל סגנון כתיבה אחר.

ההליך הזה נעשה בעקבות חברת DC שהוציאה בעצמה גרסה מחודשת לסדרות המובילות שלה, כמו לדוגמא סופרמן.

הפעם יראה המעריץ של הגיבורים הידועים והקורא של ספרי הקומיקס הנפלאים שלהם את אותם גיבורים רק הפעם הם נלחמים אחד נגד השני. כמו למשל את X-MEN VS הנוקמים רק בגרסה עדכנית שמצוירת אחרת.

סגן הנשיא של חברת MARVEL טום בריוורט הציג את ההליך הזה כמאין, משחק הכיסאות- המשחק בו מסתובבים כאשר המוזיקה ברקע וכאשר היא נפסקת מתיישבים. כל כותב ומאייר קיבל דמות והוא צריך למתג אותה בצורתו שלו.

אין ספק שהענק הירוק ואיירון מן יראו אחרת, אבל טוני סטארק תמיד יהיה טוני סטארק הבחור היהיר והשחצני, אף אחד לא יוכל להעלים לו את זה. הרי איך נדע שזהו באמת איירון מן אם תכונותיו לא יהיו זהות?

שלא נדבר על הX-MEN  לכל דמות בחבורה יש משהו שמבדיל אותה מאחרים, לא רק בזכות הכוחות המופלאים שקיבל כל מוטנט אלה בזכות האשיות של הדמות. וולברין ידוע כסוליסט אדם קר ומנוקר שהיה חייל בצבא, כשנפגע הוא הועבר למתקן בו החדירו לו פלדה בכל חלקי גופו אשר מבריאה אותו ולעולם הוא אינו יכול למות, אם ישנו לו פסיק מתוך הסיפור הוא כבר לא יהיה אותו וולברין.

לכן כאשר כבר כולם מכירים את הדמויות ואוהבים את המופלאים הללו, חברת MARVEL החליטה להוציא את החידושים של חוברות הקומיקס, כדי שגם הדור הצעיר ייהנה מהם ולא רק מי שגדל עליהם.

סיבה נוספת על פי עניות דעתי היא, גל הסרטים והנהירה אליהם זה מה שהופך את דעת היוצרים למתג מחדש את הדמויות האהובות והבלתי נשכחות שלה, לשמר את האייקונים שלה לדורות, כך היא תוכל ליצור עוד ועוד גרסאות. כמו שהפכו את הרובוטריקים, הסדרה המצוירת משנות ה-80 לסדרה מצוירת מתקדמת בשנת 2002 ולאחר מכן לסרט באקרנים ששובר קופות בכל פעם מחדש, כאשר כל 4 שנים יוצא סרט חדש עליו עמלו בעמל רב כל אותה התקופה.

גם כאן הסיפור הוא אותו סיפור, לשמר לדורות הבאים, הרי מתחנה של כסף חייבת להמשיך לפעול כל עוד יש לה משהו להציע שכולם ירוצו לקנות, גם כאן החברה עושה את שלה, סטן לי  היה ותמיד יהיה חקוק בתודעה שלנו אולם ישנם יוצרים חדשים והוא כמו כל דבר בעולם הזה יחלוף מתישהו, לכן כדי לשמר את ההתמכרות לדמויות חייבים להקדים ולעשות את הצעד כמו של החברה המתחרה של סדרות הקומיקס DC ,הרי זה לא טוב למוצר להישאר מאחור גם אם אתה אייקון בולט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב