דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דברים שלא ידעתם על הסרת שיער לגברים 

מאת    [ 10/10/2012 ]

מילים במאמר: 525   [ נצפה 2858 פעמים ]

אם אתם חושבים שהסרת שיער בלייזר זה פתרון קסמים ששמור רק לנשים, יש לנו חדשות בשבילכם.

בשנים האחרונות הסרת שיער לגברים הפכה נפוצה כמעט כמו זו עבור נשים. מחד, יותר ויותר גברים מייחסים חשיבות ומודעים לנושאי טיפוח הגוף והאסתטיקה. מנגד, החברה מקבלת יותר את הטשטוש ההולך וגובר בין המינים. יחד תרמו השניים לשינוי בתחום שנחשב בעבר לטאבו.

ותודה למדע

בעבר, הסרת שיער היה תחום ששמור לנשים בלבד. במשך שנים הן פרנסו יפה את המכונים הקוסמטיים שהציעו דרכים שונות ומגוונות להיפטר מהשיער המיותר, לפחות עד שיצמח בחזרה. הן הסירו שיער בחוט, בסוכר, בשעווה וסכיני גילוח, עד אשר הגיעה השיטה המנצחת.

הודות להתפתחות שחלה בתחום כיום ישנה דרך פחות כואבת ופחות מלוכלכת להיפטר מהשיער המיותר: הסרת שיער בליזר. יתרה מכך, שיטה זו נחשבת גם לאפקטיבית ביותר כיום, שכן היא מציעה פתרון ארוך טווח ולכן הפכה לפופולארית ביותר בקרב נשים.

גם גברים רוצים

בעוד נשים נהנות כבר שנים משיטת הסרת שיער בלייזר, לאחרונה החלו גם הגברים ליהנות ממנה. זאת בעיקר הודות לקבלה החברתית ולהכרה כי גם לגברים מותר ואף רצוי לטפח את עצמם.

קרמים, בשמים, טיפולי פנים, פדיקור ומניקור ועוד שלל פינוקים הפכו להיות נחלתם של גברים רבים ומכאן רק טבעי שייהנו גם משיטת הורדת שיער בליזר. יתרה מכך, קרוב למחצית מהפונים לטיפול הורדת שיער בלייזר הם גברים.

בקרב גברים הסובלים משיעור יתר מתעוררת לא פעם בעיה של בטחון עצמי נמוך, המצליחה לפגוע בלא מעט תחומים בחייהם. בתחום הרומנטי הדבר משפיע על האינטימיות בקשר, שכן הם נבוכים מכדי לפשוט את בגדיהם. הם גם ימעטו ואף ימנעו מבגדים קצרים, אפילו בקיץ הישראלי החם.

הגיל המתאים

גברים אינם מסיימים את תהליך ההתבגרות שלהם וההתפתחות ההורמונאלית לפני גיל 24-25. מכיוון שכך, קשה לקבוע קודם לכך האם גבר סובל משיעור יתר, שכן מידת שיעורו עוד יכולה להשתנות. בשל כך מומלץ לא להתחיל טיפול בלייזר בטרם הסתיימה ההתפתחות ההורמונאלית.

עם זאת, גם נערים מתבגרים שטרם סיימו את תקופת ההתפתחות ההורמונאלית אך סובלים משיעור רב הפוגע בביטחון העצמי שלהם יכולים לקבל מענה.

במידה והמטופל מעל גיל 18 הוא יוכל לקבל טיפול אחד או שניים לכל היותר בלייזר. הודות לטיפולים אלו יוכל ליהנות מן התוצאה הרצויה לתקופת זמן מוגבלת בלבד. כך, נערים המתביישים ללכת בקיץ אל הים יוכלו לעבור את הטיפול בסמוך לתחילת הקיץ, וייהנו מקיץ נטול שערות.

שומרים על מראה גברי

הסרת שיער בלייזר תצליח להסיר תוך עשרה טיפולים בממוצע כ 60 עד 70 אחוזים משיער הגוף של הגבר. השימוש במכשיר לייזר העובד על אורך גל קבוע ידלל את השיער בצורה אחידה, כך שתיוותרו עם פלומות שיער בהירות שאינן בולטות שיעניקו לגוף מראה אסתטי יותר, אך עם זאת עדיין טבעי.

יש לזכור כי בניגוד לנשים, מרבית הגברים הפונים לטיפול הסרת שיער בלייזר אינם מעוניינים בהסרה מוחלטת של שיער גופם, בוודאי שלא באזורים הנחשבים לגבריים כמו חזה, בית שחי ומפשעה. לכן דילול השיער ושמירה על מראה טבעי מעניק להם את התוצאה הרצויה.

לדלל את הבעיות

במידה ואתם אינכם חשים בנוח עם גופכם בשל השערות המכסות אותו, אין כל סיבה שתמשיכו לסבול. טיפול להסרת שיער בלייזר יסייע לכם לדלל את שיעור היתר שעל גופכם בכל אזור שתרצו, בכלל זה כתפיים, חזה, גב, צוואר, עורף ואפילו בית שחי ופנים, למרות שאלו עדיין אינם נחשבים לאזורים פופולאריים במיוחד בקרב גברים.

ד"ר בייטיש




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב