דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדוע לבחור בדירת נופש? 

מאת    [ 09/10/2012 ]

מילים במאמר: 539   [ נצפה 33097 פעמים ]

רוצים לצאת לחופשה

כולנו אוהבים לצאת לחופשה! לקחת פסק זמן מהשגרה השוחקת ולהעניק לעצמינו קצת זמן איכות. בין אם החופשה היא לבד, בזוג, או כל המשפחה, תמיד נרצה שהחופשה תהיה מושלמת ונדמיין את עצמנו נחים רגל על רגל ויוצאים לראות מקומות מופלאים כשנרצה.

לפעמים ה"חופשה" היא עניין סובייקטיבי. אנחנו צריכים מקום לישון בו למטרת רילוקיישן, נסיעת עסקים או לימודים וכולם חושבים שאנחנו בחופשה. כשבעצם, הכי היינו רוצים להיות בבית, או לפחות להיות במקום שאפשר להרגיש בו בבית.

איך נראתה החופשה האחרונה שלכם? האם שהיתם בבית מלון המוני או בצימר מבודד? עד לא מזמן נראה היה כי אין פיתרון מושלם לחופשה בישראל. או ששקט מדי או שרועש מדי. אין באמצע. תמיד יהיה משהו שיפריע לנו, משהו שיהיה חסר לנו, עוד איזה פרט קטן שיעשה את החופשה שלנו למושלמת.

בישראל, אחד הפיתרונות המצוינים לנושא הוא - דירות נופש בתנאי בית מלון באווירה של צימר!

צימר או בית מלון?

הרי את בתי המלון כולנו מכירים כבר שנים. החדרים אותם חדרים והבריכה אותה בריכה. התחושה היא שכולנו כבר היינו שם וכולנו ניסינו את כל מה שיש לבית המלון להציע. הפרטיות היא תמיד מוגבלת, אף פעם לא 100%. אמנם יש לך חדר משלך אבל מסביבך עוד מאות חדרים עם אורחים אחרים. רעש מלמעלה או מהחדר ליד... ממש כמו בבניין דירות רגיל. גם כשכבר רוצים לצאת החוצה צריך להיתקל בעוד עשרות משפחות אחרות שלא כולן באותו ראש כמו שלכם. מה לעשות, לא כולנו דומים.

גם את הצימר רובנו מכירים. אווירה שקטה מאוד באיזור נידח עם נוף מאוד יפה. אבל מה? קצת משעמם. אם חס וחלילה רוצים לעשות משהו, מרגישים תקועים. אין לאן לצאת, אין מה לראות בערב, הכל "מת". אז הצלחנו לברוח ממאות האורחים האחרים של בית המלון, אבל נשארנו רק עם עצמינו, שלפעמים, כמה שזה אולי מפתיע, זה פחות כיף ממה שנראה לנו.

למה דווקא דירת נופש?

בין אם מחפשים דירה כי אתם באים לחופשה, לימודים, נסיעת עסקים קצרה או רילוקיישן, אחד הגורמים שיכול להפוך לכם את השהות במקום בו אתם מתארחים ולנים לנעימה ונוחה יותר, הוא המיקום. לכן - דירות נופש הן הבחירה המושלמת! הדרך הכי טובה ליהנות מעיר, היא להתמקם במיקום מצוין (כפי שמציאות דירות הנופש) בלב העיר. כך תוכלו לגלות לאט לאט את העיר ולהרגיש בבית. ללכת לקנות קצת מצרכים ולהרגיש את האווירה המקומית בעיר. לראות לאן אנשים אחרים בעיר הולכים ומה שגרת היום שלהם. לא תאמינו אילו דברים מדהימים תגלו. במרחק נסיעה קצר תוכלו להגיע גם אל עיירות קרובות, שמורות טבע המושלמות לטיול או פיקניק, מסעדות טובות. במרחק הליכה  תוכלו בדרך כלל ליהנות ממרכז מסחרי ובית כנסת.

החדרים בדרך כלל ממוזגים, מרוהטים ומעוצבים באווירה של צימר מפנק בלב העיר, עם שירותים ומקלחת לכל חדר, טלוויזיה בכבלים ופינת קפה ומיני בר אישית, טלוויזיה ו-DVD, אינטרנט אלחוטי, נוף מרהיב, מטבח משותף ומאובזר, גינה גדולה, ועוד. לרוב גם ישנם שירותים מיוחדים כמו שירותי כביסה, סיור והדרכה בעיר, המלצות על אטרקציות ועוד.

ניתן למצוא דירות נופש בחיפה, בתל אביב, באילת ובעוד מגוון ערים בישראל.

לסיכום

אז אם אתם מחפשים מקום חמים, ביתי ונעים ללון בו בתנאי בית מלון ואווירה ביתית, לתקופה קצרה או ארוכה, בסביבה ירוקה, פסטורלית וקרובה לכל מרכזי העסקים, התיירות והבילוי בעיר כלשהי, שווה לבדוק את דירות הנופש . זו ללא ספק חוויה מהנה ומיוחדת שלא תזכיר חופשה רגילה בבית מלון המוני או בצימר שומם. אין עוד מקום לינה מחוץ לבית, בו תרגישו כל כך בבית.

 

ציונה פלוך, דיור אשכול | Eshkol Housing (חפשו אותנו בפייסבוק)
דירות נופש בחיפה
052-3585656




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב