דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיול עובדים, מה חשוב לדעת? 

מאת    [ 09/10/2012 ]

מילים במאמר: 465   [ נצפה 2301 פעמים ]

טיול עובדים, מה חשוב לדעת?

חברות רבות ומפעלים רבים נוהגים לצאת פעם בשנה לטיול בארץ או בחו"ל, כדי לקיים טיול מוצלח לעובדים חשוב לקחת בחשבון מספר דברים בתכנון המקדים על מנת שהטיול יהיה מוצלח, כמו: הרכב הקבוצה, כמות האנשים, סוג הפעילות המועדף על חברי הקבוצה , לוחות זמנים, תקציב ועוד.

על כל אלו יפורט במאמר זה.

מה חשוב לדעת כאשר מתכננים טיול עובדים?


    • הרכב הקבוצה- אחד הדברים החשובים אותם יש לקחת בחשבון טרם התיכנון הינו הרכב הקבוצה. טיול עובדים המתוכנן לקבוצה המורכבת מנשים בלבד יהיה שונה מטיול עובדים המורכב לגברים בלבד או לגברים ונשים יחדיו. כמו כן, חבר'ה צעירים יעדיפו טיול מאתגר ומסוג שונה מצוות עובדים ותיק יותר.
    • כמות האנשים- כמות האנשים המגיעים לטיול משפיעה על תוכנו ועל המסלול אותו בוחרים. אם ישנו מספר מועט של מטיילים ניתן לשלב טיול במערה או ירידה במצוקים אך אם כמות המטיילים רבה עדיף ללכת על מסלול בטוח ומסודר לאורך נחל ובעל נקודות תצפית מעניינות ולהשאיר את האתגרים למשימות החברתיות אותן ניתן לערוך בעת ההפסקות היזומות.
    • רמת הקושי- רמת הקושי של הטיול צריכה להתאים ליכולות הקבוצה. כאשר הקבוצה מורכבת בעיקרה מצעירים או אנשים ספורטיביים ניתן לקיים טיול עובדים ברמת קושי גבוהה יותר אך יש לקחת בחשבון כי צוות עובדים מורכב בדרך כלל משכבות גיל שונות ורמות קושי שונות.
    • סוג הפעילות המועדף- כאשר מתכננים טיול עובדים מומלץ לערוך סקר קצר בין העובדים ולשאול איזה סוג פעילות מועדף עליהם- פעילות אתגרית, משימתית או אולי בכלל פעילות מפנקת, כך ניתן להבטיח כי העובדים ייהנו מן הטיול שנערך עבורם ומסוג הפעילות המתקיימת בו כיוון שנבחרו על ידם.
    • לוחות זמנים – מרכיב חשוב בתכנון הטיול והצלחתו הינו לוח הזמנים, על מתכנן הטיול לדעת האם הטיול יהיה יום אחד או יומיים, האם היציאה בוקר או אחר הצהרים, מה מרחק הנסיעה מנקודת המוצא ליעד המבוקש, אין טעם לקחת את העובדים ולנסוע באוטובוס מספר שעות עד לארוחת הבוקר לדוגמא, חשוב לדעת היטב את מסלול הטיול על מנת לתכנן את ההפסקות עבור הארוחות והאטרקציות שיהיו במהלך הטיול.
    • תקציב- נושא התקציב חשוב מאוד ועליו יש לדון מבעוד מועד. את הטיול יש להתאים לפי רמת התקציב של החברה. לעיתים צוות העובדים מעדיף להוסיף מכספו על מנת לשדרג את הטיול וכך ניתן לתכנן מראש על פי התקציב המוגדל.  בכל מקרה חשוב להתאים את הטיול לפי התקציב.
    • תוכנית חלופית לטיול עובדים התלוי במזג האוויר  -

תכנון המשאיר אופציות פתוחות על מנת לא לבטל טיול עובדים מפאת מזג האוויר, חשוב לתכנן תוכנית חלופית המעבירה את הפעילות למתחם סגור, כידוע לא תמיד התאריך הינו גמיש, חשוב שרוב העובדים ישתתפו בטיול, לכן צריך להתייחס לטיול עובדים בכובד ראש ולשים דגש לתוכנית חלופית.

 

 לסיכום, בעת תכנון טיול עובדים יש לקחת בחשבון דברים רבים אשר כל אחד מהם לא פחות חשוב מן האחר ומשפיע ישירות על הצלחת הטיול, לכן מומלץ להתייעץ בחברת הפקת אירועים המתמחה באירוע חברה וטיול עובדים.

  סוזן בר, חוויה של אירוע- מקצועיות שמתחילה ברעיון מקורי!הפקת אירועים עסקיים ימי כיף לחברות, יום גיבוש לעובדים, אירועי קונספט.לפני שאתם מתכנים אירוע, בואו לשמוע מה יש לנו להציע ! , href="mailto:suzanbar@netvision.net.ilsuzanbar@netvision.net.il">">suzanbar@netvision.net.il  050-8815115- לשיחת ייעוץ לא מחייבת  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב