דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכנה למבחן אמירם, מהי הדרך הטובה ביותר להתכונן למבחן? 

מאת    [ 02/10/2012 ]

מילים במאמר: 477   [ נצפה 3593 פעמים ]

הכנה למבחן אמירם

מבחן אמירם – רקע כללי

מבחן אמירם הוא מבחן מיון באנגלית שנערך מול המחשב. מדובר למעשה בגרסה ממוחשבת של מבחן אמיר. לפי הציון במבחן אמירם הסטודנטים מסווגים לרמה באנגלית. ככל שרמת הסטודנט גבוהה יותר, הוא יהיה מחויב לגשת לפחות קורסים באנגלית במהלך התואר. "פטור באנגלית" הוא פטור מקורסים באנגלית שניתן למי שקיבל ציון גבוה במיוחד, 134 ומעלה, במבחן אמירם. המבחן נמשך כשעה, והוא כולל בסביבות 25 שאלות. מדובר במבחן אמריקאי והמענה לשאלות נעשה באמצעות המקלדת. במוסדות לימוד רבים, ניתן לקבל את הציון מייד בתום המבחן.

הכנה למבחן אמירם – למה זה חשוב?

קורסי החובה באנגלית נחשבים לנטל שרבים מהסטודנטים היו מוותרים עליו בשמחה. הקורסים הם קורסים סמסטריאליים, עם מטלות ובחינות, והתשלום עליהם הוא תשלום גבוה המתווסף לשכר הלימוד הבסיסי. פטור מקורס אחד או אפילו ממספר קורסים באנגלית יכול לחסוך לסטודנט זמן רב ואף כסף רב. העלות של כל קורס אנגלית במכללה יכולה לנוע בין 500 ל-1500 שקלים. אם כן, הכנה למבחן אמירם משתלמת בהחלט, וכדאי להשקיע בה על מנת לקבל את הציון הגבוה ביותר האפשרי.

הכנה למבחן אמירם – מה כדאי ללמוד?

הכנה טובה למבחן אמירם חייבת לכלול בראש ובראשונה לימוד של אוצר מילים רחב באנגלית. הבחינה שמה דגש על הבנת הנקרא והכרת אוצר מילים, וזה ללא ספק המפתח להצלחה. שימו לב, במהלך הבחינה אסור להשתמש במילון ולכן את אוצר המילים יש לשנן מראש. המילים המופיעות בבחינה הן מילים מתחומי הלימוד באקדמיה. למשל: הרפואה, מדעים מדויקים, פילוסופיה, פוליטיקה והיסטוריה. ניתן למצוא מילים רלוונטיות ללימוד בספרים של קורסים לפסיכומטרי או באתרי אינטרנט המציעים הכנה למבחן אמירם.

תרגול שלא ניתן לוותר עליו הוא כמובן מבחני אמירם לדוגמא. פתרון מבחן לדוגמא מסייע לנו להכיר את סוגי השאלות בבחינה ואת רמת הקושי. בנוסף, פתרון מבחני אמירם מאפשר להתנסות במסגרת הזמנים במבחן. במבחן אמירם ישנה הקצבת זמן נפרדת לכל שאלה. הזמן לפתרון כל שאלה יכול להיות 2 או 4 דקות. מגבלת הזמן יכולה להווה גורם מלחיץ ולפגוע בהצלחת הנבחן, ולכן עבודה בזמנים היא דבר שכדאי לתרגל מראש.

קורס הכנה למבחן אמירם באינטרנט

הכנה טובה למבחן אמירם תסייע לכם להגיע לרמה הנדרשת ולקבל ציון גבוה. ניתן בהחלט להגיע לרמה גבוהה בזמן קצר יחסית, אם לומדים רק את אוצר המילים הנפוץ בבחינה ומתרגלים מבחנים לדוגמא ברמת הבחינה. האפשרות המועדפת על רוב הסטודנטים היא להירשם לקורס הכנה למבחן אמירם באינטרנט (למשל באתר "פטור"). קורס אונליין באינטרנט כולל הן לימוד של אוצר מילים רלוונטי והן תרגול של מבחני אמירם לדוגמא. מכיוון שמדובר בקורס אינטרנטי, ניתן ללמוד למבחן מידי יום בזמן הפנוי שלנו. לסיכום, קחו את ההזדמנות הזו בשתי ידיים. עם הכנה טובה וממוקדת, מבחן קצר יוכל לאפשר לכם הרבה זמן פנוי במהלך הלימודים לעשות את הדברים שאתם באמת אוהבים. בהצלחה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב