דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עזרו לגוף שלכם עם דיקור יפני עדין 

מאת    [ 30/09/2012 ]

מילים במאמר: 394   [ נצפה 1608 פעמים ]

למרות המקור, הדיקור היפני התפתח לשיטת דיקור אחרת בקריטריונים רבים: סוג המחטים, נקודות הדיקור, צורת האבחון וכדומה. בדיקור יפני המחטים עדינות ומוחדרות לעור המטופל באופן שטחי ביותר. במקרים מסוימים עשוי המטפל להחליט על השארת המחטים נעוצות בגוף המטופל למשך כמה ימים, בכדי להעצים את היעילות של הטיפול. בניגוד לדיקור סיני, נקודות הדיקור בדיקור היפני אינן פרושות על פני מרדיאנים והן מתגלות למטפל על סמך מישוש בבטן המטופל, שכן הבטן מהווה את מרכז האנרגיה של הגוף ברפואה היפנית. המטפל ממשש את אזור הבטן ובודק רפלקסים שונים ולפי הממצאים יודע היכן לנעוץ את המחטים. במהלך הטיפול עשוי המטפל להעביר את המחטים לנקודות אחרות, מאחר שהוא מקבל משוב על יעילות הדיקור במהלך הטיפול עצמו, על ידי מישוש הבטן ובדיקת תגובת הרפלקסים באופן מחודש.

באילו תסמינים מטפל דיקור יפני?                                                                   

דיקור יפני הוא חלק מהעולם של רפואה יפנית. מדובר במסורת עתיקת יומין שצמחה מתוך הרפואה הסינית. מסורת זו זוכה להצלחות מוכחות בעולם הטיפולי בזירות רבות של מחלות וסימפטומים גופניים המפריעים לשגרת החיים. על אף שאין מדובר בתחום רפואי מערבי הנלמד בפקולטות לרפואה, מטופלים רבים מעידים על שיפור במצב הגופני והנפשי שלהם אחרי טיפול בעזרת דיקור יפני. בעזרת שיטת דיקור זו מטפלים בקשת רחבה של תחלואים כמו: נחירות, חריקת שיניים או נקישת שיניים בלילה וגם בעיות זקפה, התקרחות ונשירת שיער. תופעות של גיל המעבר, כאבי מחזור ותופעות כרוניות אחרות כמו מיגרנות ונוזלים באוזניים הם רק חלק נוסף ממגוון התחלואים הגופניים שדיקור יפני מתמודד איתם בהצלחה.

דיקור יפני יעיל גם בסיוע למטופל בנושא של חיזוק המערכת החיסונית בגוף בין אם בנסיבות של רפואה מניעתית ובין אם כדי להתגבר על מחלה. כמו ענפי רפואה אלטרנטיבית אחרים, רפואה יפנית היא שיטת טיפול הוליסטית המטפלת באדם ולא במחלה או בסימפטומים שלה, ומכאן ההצלחה שלה.

למה דווקא רפואה יפנית?

המיוחד ברפואה יפנית לעומת שיטות טיפול אלטרנטיביות אחרות הוא השילוב בבסיס הטיפול של ישן וחדש, של עתיק ומודרני. מצד אחד ישנו הדיקור עתיק היומין, המשולב במתן צמחי מרפא. ומצד שני, המטפל היפני נעזר באמצעים טכנולוגיים כמו טבעות, שרשראות ומגנטים. הטיפול המשולב של כלים מסוגים שונים לצד דיקור יפני, מאפשר לטיפול להיות מוצלח יותר, יעיל וקצר. כשכל מה שיש לרפואה המערבית להציע לכם הוא תרופות אשר תופעות הלוואי שלהן מסוכנות, לצד העובדה שהסימפטומים לא נעלמים לגמרי, כדאי לחשוב על דיקור יפני. האבחון לצד הטיפול המדויק שכולל משוב של תגובת המטופל תוך כדי טיפול, יסייעו לכם להתגבר על טרדות ותחלואים שחשבתם שנשארים לעד.

 

אייל ליבנה - מטפל ברפואה משלימה, דיקור סיני, דיקור יפני




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב