דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קרב מגע להגנה ולא בשביל לתקוף 

מאת    [ 24/09/2012 ]

מילים במאמר: 378   [ נצפה 3136 פעמים ]

חשיבות השימוש בשיטת לוחמה שתספק לך הגנה עצמית מלאה היא אדירה בעולם שבו פשיעה ואלימות הן לא מילות זרות כלל ברפרטואר החברתי. מה לעשות, העולם שלנו קלוקל ומלא בפשע ואם לא נדע כיצד להגן על עצמנו לא נעשה חסד עם אף-אחד ובטח שלא עם אנחנו אנו. על כן, חשוב שנגש ונחפש את שיטת הלוחמה שמספקת הגנה עצמית מרבית כך שנוכל להסתדר באופן הטוב והיעיל ביותר בכל מקרה שבו נדרש בכך ולצערנו ישנם לא מעט מקרים שאנו יכולים להיתקל בהם בבריון שיכפה עלינו קרב שלא רצינו בכלל להיקלע אליו. אם לא נדע להיות מוכנים ולא יהיה לנו הביטחון להשיב לו חזרה באמצעי בו הוא תוקף אותנו, נוכל להיפצע קשות ואף להיהרג. כאשר מדברים על קרב מגע האומנם קודם חושבים הגנה עצמית ורק אחר-כך התקפה ושיטת הלוחמה בטח לא מיועדת בשביל לתקוף אנשים תמימים או להגביר את מצב האלימות.

 

ההבדל המהותי בין הגנה עצמית לתקיפה

אסור לנו להתבלבל, כאשר אנחנו מגנים על עצמנו אנחנו לא תוקפים. ברור שאם נצטרך להשתמש באלימות ופיזיות חזרה נעשה זאת על מנת לנטרל את היריב, אך קרב מגע לא מיועד לאנשים אשר מעוניינים להרחיב אופקים וסגנונות לוחמה אותם יוכלו להביא לקרב מתוכנן או על-מנת להפוך לאלימים, חזקים או בריונים יותר. קיימים לא מעט אנשים אשר ינסו לנצל את הקרב מגע על-מנת להפוך אותו לשיטת לוחמה אלימה שתפגע ביריב בצורה משמעותית, אך האופן בה נלמדת השיטה לא ממש יאפשר להם זאת כיוון שכל מהות השיטה וההקפדה על ההבנה העקרונית שלה מתבססת קודם על הגנה עצמית. בשל התפיסה החשובה המושרשת במהלך כל הלימוד בקורס לקרב מגע, לא סביר להניח שבריונים או אנשים המעוניינים לקחת זאת לצד האלים יצליחו לשרוד במקום או שהמורה לא ישים-לב אליהם. קל מאוד להבחין מי משתמש בקרב מגע על-מנת לתקוף ומי על-מנת להגן על עצמו.

 

קרב מגע לשיפור הביטחון העצמי

המגן הטוב ביותר בחיים הוא קודם כל ביטחון עצמי. כאשר אנו פועלים ועושים דברים מלאים בביטחון, סביר מאוד להניח שנצליח בהם או נהיה טובים יותר מאלו שיבואו לחוצים ממנו. כאשר אנשים לומדים קרב מגע באופן מעמיק ומסודר, נבנה אצלם בדיוק הביטחון העצמי שנדרש לפעמים מאוד בסיטואציות של קרבות רחוב מזדמנים. יכול להיות שרק הביטחון העצמי השופע שבו נוכל אחר-כך לעמוד איתו בקרב יעשה את ההבדל בין פציעה חמורה או נטרול היריב.

האקדמיה הישראלית לקרב מגע, קורסי קרב מגע לכל הגלאים!! אנו גם מאמנים מדריכים. קרב מגע היא ללא ספק שיטת הגנה עצמית מהמובילות בעולם כיום. חשוב גם לציין כי קרב מגע הינה שיטה ואין שייכת למשפחת אומנויות הלחימה הידועות לכולם.
אתר:http://www.ikma.co.il
/>מייל:info@ikma.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב