דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך מעצבים אווירה באירוע 

מאת    [ 24/09/2012 ]

מילים במאמר: 512   [ נצפה 1613 פעמים ]

אם פעם הסתפקנו בעבודת שטח קדחתנית כדי למצוא את האולם או הגן המושלמים לאירוע שלנו, היום רובנו יודעים שאין די בכך. המקום יפה, האוכל טוב, אבל אתם מרגישים שמשהו חסר.המשהו שחסר הוא האופי שאתם בוחרים לשוות לאירוע שלכם.

הנה כמה טיפים וכל מה שחשוב לדעת על עיצוב אווירה באירוע:

  • אופי האירוע נוצר באמצעות עיצוב אווירה מתאימה לאירוע שנחגג ולאנשים שחוגגים אותו. כיום קיימות ופועלות חברות המתמחות בעיצוב אירועים, ובמסגרת השירותים שהם מעניקות הן גם מייעצות באשר לאווירה הנכונה לאירוע. צוות חברת ההפקות יישב לפגישה מקדימה עם עורך האירוע על מנת להבין ממנו מהו אופי האירוע שבו הוא מעוניין.
  • תקשורת טובה בין הלקוח לבין הצוות תכלול שיתוף של רעיונות לשם יצירת האווירה הרצויה, וכך תתרום להפקת אירוע מוצלח שיענה על דרישות הצדדים.
  • זכרו כי המקוםשבחרתם לאירוע שלכם יכול לשרת את האווירה שברצונכם ליצור, אך הוא לבדו לא יעשה זאת. למשל, וילה רחבת ידיים או אירוע על חוף הים בהחלט מאפשריםיצירת אופי  מיוחד מאוד, אך ללא הוספת רכיבים נוספים לא יותיר האירוע חותם ולא ייוותר כזיכרון ייחודי אצל באי האירוע.

עיצוב אווירה - הפרטים הקטנים שיוצרים את ההבדל

  • עיצוב האווירה ייעשה באמצעות שימוש בפריטים קטנים ובעלי משמעות, אשר כמכלול יצרו את האווירה שביקשתם ליצור באירוע שלכם. החל מעיצוב החופה, עבור בעיצוב התאורה, וכלה בעיצוב השולחנות ואף אופן הגשת האוכל - לכל מרכיב באירוע יש חשיבות ביצירת האווירה הכללית. האווירה באירוע היא המפתח להצלחת האירוע,ולעיתים היא זו, אף שלא באופן מודע, שהופכת את האירוע מאירוע רגיל לאירוע שיש בו תחושה מיוחדת ויוצאת דופן.
  • ישנם אירועים שלהם תתאים אווירה רומנטית, אווירה כפרית, אווירה עסקית רצינית או אווירת שאנטי במדבר. הכל תלוי ברצון הלקוח, בסוג האירוע, ובטיב החוגגים בו. העיצוב ייעשה על ידי תוספות של אביזרי קישוט המתאימים לנושא שנבחר: פמוטים, אוהלים, נרות או בדי צבע. התאורה היא דרך נוספת ליצירת אווירה, שכן תאורה מעומעמת תיצור אווירה רכה ונעימה יותר, ותאורה כחולה או תאורת נרות יצרו אופי אחר לחלוטין.
  • אירועים עסקיים או אירועי מכירות יהיו שוני באופיים מאירוע בר מצוה או חתונה. באירוע עסקי נדרש צוות הפקת האירוע ליצור אווירה רצינית יותר ומכובדת, ובדרך כלל יהיה מדובר בקו עיצוב קלאסי ללא תוספות של אביזרים בולטים לעין, אשר יוצרים הסחות דעת. כלי השולחן, התאורה, ואופן הגשת האוכל יהיה בצורה פשוטה ונקייה, מחד גיסא, אך באופן שישדר אווירה עסקית מכובדת, מאידך גיסא.
  • אם מדובר באירוע של קידום מכירות, כדאי ליצור אווירה שמשרתת את המטרה. האווירה באירוע והדרך שבה מעוצב החלל ישרתו את המוצר שאתם רוצים לקדם, ותדגיש את תכונותיו הטובות. האווירה באירוע כזה צריכה לגרום התרגשות וליצור חוויה אצל האנשים המגיעים לחזות במוצר החדש, ואווירה נכונה תוביל את באי האירוע למצב רוח המתאים לבחינתם של מוצרים חדשים.

 

בית ספר דיפלומה מציע קורס בעיצובוהפקתאירועים   לפרטים על הקורסלחץ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב