דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס תיירות - איך להיות סוכן נסיעות טוב 

מאת    [ 24/09/2012 ]

מילים במאמר: 525   [ נצפה 2469 פעמים ]

שוק סוכנויות הנסיעות בארץ פורח ומשגשג, וקיימות סוכנויות נסיעות רבות הנותנות מענה לציבור האנשים אשר מבקשים לצאת לנופש בארץ או בחו"ל.

חלקנו מעדיפים את הטיפול הקלאסי של סוכן נסיעות אחד, אשר בונה עבורנו את הנופש מתחילתו ועד סופו, כולל טיסות, בתי מלון וביקור באתרים השונים. קיימים מטיילים המעדיפים את האופציה הזולה יותר, כלומר הסתייעות בסוכנויות אינטרנטיות, שבאמצעותן ניתן למצוא מחירים טובים יותר, אולם הן אינן מאפשרות גמישות רבה. יש המעדיפים לבנות תוכנית טיול עצמאית ללא סיוע של סוכן או בסיוע חלקי שלו, בעיקר במקרה של צורך בשינויים או בחריגות מהמסלול הרגיל.

כל מה שאתה צריך לדעת על מנת להיות סוכן נסיעות טוב

  • סוכן נסיעות חייב להיות בקי ברזי המקצוע ובתחום הטיולים בפרט. סוכן מקצועי יהיה מקושר לחברות התעופה ולבתי המלון השונים. עליו להיות אדם אוהב עולם וחובב טיולים מושבע,ובעל ניסיון רב בתחום זה. סוכן הנסיעות צריך להיות אדם שאוהב לטייל, ראה עולם ועדיין רואה, מעודכן במגמות העולמיות, ויכול לתרום מניסיונו הרב כדי לאפשר את הצלחת הטיול והתאמתו לרצון הלקוח
  • אם חשקה נפשך לעסוק בתחום זה, עליך לדעת כי מדובר במקצוע אשר מצריך עבודה רבה, הן בכל האמור בקשרים עם לקוחות, והן בכל מה שקשור ליצירת קשרים עם החברות השונות שיעניקו למטייל את השירותים במהלך הטיול. כדי להתמחות בתחום זה ולבלוט בקרב שלל סוכני הנסיעות בארץ, כדאי לבחור בתחום התמחות ספציפי, אשר יהווה את כרטיס הביקור הראשוני שלך בעיני הלקוחות.
  • קיימים סוכנים המתמחים בטיולי סקי, כאלה המתמחים בנופש על פי אזור גיאוגרפי, ואחרים המתמחים בטיולי משפחות. סוכן שבונה תחום מומחיות ומתמקצע בו באופן מוחלט יכול למתג את עצמו כיועץ מומחה בתחום זה, אשר יכול לתרום ידע וניסיון שלא תוכלו למצוא בסוכנות נסיעות "רגילה".
  • תכונה חשובה של סוכן נסיעות טוב היא היכולת להתאים את אופי הטיול המוצע לציפיות הלקוח ואופיו. יש מטיילים התופסים את יעד טיולם בצורה  מסוימות, בעוד המציאות שונה מהחלום. במקרה כזה, סוכן הנסיעות צריך לדעת לקשר בין הלקוח לבין המקום, להתאים את החופשה לצרכיו המיוחדים והפרטיים של כל אדם, ואף להיות גמיש וכפוף לשינויים בלתי-צפויים 24 שעות ביממה.
  • לקוח אשר מגיע לסוכן נסיעות עושה זאת לרוב לאחר שכבר הבשיל במוחו הרצון לצאת לנופש. תפקידו של הסוכן מכאן ואילך הוא למנף את הרצון לכדי מציאות, ולבנות תוכנית נסיעה אשר תתאים באופן הטוב ביותר ללקוח. סוכן הנסיעות חייב להיות שותף מלא לתכנון הטיול, ולייעץ מניסיונו, רצוי ניסיונו האישי, בכל שלב של תכנון החופשה. אנשים יעדיפו לפנות לסוכן נסיעות אשר היה במקום, ראה וחווה בעצמו את מה שמציע המקום, ומכיר את האפשרויות הטובות ביותר בתחום הלינה, האוכל, הקניות והתרבות.

 

סוכן נסיעות טוב צריך להיות זמין ונגיש ללקוח שלו, שכן בעיני הלקוח הוא הכתובת הראשונה בכל מקרה של טעות או תקלה במהלך הנופש. סוכנים רבים סבורים בטעות, כי העבודה מסתיימת בעת רכישת חבילת הנופש, אך שירות שוטף ואדיב עד סיום החופשה יכול להיות הערך המוסף שבזכותו יחזרו הלקוחות אל סוכן הנסיעות שטיפל בהם במסירות.

בית ספר דיפלומה מציע קורס תיירות   לפרטים על הקורס לחץ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב