דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מצלמות אנדרואיד - הדור הבא של מצלמות הכיס 

מאת    [ 24/09/2012 ]

מילים במאמר: 409   [ נצפה 2004 פעמים ]

יותר ויותר מכשירים כיום הופכים להיות מכשירים חכמים, כאלו אשר יודעים לבצע לא רק את ייעודם המקורי אלא גם להתחבר לרשת האינטרנט ולהפיק ממנה בזמן אמת הערך המוסף, אשר תורם ומשפר משמעותית את ייעודם המקורי. טלויזיות חכמות יודעות להתחבר לרשת הביתית ולתפקד כמו סטרימר וגם לאפשר גלישה מעל מסכי הטלויזיה ישירות, או למשל צפיה בתכני יוטיוב ישירות באמצעות הטלויזיה. לא רק הטלויזיות הפכו חכמות, בחודש האחרון נוסף מכשיר חדש למשפחת המכשירים החכמים והוא מצלמת פוקט, מצלמות דיגיטליות ניידות ונוחות בעלות יכולות צילום גבוהות.

שני צדדים של אותו המטבע

סמארטפונים כיום מאפשרים צילום באיכות טובה יחסית תוך קישוריות מלאה לאינטרנט. עד שפותחה מצלמת האנדרואידCoolpix של חברת ניקון ומייד לאחריה מצלמת האנדרואיד של חברת סמסונג, חובבי הצילום שהיו מעוניינים באיכות צילום משופרת רכשו מצלמות דיגיטליות ייעודיות עם עדשות זום משופרות ורכיבים מכאניים שאינם קיימים במצלמות הסמרטפונים. הבעיה הייתה שעם כישורי הצילום המוגברים, אבדו תכונות הקישוריות שהסמארטפונים סיפקו בשפע.

מצלמות האנדרואיד באו לפתור בעיה זו. המצלמות החדשות כוללות את כל היתרונות הגלומים במצלמות פוקט איכותיות מחד, ומאידך יודעות להתחבר גם לאינטרנט באמצעות מערכת ההפעלה אנדרואיד, להוריד אפליקציות, לקרוא דוא"ל, להעלות קבצים לאתרי אחסון ולרשתות החברתיות. היתרון של חברת סמסונג על חברת ניקון נעוץ בידע וביכולות הטכניות של חיבור שני עולמות תוכן אלו – הצילום והאינטרנט.

מצלמות האנדרואיד החדשות מתפקדות למעשה כסמארטפון לכל דבר למעט ביצוע שיחות ומסרונים רגילים. הקישוריות הגבוהה מאפשרת הורדת אפליקציות צילום ייעודיות אשר ישפרו אפילו יותר את ביצועי המצלמה בעלת יכולות הצילום הגבוהות ובמקביל יאפשרו העלאה מהירה של תכנים לרשת האינטרנט ושיתופם על פי רצון הצלם.

שמירת תמונות

צילום זמין ומהיר ללא צורך בסרט צילום ותהליך פיתוח ארוך הביא לגידול משמעותי בכמות התמונות המצולמות. הרבה תמונות משמען הרבה מקום אחסון. מצלמות האנדרואיד של גלקסי יודעת לבצע העלאת תמונות לענן, לאתר אחסון תמונות או קבצים או לשתפן באופן מיידי מייד לאחר הצילום.

שיתוף תמונות אפשרי לא רק על- גבי האינטרנט אלא גם בין מכשירי גלקסי שונים וסינכרונם.

מה אפליקציות מאפשרות לעשות?

שילוב עם אפליקציות הביא לכמה חידושים מעניינים. כמובן, ישנן לא מעט אפליקציית שיתוף תמונות כמו גם כאלו המיועדות לעריכת תמונות והוספת אפקטים מיוחדים. אפליקציות המדברות ישירות עם המצלמה יכולות לכוון אותה למגוון מצבי צילום אומנותיים ללא ידע מוקדם נרחב הנוגע לגודל הצמצם, מהירויות החשיפה ומונחים מקצועיים אחרים, מספיק לדעת כי רוצים שבתמונה יופיעו "שבילי אור" לדוגמה. מלבד עריכת התמונות קיימות אפליקציות שמאפשרות ארגון התמונות בתיקיות, תיוג אוטומטי, ואפילו מציעות אילו תמונות כדאי למחוק.

 

מצלמות האנדרואיד החדשות עושות צעד אחד נוסף לקראת השילוב בין סמארטפון למצלמה איכותית במיוחד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב