דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדריך טבעות אירוסין- על איכות לא מתפשרים! 

מאת    [ 23/09/2012 ]

מילים במאמר: 378   [ נצפה 1504 פעמים ]

כל אדם פשוט יכול לעמוד על הערך הרגשי הגבוה שיש לטבעות נישואין או טבעות אירוסין. קנייה של טבעת אירוסין מצריכה תשומת לב מרבית והשקעה מאומצת להבדיל מקנייה של כל תכשיט אחר ובפרט טבעות יוקרתיות. ראשית יש להבין מספר דברים הנדרשים להילקח בחשבון בשעת הקנייה.

יתכן בהחלט שבת זוגתך איננה חובבת באופן משמעותי יהלומים וגם איננה עונדת אחד כזה על גופה, מכאן אין להסיק שאין צורך לקנות לה טבעת איכותית ויוקרתית ואפשר להסתפק בטבעת פשוטה. ברור מאליו שכל אישה מתייחסת באופן קצת שונה לטבעת הנישואין שלה, על כן אינך יכול להקל ראש בכל הנוגע לקנייה ובחירת הטבעת המושלמת עבורה.

הפרכה של כמה טענות רווחות

אנשים רבים טוענים כיום שאין צורך לשלב שיבוץ של יהלומים בעיצוב של טבעות אירוסין. על אף שהענקה של טבעת אירוסין משובצת יהלומים נחשבת לאקט מסורתי, אין שום מחויבות לקנות טבעת יהלום לאשתך לעתיד. אפשר להשוות את הדבר לשמלת כלה, כמה כלות נמצאו לובשות ביום חתונתם שמלה אדומה? כמעט ואף אחת, מדובר בתופעה חריגה, בדיוק באותו האופן ניתן להתייחס לטבעת יהלום.

טבעת אירוסין משובצת יהלומים היא השמלה הלבנה של הכלה, טבעת נטולת יהלומים היא חריגה בדיוק כשם שכלה הלובשת שמלה אדומה ביום חתונתה היא תופעה חריגה. אפשר להגיד שתשעים ותשע אחוז מן הנשים עונדות טבעת נישואין או אירוסין משובצת יהלום.

עמידות לאורך זמן

טענה נוספת שברצוני לחדד נוגעת לטיב ואיכות הטבעת. טבעת אירוסין היא טבעת שמשמשת את האישה לאורך כל החיים, רק במקרים נדירים מחליפות הנשים את טבעתן. מכיוון שמדובר במוצר שהולך לשרת אותה לאורך כל החיים יש להקפיד על רמה גבוהה של איכות ועמידות לאורך זמן. הפער בין טבעת פשוטה וזולה לטבעת איכותית נע על טווח של אלף חמש מאות ש"ח, מכיוון שהטבעת עתידה לשמש את האישה לפחות כחמישים שנה והיא תענוד את הטבעת כל הזמן, לא ניתן לראות שום טעם או סיבה הגיונית לחסוך את הסכום הזה.

גם במקרים בהם התקציב שנמצא ברשותכם הוא מצומצם ניתן לרכוש אבן קטנה אך איכותית, בדגש על האיכותית, הניתן יהיה לשדרג אותה או לשבץ אותה בעתיד בטבעת אחרת. גודל של יהלום מתחת ל-0.3 קרט יחייב את שדרוגו בעתיד, מכיוון שהוא עלול, לאחר חמש או שבע שנים להקנות לטבעת מראה ילדותי.

הדבר שהכי חשוב לזכור בשעת הקנייה של טבעות אירוסין הוא שטבעות קלאסיות שורדות לעד, להבדיל מטבעות מעוצבות שיידרשו לשדרוג ותיקון בעתיד.

מאור תכשיטים - טבעות אירוסין. חברת מאור תכשיטים נוסדה בשנת 1999 על ידי יהלומן בלגי בעל ותק של למעלה מ-35 שנה בתחום היהלומים והתכשיטים. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב