דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ירושלים כיעד תיירותי מועדף 

מאת    [ 23/09/2012 ]

מילים במאמר: 436   [ נצפה 11199 פעמים ]

ירושלים מהווה מוקד משיכה תיירותי בינלאומי ולא בכדי, כמרכז עבור שלושת הדתות הגדולות, היא מהווה מוקד עלייה לרגל. חובבי ההיסטוריה יוכלו להתענג על שרידים עתיקים מממלכות וזמנים קדומים, האויר הצלול ונוף ההרים הירוקים המקיף את העיר מציע אפשרויות בילוי נרחבות גם לאלו האוהבים לבלות בחיק הטבע ואילו חובבי התרבות גם הם ימצאו בעיר שכיות חמדה. ירושלים היא עיר אידיאלית לביקור לא רק עבור המבוגרים, גם הצעירים ימצאו בה חיי לילה פעילים לצד אטרקציות שיעסיקו אפילו את הקטנטנים. מלבד היותה עיר המציעה מכל טוב לכל הגילאים ולכל הטעמים, לירושלים ישנם יתרונות נוספים כיעד תיירותי. אויר ההרים ומזג האויר הנח, בשילוב עם קרבתה למרכז הארץ הופכים את החופשה בה לקלה, נעימה וקרובה. גם מלונות בירושלים מציעים מגוון של אפשרויות לינה, החל ממלונות בוטיק במיקום הקרוב לכל האטרקציות בעיר, דרך מלונות חמישה כוכבים המתהדרים ברשימת מדינאים וסלבריטאים שהתארחו בהם, אכסניות ובתי ההארחה המתאימים גם עבור משפחות ועד לצימרים, אשר אולי ירחיקו את המבקרים מעט מלב העיר, אך יקרבו אותם אל הטבע המצוי סביב.

ירושלים העתיקה

ירושלים היא אחת הערים העתיקות בעולם וההיסטוריה הולכת עם המבקרים יד ביד לאשר ילכו. העיר העתיקה מציעה חוויה של סיור בסמטאות צרות ומפותלות בין רובעי העיר השונים המרוצפים אבנים. השוק ההומה מקים את העבר לחיים בצבעים תוססים וחיים, קולות וריחות שנדמה כאילו לקוחים ישירות מעברה המפואר של העיר.

ירושלים מנוקדת בבתי כנסת, כנסיות, מסגדים ואתרים משמעותיים עבור הדתות השונות, שלכולן היסטוריה ענפה הקשורה ישירות עם העיר:  הכותל המערבי- שריד אחרון לבית המקדש, הויה דולורוזה- הדרך האחרונה בה עבר ישו נושא את הצלב על גבו וכיפת הסלע- המבנה המוסלמי העתיק בעולם שעדיין עומד על תילו  ובו האבן המרכזית, שעל פי האסלאם ממנה עלה הנביא מוחמד השמיימה לאחר ששב ממסעו למכה.

מנהרות הכותל מציעות חויה מסוג שונה ? מבוך מחילות תת קרקעיות אשר מציגות נקודות שונות בזמן, מנהרות נסתרות ובריכת מים קדומה. חובבי ההיסטוריה יכולים להתענג על המסע בזמן שמציע ביקור בעיר דוד. סיורים בין החומות והביצורים של העיר שבנה דוד המלך לפני למעלה מ-3000 שנה, ביקור בבריכת השילוח ובנקבת חזקיהו ואף סרט תלת מימדי המספר את סיפורה של ירושלים. ילדים יקבלו הצצה היסטורית אל ירושלים ותולדותיה בביקור במעלית הזמן: חויה אינטראקטיבית בשילוב אפקטים מרהיבים.

השכונות של ירושלים

בירושלים שכונות רבות, לכל שכונה סיפור משלה, אופי וסגנון המיוחדים לה. סיורי שכונות בירושלים יקחו את המבקרים לעולמות שונים מאד זה מזה, החל משכונת ימין משה ומשכנות שאננים על תחנת הרוח המפורסמת בהן, שכונת נחלאות ושוק מחנה יהודה מציעים הצצה לסיפורי האנשים שחיו וחיים בעיר, עין כרם מציעה הצצה לשכונה קסומה וציורית, כפר בתוך העיר ובו כנסיות וגלריות, הטמפלרים וסיפורי הריגול של המושבה הגרמנית וסיפורי ראשית היישוב של רחוב הנביאים וסביבותיו. כל שכונה ואופייה המיוחד, כל סיור לוקח את המבקרים למקום ייחודי ושונה מקודמיו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב