דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מפיק אירוע - בת מצווה 

מאת    [ 23/09/2012 ]

מילים במאמר: 440   [ נצפה 1515 פעמים ]

הי כולם, אני מבין שהבת שלכם מתקרבת ליום הולדתה ה-12, אני גם מבין שהיא מעוניינת בהפקה גדולה יותר משל דנה או תמר החברות הטובות שלה. אתם מאוד עסוקים : עבודה, ילדים נוספים וכמובן לא נשכח את המטלות הבית שעל כתפנו המבוגרים. אז איך בכל זאת נפיק לבת שלנו מסיבת בת מצוה בלתי נשכחת - מאיפה נקח זמן? מאיפה נביא כוח ומרץ לעמוד בעוד הפקה בחיינו - היכן נכניס פגישות נוספות בלו"ז הצפוף שלו? ואיך נדע מה להפיק לילדה שהיא בת 12? – פתרון: מפיק אירועים /מארגן אירועים! 

הרבה פעמים אנשים שואלים: אבל בשביל מה? מה הצורך? בשביל מה אני צריך? מה התכלית? התועלת? ובקציור הרבה סימני שאלה... אז עכשיו כדי שאני הסביר מהו סימן הקריאה. עזרה! עידוד! ייעוץ! ליווי! למצוא! להחליט! לחסוך! ויש עוד כך כך הרבה!!!!!! שאני לא יודע מהיכן להתחיל.

ברגע שאתם לוקחים החלטה ורוצים להפיק מסיבת בת מצווה מושקעת דעו – זוהי משימה ממש לא פשוטה, מורכבת ממוזמנים מאוד מגוונים החל מגילאי 12 שמחפשים אטרקציות מעניינות ועד החברים שלכם המבוגרים – אז איך מרצים את כולם? איך מוצאים לוקיישן שמתאים למוזמנים כל כך מגוונים?

מפיקי אירוע מנוסים בהפקות אירועים מכל הסוגים, הפיקו מאות אם לא אלפי בת מצוות, מכירים כבר את כל הלוקיישנים המתאימים לאירוע מסוג זה וידעו להמליץ לכם על המקום שהכי מתאים לכם לחגיגה שאתם רוצים. (כמובן על כל מקום ידעו להגיד חסרונות ויתרונות וכמובן ישיגו את המחיר הטוב ביותר עבורכם)

מפיק אירוע טוב, ידע ללוות ולייעץ לאורך כל התהליך מתחילתו ועד סופו ביום האירוע, יקח מכם את הנטל והעומס ויוריד מכם את הלחץ. לאחר שתספרו לו את התקציב העומד ברשותכם יוכל להפיק לכם אירוע בת מצוה הכי טוב שיש בלי לחרוג "בשקל אחד" (טוב אולי בשקל שניים כן...) מהתקציב שלכם.

מפיק אירוע טוב, מכיר אולמות, גני אירועים בכל מקום בארץ בו תרצו, מכיר מקומות מיוחדים, מועדונים, חגיגות בטבע באזור קדוש כמו בכותל בירושלים. מפיק אירוע טוב התמודד עם ימי חמסין, ימיחם גשומים ויודע כבר איך לפעול נגד בעיות ותקלות שנקרות בדרכו. מפיק אירוע ידע להפוך כל חגיגה לחוויה שונה ומיוחדת שהכי חשוב מתאימה לילדת בת המצווה שחוגגת. (כמובן שכל הפקת האירוע תהיה תלויה  ברצונותיה, חלומותיה, תקוותיה ודעתה של ילדת בת המצווה (כמובן -  הכל באישור ההורים ותלוי רצונותיהם גם)

מפיק אירוע יביא את המשפחה ליום האירוע מרוצים, שמחים, נרגשים, עם תחושת "עשינו זאת ובגדול" בלי הרבה לחץ בראש "ובזבוז זמן" מיותר, מפיק האירוע יביא את הילדה ליום האירוע כשהיא מרגישה " בעננים" שיש לה את האירוע הכי מרשים, הכי טוב, הכי יפה יותר משל כולם ואף אחד לא יקח לה את הרגעים האלו.

מפיק אירוע והפקת אירועים זה לא????????? זה !!!!!!!! בהצלחה!

לי-קל אירועים פעלה ופועלת בתחום החתונות חתונה , מסיבת בר/ת מצווה, ימי הולדת לצעירים ומבוגרים, אולמות אירועים , בריתה ואירועים עסקיים גדולים שבהם צברנו ניסיון רב במהלך השנים האחרונות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב