דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בדיקת אמינות באמצעות פוליגרף למגזר הפרטי 

מאת    [ 23/09/2012 ]

מילים במאמר: 442   [ נצפה 3333 פעמים ]

בדיקת אמינות באמצעות פוליגרף, עבור המגזר הפרטי.

בדיקות אמינות המבוצעת באמצעות פוליגרף, הן הבדיקות המדוייקת ביותר הקיימות בעולם לחשיפת השקר. בדיקות פוליגרף אלו, מותאמות אישית עבור הלקוח, ונותנות מענה מוחלט, עבור מספר רב של מקרים נקודתיים. מקרים אשר כולנו נקלעים אליהם במהלך חיינו, מקרים אשר מחייבים אותנו לנקוט עמדה ולקבל החלטה כי "אני מפסיק לתת לגורל לזרוק לי את הקוביות" ומעתה אני יבדוק את הדברים לעומק ויגלה אם משקרים לי או לא. 

משום שתחום האמינות הינו תחום רחב, יש לתחם את גבולות עינייננו. הנושאים השכיחים הנבדקים במכשיר הפוליגרף,בתחום האמינות הינם: עבר פלילי, ביצוע עבירות חמורות בעבר, שימוש בסמים בעבר או בהווה והתמכרויות למינהם (בדגש על הימורים), בגידות, עבירות מין, התעללויות, אימות גרסאות, גניבות והונאות. 

בדיקות פוליגרף בנושאים אלו מיועדות בעיקר עבור המגזר הפרטי, ונותנות פתרון ייחודי במקרים שונים כמו: 

  • זוגות רומנטיים טרם חתונתם - לעיתים רבות משפחות מבוססות, אשר רוצים להבטיח את שלום בתם, יכולים להזמין בדיקת פוליגרף עבור-חתנם לעתיד, על מנת לעמוד על עברו. (הבדיקה כמובן מותנת בהסכמת שני הצדדים). במקרים אלו, שאלות הבדיקה יעסקו לרוב בחובות כספיים, התמכרויות להימורים, התמכרויות לסמים, נישואים בעבר, ומערכות יחסים נוספות בהווה (שכיח במקרים רבים של "עוקץ" שהנוכל מנהל במקביל, מספר מערכות יחסים אינטימיות). (הבדיקה מיועדת באותה מידה לנשים)
  • הורים צעירים המעוניינים בבדיקת פוליגרף למטרת בדיקת אמינות המטפלת, או הורים ותיקים עבור אמינות המטפל הסיעודי של הוריהם. צעד לא שיגרתי זה מקבל רוח גבית חזקה נוכך העובדה כי בבדיקת הפוליגרף ניתן לחשוף ביצוע עבירות קודמות, הכוללות: הפעלת אלימות כנגד המטופל, אי הגשת טיפול בכוונת תחילה, גרימת נזק ביודעין ובמתכוון ועוד. אין ספק שהאמון אשר אנו נותנים לאדם, הנכנס לקודש הקודשים של ביתנו, ומופקד על הנכס היקר לנו מכל והוא משפחתנו, צריך להירכש בצורה כל שהיא. לרוב  אמון זה  מבוסס על המלצות, ולעיתים ההמלצות מייצגות את אמינות המטפל. אך עבור אלו מביננו הסומכים רק על עצמם ולא על המלצות, מיועדת בדיקת הפוליגרף הנ"ל, אשר תאפשר לנו לישון בשקט.
  • בני זוג אשר אשר רוצים להפריך או לאשש את חשדן אודות ניהול רומן, סטוץ או כל בגידה אחרת. היתרון הגדול שיש לבדיקת הפוליגרף בתחום זה הוא, שהפוליגרף יכול לאמת גרסאות מקרים שאירעו בעבר, ללא התבססות על שום ראיה ממשית, מלבד הידיעה של מבצע הפעולה כי הוא קיים את המעשה או לא. כלומר, גם בגידה חד פעמית בחו"ל הכללה מפגש אינטימי של אחד מבני הזוג תוכל להתגלות. כמובן, שככל שהחשד בגין הבגידה יהיה מוצק ומבוסס יותר ויכלול חשדות כלפי אדם ספציפי, תוצאות הבדיקה יהיו ברורות יותר וחד משמעיות. 

עבור נושאים אלו בדיקת הפוליגרף היא הפתרון היעיל והאמין ביותר, ועל כן עולה קרנו של תחום הפוליגרף ככלי המקצועי ביותר להוצאת האמת לאור וחשיפת השקר.

 

פבלו הינו בודק פוליגרף מקצועי. בוגר אונ' בר אילן B.A בקרימינולוגיה, וחוקר פרטי.


פבלו פוליגרף וחקירות  050-9022523




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב