דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פייסבוק יתרונות וחסרונות 

מאת    [ 22/09/2012 ]

מילים במאמר: 576   [ נצפה 12157 פעמים ]

פייסבוק יתרונות וחסרונות

ישנם מספר גדול של אנשים שיש להם דף בפייסבוק כפי שהוא דרך נהדרת ליצור קשר עם החברים הישנים שלך ולשתף מידע על החיים שלך עם החברים שלך בכל רחבי העולם. בעוד מושכות פייסבוק כאתר מדיה החברתי הפופולרי ביותר שם, הוא עושה זהירות משתמשים של זה על מנת להגביל את המידע שהם מפרסמים באינטרנט כפי שהוא נגיש לאנשים אחר וזה יכול להוביל לגניבת זהות וחששות רבים אחרים. אם אתה חוקר את פייסבוק ומנסה להבין אם אתה צריך להתחיל את הפרופיל שלך, הנה כמה יתרונות וחסרונות לפייסבוק שיסייעו בקבלת ההחלטות שלך קצת יותר קלות.

יתרונות של פייסבוק

בואו נתחיל עם כל הדברים שהופכים את פייסבוק דבר גדול שיש. קודם כל זה יש את האחוז הגבוה ביותר של משתמש בכל אתרי מדיה החברתיים, מה שאומר שיש סיכוי טוב שרוב החברים שלך, העמיתים לעבודה, והקרוב יהיה עמוד הפייסבוק שאתה יכול לתקשר איתו.

פייסבוק הוא דרך מצוינת ליצור קשר עם בית הספר שלך ישן והגבוה הכיתה במכללה. זוהי נקודת המכירה הגדולה ביותר לפייסבוק, כי זה באמת מאפשר לך לחדש את הקשר עם הרבה חברים ותיקים ולהכיר חברים חדשים. יש הרבה אנשים שמשתמשים בפייסבוק כדי למצוא תאריכים ידי הוצאת החברים של החברים שלהם.

האם יש לך אהובים שגרים רחוק? פייסבוק עוזר לך להישאר מחוברת אבל זה גם מאפשר לך לשתף את התמונות שלך עימם חופשות משפחתיות האחרונות ודברים אחרים.לסבא וסבתא ודודים ודודות, פייסבוק מספק ציר זמן שבו הם יכולים לראות את נכדיהם ואחייניות ואחיינים גדלים.

חברות ויחידים משתמשים בפייסבוק לקידום החברות והשירותים שלהם. אם יש לך אירוע צדקה, פייסבוק הוא הדרך לגרום לאנשים להתחבר אליך ואני מקווה שיתמוך בו. לפייסבוק יש הרבה הזדמנויות לקידום עצמי, מה שהופך אותו לשקע נהדר לכל מי שבאמת צריך למצוא לקוחות ולהשיג תומכים.

האם יש לך סלבריטים ותוכניות טלוויזיה שאתם עוקבים אחריהם? פייסבוק מאפשר לך ללחוץ "אוהב" בדף שלהם ותוכל לקבל עדכוני סטטוס על מה שהם משדרים פרקים יחד עם מידע רב אחר כמו גישה לכרטיסים לקונצרט לפני שאר הציבור. יש סקופ "הפנימי" לקבוצות הספורט האהובות עליך גם יאפשר לך לשמוע על שמתחיל בקוורטרבק השבוע ומידע גדול שני על הצוותות האהובים עליך בנוסף ניתן לפרסם משפטים לפייסבוק כדי לעורר השראה או להצחיק את החברים שלכם

חסרונות של פייסבוק

עכשיו שאתה רואה חלק מהסיבות הגדולות למה שאתה צריך לנסות את פייסבוק, נבחנו לחלק מהדברים שהופכים את פייסבוק מעצבן וגם מפחידים לפרטיות שלך.

המשחק "הידיד". זכור את בריון בית ספר התיכון הישן שהשתנה או הדרכים שלה עכשיו? ובכן מה אתה עושה, אם הם רוצים להיות החבר שלך בפייסבוק? זה נראה כאילו כל לוקח "חבר" המונח בצורה שונה. יש כמה אנשים שרוצים להיות החבר שלך ואתה יכול היה לומר "שלום" איתם פעם אחת לפני 20 שנים.הדבר הטוב הוא שאתה באמת לא צריך להוסיף את כולם.

פייסבוק newsfeed. זה המקום בו כל המידע החדש שפורסם או הפרופילים שיש להם עדכוני סטטוס עם הרבה תגובות. Newsfeed יכול להיות נחמד, אבל זה גם יכול להיות ממש מעצבן. זה המקום בו אתה תהיה בסוף החסימה הרבה עדכוני סטטוס ודברים אחרים, כי הם יהפכו פשוט מעצבנים מדי. Newsfeed הוא שם הרבה מידע משותף וייתכן שאתה חושב לעצמך "למי אכפת שהכלב נובח של השכן שלך?" יש הרבה אנשים שרק רוצים לדבר והם משתמשים בפייסבוק שכשקע.

דואר זבל הוא בעיה נוספת עם facebook כי זה נראה כאילו כולם ישלחו לך הזמנות למשחקים ודברים שהם אוהבים. הזמנות חווה תזדקנה יחד עם הזמנות אחרות, כמו "לאיזה אתה דומה" וכן הלאה.

סיכום

בסך הכל הפייסבוק הוא דרך נחמדה להעביר את זמנכם הפנוי ,לשמור על קשר עם חברים ולפרסם סטטוסים לפייסבוק כדי שהחברים שלכם ישארו מעודכנים במה שחדש אצלכם.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב