דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


העקרונות הישנים והטובים של הקופירייטינג - חלק 2 

מאת    [ 21/09/2012 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 1647 פעמים ]

? הבהירו את המטרה השיווקית שלכם: אנשים לא מתקשרים עם פרסום באותה דרך בה הם עושים זאת עם שעשועונים או קומדיות מצבים. הם לא מחפשים בידור, הם מחפשים שייכות. "מה יצא לי מזה? למה אני צריך לעשות את זה?" הם ישאלו. לכן אתם צריכים לשאוף להימנע ממלל מתוחכם מדי ולהקפיד על מסר ברור, פשוט וישיר.

? מבצעים מיוחדים: המבצע המיוחד שלכם צריך להציג את המוצר באופן ברור ולהזכיר את מחירו האטרקטיבי במסגרת המבצע. גם אם החלטתם לפרסם את אחד המוצרים שלכם בחינם זכרו שאתם עושים זאת כדי לזכות בהזדמנות לפרסום וחשיפה גורפים של המוצר, במחיר הרווח שהייתם נהנים ממנו לולא היה בחינם. אם אתם הולכים על זה - אתם חייבים לעשות את זה חזק ומושך ככל האפשר, אחרת סתם זרקתם כסף לפח.

? ספקו מספיק מידע כדי שהלקוח יוכל לקבל החלטה: תנו מידע על המוצר, הבהירו את הוראות ביצוע ההזמנה, פרטו מהי האחריות ועוד כל שנדרש על מנת להסביר לאנשים מה הם מקבלים אם יחליטו לפעול בעניין כפי שהצעתם.

? אחריות ושביעות רצון: אנשים לא יכולים לראות או להתמודד עם מוצר מראש, לכן, לא משנה מה תעשו, תמיד קיים סיכון שהמוצר שלכם ייתפס כמאכזב והלקוח עשוי להרגיש מרומה. הערבות שאתם נותנים הוא יתרון חזק שאתם צריכים להדגיש.

? ספקו סיבה טובה לתגובה מידית: מחקרים מראים שאנשים נוטים להגיב להצעות שיווקיות כאשר הם מקבלים סיבה טובה לעשות זאת. אולי יש לכם כמות מוצרים מוגבלת במבצע? אולי מדובר במוצר עונתי שהרלוונטיות שלו תכף פגה? אולי אתם יכולים למכור רק מספר מוגבל של פריטים לכל לקוח? פרסום כל אלה ועוד יכולים להפוך לסיבות טובות לתגובה מהירה להצעתכם.

? הקלו על הלקוח לבצע פעולה: נוחות היא אחת הסיבות העיקריות שמניעות אנשים לבצע עסקאות באמצעות הזמנה בדואר או באינטרנט. לכן כדאי שתקלו עליהם לבצע זאת ככל האפשר. הפכו את ההצעה שלכם לקלה להבנה ולביצוע. כתבו הוראות קצרות, פשוטות וברורות, ספקו מספרים לחיוג חינם, הציעו דמי משלוח ללא עלות, הסבירו שאתם זמינים לכל שאלה או בקשה במהלך התהליך באמצעות פקס, דואר אלקטרוני, או דרך האינטרנט.

? השתמשו במילה 'חינם': 'חינם' היא כנראה המילה היחידה בשפה שאין שום סיכוי שתהפוך אי פעם לקלישאה. תמיד חפשו את התכונות, את היתרונות או את אביזרי המשנה בתוך המוצר שלכם שניתן להציע בחינם. 'חינם' כמעט תמיד יוצר יותר עניין והשימוש במילה? בחינם...

בסדר. אתם יכולים להפסיק לפהק. זה נגמר. אולי זה לא המאמר הכי מרתק שכתבתי עד היום, אבל זה בהחלט אחד החשובים שבהם. רוצים עוד? פנו ל'כותב טוב' ואני מבטיח ליצור עבורכם תוצאות מאוד מעניינות... בכתב.

"כותב טוב", הוא סטודיו קופירייטינג ותיק כל כך שטקסטים שלו נמצאו במערות בית גוברין מהתקופה שקדמה להמצאת הטקסט. חוץ מספרי ביוגרפיה ומקצוע, צוות "כותב טוב" מייצר טקסטים למגזר העסקי, הפרטי, בני מיעוטים ובני תערובת. האמת שזה לא משנה, כולנו בני אדם וכולנו (לפחות חלקנו) קוראים וכותבים טוב. "כותב טוב" -  קופיריטינג, עריכת תוכן וסופרי צללים. www.kotevtov.com  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב