דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


Dreamforce 2012: Salesforce.com מכריזה על שורת פתרונות חדשים לסביבת המכירות בענן ולסביבת הפיתוח בענן 

מאת    [ 20/09/2012 ]

מילים במאמר: 607   [ נצפה 2737 פעמים ]

Salesforce.com מכריזה על שורה של מוצרים ופתרונות חדשים, המבוססים על חידושים בתחום הרשתות החברתיות הארגוניות ובתחום המובייל במסגרת כנס הלקוחות השנתי – Dreamforce 2012, הנערך בסן פרנסיסקו בהשתתפות 90,000 איש.

 

לכנס השנה יצאה משלחת ישראלית גדולה הכוללת את נתן גביש, VP פיתוח אזורי ב- Salesforce.com, מיכל לפידות ממייסדות קבוצת לפידות, מאיה קומרוב, מנכ"לית בלאט לפידות יישומים ארגוניים, גבי ברויטמן, סמנכ"ל התפעול של בלאט לפידות ועוד.

 

במהלך הכנס נודע כי דווקא בישראל הקטנה נרשמת הצלחה מיוחדת, כאשר חברת בלאט לפידות  ניצבת בראש רשימת המיישמים בארגונים באזור EMEA. 

 

הכרזות חדשות בתחום ה- Salesforce Sales Cloud

תחת קטגורית Salesforce Sales Cloud השיקה Salesforce.com מספר פתרונות: Salesforce Touch, אשר מבוסס על שפת HTML 5, מביא את Salesforce לכל מכשיר נייד ללא תלות בפלטפורמה ומעניק לנציגי מכירות את הכוח לשתף במידע על עסקאות בכל זמן ובכל מקום.

כלי נוסף הוא Chatter Communities המיועד לשותפים עסקיים של הארגון והמבוסס על הרשת החברתית הארגונית Chatter. Chatter Communities נועד לחבר חברות עם מפיצים, משווקים וספקים בדרך חדשנית שנועדה להביא הרבה יותר מכירות. מוצר נוסף במסגרת Sales Cloud הוא Data.com, אשר נועד לבצע את הקישור בין פרטי קשר של לקוחות ולקוחות פוטנציאליים לבין רשתות חברתיות.

 

מאיה קומרוב, מנכ"לית בלאט לפידות יישומים ארגוניים, מתארת את משמעות ההכרזה של Sales Cloud: "לקוחות ישתמשו ב- Sales Cloud על מנת לתקשר עם לקוחותיהם בדרכים חדשות ועל מנת להשיג יותר מכירות בעידן של רשתות חברתיות. בשילוב עם Salesforce Chatter, ענן המכירות נותן לאנשי מכירות להתחבר אל המידע שנמצא בקרב עובדי הארגון ודרוש על מנת לסגור עסקאות. על פי סקר שנערך לאחרונה על ידי חברה חיצונית, חברות שהטמיעו את ה- Sales Cloud ראו גידול של 32% במידע על לידים, גידול ממוצע של 32% ביעילות המכירות, גידול ממוצע של 44% במימוש תחזיות וגידול של 27% במכירות".

 

קומרוב הוסיפה: "טכנולוגיות רשתות חברתיות ומובייל הניעו את המהפכה בדרך שבה חברות מתקשרים עם לקוחות על מנת להשיג גידול בעסקים. ההכרזות האחרונות של Salesforce.com בתחום ענן המכירות מסבירות מדוע האפליקציות של Salesforce.com בתחום המכירות הפכו לפופולריות ביותר בעולם".

 

הכרזות חדשות בתחום פלטפורמת הפיתוח Salesforce Platform

בתחום ה- Salesforce Platform, פלטפורמת הפיתוח בענן של Salesforce.com עליה פותחו למעלה מ- 2.5 מיליון אפליקציות, הוצגו מספר הכרזות חדשות לעידן הארגון הנייד והארגון החברתי. 

 

Salesforce Platform תכלול מעתה 9 שירותים מרכזיים לפלטפורמת הענן החברתי, המאפשרים לחברות להאיץ את החדשנות ולהיכנס לעידן חדש של יישומים חברתיים ויישומים ניידים.  בין השירותים החדשים נכללים:

 

Salesforce Identity – כלי Salesforce Identity החדש יספק זהות הדומה לזהות בפייסבוק עבור ארגונים. מדובר בזהות חברתית יחידה באמצעותה ניתן לנהל באופן מרכזי כל אפליקציה בענן מתוך Salesforce.

 

Salesforce Touch- פלטפורמת Salesforce Touch מאפשרת לכתוב אפליקציות למובייל פעם אחת בלבד וליישם את האפליקציה בכל מקום על ידי שימוש באותה פלטפורמת פיתוח של Salesforce בה מפתחים משתמשים כיום.

 

Force.com – ה- Force.com החדש יאפשר לכל אפליקציה, בכל שפה לרוץ בתוך ממשק המשתמש של Salesforce עם זהות אחידה, גישה מאובטחת לרשומות ושיתופיות באמצעות Chatter. ניתן להמיר אפליקציות לגאסי דוגמת SAP   לבעלות ממשק חברתי.

 

Heroku - Heroku Enterprise for Java מספק נתיב לבניה והרצת אפליקציות ג'אווה בענן, בתוך דקות במקום מספר חודשים.

 

Chatter Communities – כלי זה נבנה עבור ליבת פלטפורמת הפיתוח על מנת לאפשר לחברות לבנות קהילות חברתיות פרטיות המחברות בין לקוחות, שותפים ועובדים בדרכים חדשות.

 

Database.com -  פתרון המאפשר למפתחים ליצור אפליקציות מובייל מבוססי מיקום בבסיס הנתונים העולמי המוביל בענן.

 

לדברי מאיה קומרוב, " Salesforce Platform היתה מאז ומתמיד פלטפורמת הפיתוח בענן המספקת את הנתיב המהיר ביותר בין רעיון לבין אפליקציה עובדת. למעלה מ- 100,000 לקוחות משתמשים בפלטפורמת הפיתוח ו- 2.5 מיליון אפליקציות פותחו באמצעותה".




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב