דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תן לאחרים לעשות לך את העבודה 

מאת    [ 18/09/2012 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 2797 פעמים ]

תן לאחרים לעשות לך את העבודה

בעלי עסקים רבים חשים שפרסום סיפורי הצלחה ומשובים חיוביים שכתבו לקוחותיהם נתפס כחוסר צניעות והם נוטים לא לפרסם ולחסוך במחמאות. כך למעשה הם מפספסים פוטנציאל רב לחשיפה וחוות דעת חיובית עליהם.

לא משנה כמה תפרסם את עצמך ואת יתרונותיך וכישוריך המקצועיים, תמיד יכולה להתעורר התהייה, עד כמה אתה אמין. ככל שאתה טוען שאתה או העסק שלך נותנים יותר, כך יכולה להתעורר יותר חשדנות.

אז מה עושים?

חלק מהפעילות העסקית הנדרשת מעסק על מנת למנף עצמו ולהגדיל מכירות ורווחים היא יחסי ציבור. ההגדרה של יחסי ציבור הנה "מעשים טובים המובאים לידעית הרבים".

אנו חייבים לפרסם תיעוד של ההצלחות שלנו, שכן אחרת הלקוחות הפוטנציאלים לא ידעו ויבינו מה אנו מסוגלים לתת ואת היסטוריית ההצלחות הנלוות למה שאנו מספקים.

מסיבה זו בידיוק קיימת החשיבות הרבה של שימוש בסיפורי הצלחה. הכוונה בסיפורי הצלחה הינה תיעוד או משוב של לקוח מרוצה שקיבל את המוצר שאתה מוכר והסביר בכתב את מהות המוצר ואת ההתרשמות החיובית שלו ממנו, הן אם זה מוצר פיסי והן אם זה שירות.

 לפעמים קשה להסביר ללקוחות בעצמך מהו הערך המוסף שמבדל אותך משאר השחקנים בשוק (כאשר מן הסתם הדעה שלך איננה נתפסת כאובייקטיבית) ולכן לעיתים תכופות הלקוחות שלך יסבירו זאת טוב יותר וישמעו אמינים יותר.

על מנת להמחיש את החשיבות וההשפעה החיובית של מהלך שיווקי זה בחרנו לחלוק אתכם מקרה אמיתי מאצלינו.

1) ביקשנו מלקוח מרוצה שיספר ויביע בכתב את מה שהוא עבר מאז שהתחיל אצלינו את תהליך הייעוץ ואת ההתרשמות שלו מאיתנו.

2) ביקשנו מאותו לקוח את אישורו לפרסם את הסיפור ולהשתמש בו כחומר שיווקי בשביל להסביר ללקוחות פוטיציאליים את התוצאות המיידיות מהשירות שאנו מספקים.

3) את הסיפור המרגש והמושקע שהלקוח כתב שלחנו לרשימת התפוצה שלנו כאשר המטרה הייתה לתת למנהלים תקווה. הסיפור עצמו כל כך דיבר לחלק מהאנשים שהם הרימו את הטלפון וביקשו לתאם פגישה.

על בעלי העסקים לזכור שאין זו בושה לבקש מלקוחות לכתוב את ההתרשמות החיובית שלהם מהמוצר ולפרסם את המחמאות שהם מקבלים בצדק! אין סיבה לחסוך מלקוחות פוטנציאליים את סיפורי ההצלחה של מי שבחר לרכוש את המוצר שלכם, ותמיד לזכור- כמה שיותר אנשים יכירו את ההצלחות שלכם, יותר אנשים יהיו מעוניינים במוצר שלכם.

אשמח לשמוע תוצאות מיישום. 

בהצלחה,

 עפר פלאוט

 

 


עפר פלאוט,


אקספדיטור מאיץ עסקים בע"מ


חברת אקספדיטור מתמחה בהכשרת מנהלים ובעזרה לעסקים להצליח




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב