דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לא רק קופות רושמות - קמעונאות סלולרית תשנה את נקודת המכירה 

מאת    [ 12/09/2012 ]

מילים במאמר: 459   [ נצפה 1698 פעמים ]

ליבו של כל עסק גדול או קטן היא נקודת המכירה המצוידת בקופה רושמת.
כל קמעונאי יודע שהצלחת העסק נמדדת לא רק ביכולת שלו למכור ובפעילות המתבצעת בקופה, אלא בעיקר ביכולת שלו לנהל, לגייס לקוחות חדשים ובגידול במכירות.
הטכנולגיה המתפתחת וקופות רושמות מתקדמות פותחות בפני הקמעונאי יותר אפשרויות להתאים את הקופה הרושמת בדיוק לצרכיו ובלחיצת כפתור לנהל מבצעים, מלאי, ספקים, נוכחות עובדים ולהפיק דוחות.
קופות רושמות שבעבר שימשו לקבלת תקבולים והפקת חשבוניות מס/קבלה, משמשות היום ככלי ראשון במעלה לניהול בית העסק ליעול העבודה השוטפת ולחסכון במשאבי זמן וכח אדם.
בקדמת הקופות הרושמות עומדות קופות ממוחשבות שמהוות סל פתרונות מושלם למיחשוב רשתות קמעונאיות וסיטונאיות

רק מעטים יטענו כיום נגד המשמעות הגדולה שיש לטכנולוגיית התשלום באסטרטגיה הקמעונאית. עם זאת, למרות העלייה בחשיבות ובחיוניות של נושאים כמו מהירות ביצוע עסקה, אבטחה ואמינות - כשהלקוח כבר נמצא בנקודת המכירה, הוא קיבל החלטה והסיכוי להשפיע עליו כמעט אפסי. 

בקרוב עמדת המכירה עומדת להשתנות

בעידן של מידע זמין ונייד, כשהלקוחות יכולים להשתמש בטלפון החכם שלהם בתוך החנות כדי לבצע רכישות, לקבל סקירות, להשיג מידע על מוצרים ואולי אף לגלות שיש מחירים טובים יותר במקומות אחרים - הקמה של תשתית נקודות מכירה מתקדמות היא הנשק העיקרי לרכישת תשומת ליבם של הלקוחות שנמצאים בחנות. התשתית היא אף ההזדמנות הטובה ביותר לרכוש את אהדתם ולהשפיע עליהם לבצע את הרכישה בעודם בחנות. 

 לידי הצרכן יגיעו טלפונים חכמים כשהם מצוידים בארנקים סלולריים ויישומים ניידים המאפשרים לבצע מסחר. קמעונאים יוכלו ליצור קשר ישירות עם הלקוח ו"לדבר איתו" במקום "לדבר אליו" באופן פרסונלי באמצעות הטלפון הנייד של הלקוח בזמן שהותו  בחנות. להעביר לו מסרים, מבצעים וקופונים אישיים ולהשתמש בקשר הזה כאמצעי לצורך שיפור חווית הקניה, שיפור השירות צירוף למועדון הלקוחות ועוד. אלו ישתלבו עם דור חדש של פתרונות המצוידים בהתקנים ואפליקציות לקבלת תשלום מבוססי טאבלטים וסמארטפונים שישלימו את נקודת המכירה המסורתית בדלפק המצוידת בקופה רושמת. פתרונות אלו יאפשרו למוכרים להעניק חווית קניה חדשנית ואטרקטיבית, להוביל את תהליך התשלום בצורה מהירה ואינטואיטיבית ולהמחיש את כל החוויה הקמעונאית ישירות אל הלקוח, בכל מקום בחנות. 

נוצרה כעת הזדמנות חדשה לאמצעי מכירה חדשים מרתקים ואינטראקטיביים, קידומי מכירות בהתאמה אישית ושיווק חוצה ערוצים משולב. כשהמוכרים יצטיידו בטכנולוגיה ניידת מתקדמת שתהיה זמינה בקצות האצבעות שלהם, הקמעונאים יוכלו לתקוף מספר חזיתות בו זמנית. קמעונאים יכולים לשפר באופן קיצוני את היקף המכירות של החנות, ולמכור יותר מוצרים עם אותו כוח מכירות כמו בעבר. 

מובילי החדשנות בתחום הקמעונאי כבר משלבים את חידושי נקודת המכירה האחרונים כדי לספק שירותי לקוחות, אמצעי מכירה וכלי תמיכה טובים יותר. 

האתגר העיקרי העומד בפני קמעונאים הינו, אם כן, הצורך להתגבר על מורכבות האינטגרציה לצורך שימוש מוצלח בטכנולוגיות החדשות, וזאת מבלי להקריב את האבטחה, את פעולות המפתח בחנות ובעיקר את שגרת הפעילות בנקודת המכירה שהינה לב ליבה של הפעילות הקמעונאית.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב