דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השתלת שיניים ביום אחד - איך נחסכו ממני חודשים של טיפולים וכאבים 

מאת    [ 04/09/2012 ]

מילים במאמר: 510   [ נצפה 2131 פעמים ]

רעות מחיפה מספרת: "איך נחשפתי למה שחשבתי לבלתי אפשרי- השתלת שיניים ביום אחד בלבד".

 שנים דחיתי את טיפולי השיניים המקיפים שגזר עלי רופא השיניים. אני לא יכולה לשכוח את יום "גזר הדין" , כפי שאני מכנה אותו באימה. 

ידעתי שהמצב גרוע, אך כשהוא רכן, בדק בקפידה את הפה שלי והטיח בי את העובדה שאצטרך לעבור השתלת שיניים מקיפה בכל הפה, הזדעזעתי. האדמה נשמטה תחתי. הרופא חייך והוסיף "נו, אז ניפגש הרבה במהלך השנה הקרובה", והסביר לי שהשתלה כזו היא תהליך שיארך ככל הנראה שנה לשנתיים.

במשך שנה הסתובבתי עם הידיעה שאני צריכה לעבור טיפול כה ארוך, מקיף ומייגע, ולכן דחיתי אותו ללא הרף, טסתי לחו"ל ולא רציתי שהטיסות יעכבו את הטיפולים, התחלתי עבודה חדשה שלא הייתי מוכנה להפסיד בגלל טיפולי שיניים מתמשכים. בקיצור- המשכתי להיות מי שאני- אדם עסוק ופעלתן ופחדתי מהיום שיגיע ואהיה כבולה לטיפולי שיניים כואבים ומתמשכים על פני חודשים שימנעו ממני לחיות כפי שאני רגילה ואוהבת.

אך שיניים כידוע, לא מחכות. עד מהרה המצב הפך להיות בלתי נסבל - כאבים, קשיים באכילה ואפילו פגיעה במראה שלי... הבנתי שכדי להיות חופשייה מהכאבים והמגבלות אני מוכרחה לעבור את הטיפול הארוך, המייגע...

השתלות שיניים ביום אחד? החיים שלי הולכים להשתנות

רציתי לקבל חוות דעת נוספת, קבעתי תור לרופא שיניים אחר- והגעתי מפוחדת מהתהליך הארוך שאנו עומדים להתחיל בו אך נחושה להתחיל על מנת לסיים.

כבר בכניסה "התבדחתי עם רופאי" ואמרתי לו- דוקטור אני זקוקה להשתלת שיניים, לכן, זו הולכת להיות מערכת יחסים ארוכה ומחייבת בנינו.

הרופא הציץ לתוך הפה, חייך אלי באופטימיות ואמר- את בהחלט בחורה נחמדה, אך תני לי להפתיע אותך, כיום ניתן לעשות השתלת שיניים ביום אחד!

 הזדקפתי בכיסא, והחיוך שחייכתי העיד על הכל- כינורות התנגנו בראשי, השתלת שיניים ביום אחד...

תחילה זה נשמע לי הזוי, חלום לא אמיתי של רופא אופטימי, אך הרופא החביב, שכנראה לא רצה מערכת יחסים כה ארוכה איתי, הסביר לי על התהליך החדשני, שהומצא על ידי רופא שיניים מוביל מפורטוגל ומאומץ על ידי מרפאות מובילות בארץ ובעולם, בו אכן עוברים השתלת שיניים ביום אחד.

כל הטיפול- מהעקירה ועד השתלים, מסתיים בישיבה אחת על הכסא. בפגישה אחת.

כבר לא טיפול ארוך ומתיש, זמן החלמה ארוך, הימנעות ממושכת מאוכל מסוים, לוחות זמנים נוקשים ומגבילים להמשך הטיפולים, פגישות חוזרות, ממושכות ולא נעימות עם רופא השיניים, כל אלו ייחסכו ממני.

בתוך יום אחד יהיה לי את החיוך המושלם, החופש מכאבים ומשיניים בעייתיות ולא צפויות. כשקראתי על השיטה באינטרנט התברר לי שמדובר בתהליך חדשני במיוחד שמתאפשר על ידי שיטות ייחודיות ושימוש בחומרים מהאיכות הטובה ביותר.

השיטה הייחודית קרויה העמסה מיידית- חלוקת העומס של השתלים בפה בצורה שווה, עדינה ומדויקת בעת ובעונה אחת. כך מובטחת חלוקת עומס נכונה על הלסת שמשיגה עמידות לאורך זמן ואיכות בביצוע.

כאשר בהשתלות שיניים ביום אחד משלבים גם שימוש בחומרים האיכותיים  ביותר לשתלים המבטיחים תוצאות מושלמות, ברמה הגבוהה ביותר."

 היום, ארבע שנים אחרי הטיפול, אין מאושרת ממני. נחסכו ממני חודשים של טיפולים- ואחרי השתלת שיניים שארכה יום אחד - קיבלתי בחזרה את החיוך שלי,  את הביטחון שלי וכמובן את השיניים הבריאות שכל כך רציתי.

 

מרפאת שיניים לתחום השתלות שיניים ביום אחד: ד"ר בלן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב