דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסכי אוויר והשימוש בהם 

מאת    [ 04/09/2012 ]

מילים במאמר: 515   [ נצפה 1856 פעמים ]

מסכי אוויר והשימוש בהם

האם אתם מכירים את הדברים שמסך אוויר עושה ואת שימושיו? מסך האוויר אינו אלא מכשיר להזרמת אוויר הממוקם מעל הכניסה לחדר או לאזור תחום ומזרים אוויר כלפי מטה או בזווית.

מסכי האוויר מוכרים גם בשמות "דלתות אוויר" או "סכיני אוויר", לרוב בהתאם למיקום שלהם ולעיתים בשל העדפה מסוימת של היצרן או המפיץ. יחד עם זאת, השימוש העיקרי של המכשיר נותר זהה, יהיה שמו אשר יהיה.

ניתן להשתמש במכשיר על מנת לחסום זרם אוויר המגיע מן החוץ אל החדר, או על מנת ליצור תנגודת לאותו זרם אוויר. עובדה זו חשובה אם אתם רוצים לבקר את משב האוויר העשוי להיכנס מן החוץ למתחם אחר – פעולה אשר בעזרתה תוכלו לנטר את טמפרטורת החדר בו התקנתם את מסך האוויר.

דלת אוויר משמשת גם למניעה יעילה של כניסת זבובים וחרקים מעופפים אחרים אל המתחם המבוקר. בין אם אתם מפעילים מסעדה, חנות ספקים או מתקנים מסחריים אחרים, בוודאי תרצו להרחיק מהמקום את החרקים. דלת אוויר הינה מכשיר מצוין ולא-בולט אשר יעזור לכם להשיג מטרה זו.

מסכי אוויר מגיעים כיום במגוון אורכים וגדלים, ולכן יהיו הצרכים שלכם או גודל כניסת המתחם שלכם אשר יהיו, סביר להניח שניתן יהיה למצוא את מתקן מסך האוויר המתאים באופן מושלם עבורכם. מרבית הדגמים היום אינם מכילים חלקים נעים, כך שבאופן כללי אורך החיים שלהם ארוך יותר והם שקטים יותר ברמות פעילות נמוכות.

עכשיו משיש לכם מושג כללי בנוגע למסך אוויר ומה שימושיה ומטרותיה, הבה נגלה פרטים נוספים בנוגע לסוגים הנפוצים של המכשיר.

ישנם דלת האוויר או מסך האוויר התעשייתיים; אלו פועלים בכוח מנוע או מאוורר עוצמתי מאוד, המבטיח זרימת אוויר קבועה וחזקה לכל שימוש תעשייתי או מסחרי. מרבית המתקנים משתמשים בדלת אוויר זו על מנת להבטיח שלא ייכנסו מזהמים לאזורים שמורים ומנוטרים. מכשירים אלו יעילים במיוחד בהרחקת חרקים מעופפים מכניסה לחדרים, כמו גם בשמירה על טמפרטורה קבועה ואחידה. ניתן גם להשתמש בהם במתקני ייצור או למקם אותם על גבי מסועים, לרוב על מנת לייבש את רצועת המסוע.

מסך האוויר המסחרי, מאידך, משמש בעיקר במוסדות מסחריים, ומכאן שמו. ממש כמו קרובו התעשייתי, מסך אוויר זה משמש לעיתים קרובות על מנת להרחיק חרקים ולשמור על טמפרטורת החדר בצורה אחידה וקבועה. מסך אוויר משמש באזורים אלו במידה ודלת רגילה תהיה לא יותר מאשר עיכוב של זרם התנועה הקבוע של הולכי הרגל הבאים או יוצאים מהמתחם או החדר.

האם אתם גרים באזור בו האקלים לרוב קר? אזי מסך אוויר חם יהיה הסוג הנפוץ ביותר בשימוש באזורכם. מכשיר זה עובד מצוין במשרדים ועוזר ליצור סביבה נעימה וחמימה עבור העובדים. הוא עוזר לכם להכין אותם לשינוי בטמפרטורה בעת היציאה לעולם הקר שבחוץ או בכניסה לחלל החמים של המשרד.

אלו שלושת סוגי דלתות מסכי האוויר המובילים. בכדי לענות על השאלה איזה מכשיר יהיה האידיאלי ביותר לכם ולעסק או למתקן שלכם, חשוב לשים לב שלכל סוג יש תכונות שונות ודירוגי איכות שונים. לקבלת החלטה מושכלת ומתאימה עבורכם, התייעצו עם המפיץ המקומי שלכם.

מאמר זה נכתב ע"י יונתן רבה בעל ניסיון וידע רב בתחום החימום והמיזוג לחברות מפעלים גני אירועים ועוד...                                                                                                 יתרה מכך החברה גם משכירה ומשווקת את מוצריה בעסקאות ליסינג לתקופות קצרות וארוכות במחיר לכל כיס                                                                                      טלפון 0508330888 בקרו באתרינו החדש : http://www.hcsystem.co.il/

 

      יונתן.ר מנהל מוצר א.מערכות טל: 1599597779 נייד: 0508330888 פקס: 1599597770   Email : href="mailto:yoni_007@zahav.net.ilyoni_007@zahav.net.il">">yoni_007@zahav.net.il Web: http://www.hcsystem.co.ilא.מערכות - השכרה ומכירה מזגנים ניידים תנורים,קולטי לחות,מאוררים .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב