דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ריפוי קוונטי מיידי בתטא הילינג 

מאת    [ 03/09/2012 ]

מילים במאמר: 725   [ נצפה 1400 פעמים ]

כאשר מדברים ומספרים  על תטא הילינג תמיד מתחילים בספור המופלא של ויאנה סטייבל  על הדרך בה נולדה השיטה הזו הקרויה היום תטא הילינג.

ויאנה סטייבל, נטורופתית ומטפלת במקצועה, שהיתה אז ב 1995 חולה בסרטן התנסתה בחוויה של ריפוי מיידי כאשר טיפלה בקרובת משפחה  עם כאבי בטן. הריפוי המיידי שהתרחש הביאה אותה לחשוב על כך שיתכן שאם תחזור על הדרך בה התרחש הריפוי תוכל לרפא אף את הגידול סרטני ברגלה.

היא אכן הצליחה: רגלה שהתכווצה בשלושה אינצ'ים עקב הגידול , חזרה לגודלה הנורמלי, הכאב נעלם ובשלב מאוחר יותר הבדיקות אישרו שהגידול אכן נעלם. ויאנה הבריאה ממחלת הסרטן ומאז אותו יום עזרה לאלפי אנשים להבריא ולשנות את חייהם. רבים מהאנשים בהם טיפלה חוו ריפוי מיידי. אחרים נזקקו לעבודה יותר ממושכת על מנת להבריא. ויאנה החלה ללמד אחרים כיצד לעשות את מה שהיא עשתה  וכך התפתחה לה שיטת התטא הילינג.

ריפוי מיידי או כפי שלעתים מכנים אותו ריפוי קוונטי אינו נחלה בלעדית של שיטת התטא הילינג, אנחנו שומעים וקוראים על ריפוי מיידי המתרחש באופן ספונטני, או מתרחש כתוצאה מעבודה בשיטות ריפוי שונות. דיפאק צ'ופרה בספריו השונים מתאר חוויות שונות של ריפוי קוונטי מיידי אצל אנשים שונים בהן ניתקל.

ריפוי קוונטי הוא ריפוי המתרחש כתוצאה מהחיבור שלנו לאותו מרחב אינסופי שממנו נמשכות ומתגשמות אבני הבנין של הקיום שלנו. החיבור שלנו לרוח, לתודעה האינסופית הוא זה המאפשר לנו את החיבור לאותו מרחב המאפשר לנו לשנות את המציאות ולהגשים אבני בנין שונות מאלו שהיו שם קודם. על פי תיאורית הקוונטים שהינה התיאוריה הפיזיקלית העיקרית המתארת עולם החומר היום, אין לחומר ממשות במובן המקובל.

תורת הקוונטים מלמדת אותנו  בין היתר שהתודעה האנושית  מסוגלת להשפיע על התנהגותם של עצמים חומריים ומכך נובעת יכולתו של הפרט להשפיע על עצמו ועל העולם בו הוא חי ע"י שליטה והכוונה של מחשבותיו או רגשותיו.

תיאוריה הקוונטים היא התיאוריה הפיזיקלית העיקרית  המתארת באמצעות תיאורית הקוונטים חוקרים פיזיקאים את עולם החומר ונכון להיום לאחר 90 שנה לא נמצאה כל תיאוריה מתחרה שתצליח לערער את מעמדה.  הניסיונות לערער את מעמדה עדין נמשכים על ידי פיזיקאים מכיוון שהיא 'אינה תואמת את השכל הישר'.

בדיוק כפי שלשכל הישר שלנו קשה לקבל ריפוי מיידי  ועל כן הסיפור  של ויאנה על הריפוי המיידי של הסרטן ברגלה ניתקל לעתים קרובות בחוסר אמון כך קשה לשכל הישר לקבל יסודות שונים  של העולם כפי שהם מתוארים על ידי תורת הקוונטים.              

אחד הדברים עליהם מדברים בפיזיקה הקוונטית הוא האפשרות של חלקיק להימצא בשני מקומות בו זמנית. היום, במעבדות רבות ברחבי ארה"ב, אפשר לראות עצמים גדולים דיים להיראות בעין בלתי מזוינת שנמצאים בשני מקומות בו-זמנית. אפשר אפילו לצלם אותם. אך אם נראה תצלום כזה בודאי נאמר : צילמת שתי נקודות אור. מה הסיפור? ואם יאמרו לנו : לא, אלה לא שני דברים, זה דבר אחד, דבר אחד שנמצא בשני מקומות אפילו לא נוכה בתדהמה או נגיד "החוקרים האלה מבולבלים" כי השכל שלנו מסרב לקלוט את זה – זה נוגד את ה'שכל הישר' אני חושב שזה מסתורי עד כדי כך שאנשים פשוט לא קולטים עד כמה.

פיזיקאים הוכיחו במעבדות שלהם שחלקיק יכול להימצא בו זמנית בשני מקומות, עבור רובנו זו אינה פיזיקה אלא נס. גם ריפוי מיידי קיים בעולמנו, וכאשר הוא מתרחש אנו קוראים לו נס. נס הינו התרחשות המתרחשת שלא בהתאם לחוקים המוכרים לנו של המציאות. היתכן שקיימים חוקים אותם אנחנו לא מכירים  או שלחוקים שאנו מכירים יש יוצאים מן הכלל שעוד לא למדנו להכיר?

ריפוי מיידי מתרחש ומתקיים בחייהם של אנשים כאן על כדור הארץ למרות שקשה לנו להאמין בו. עדויות שונות לריפוי מיידי ממשיכות להופיע מדי יום ולערער את הפרדיגמה הישנה. המחסום העיקרי אותו עלינו לפרוץ על מנת שריפוי מיידי יהפוך להיות חיזיון נפוץ יותר הוא האמונה שלנו שזה לא יכול להתרחש. החיבור למרחב הקוונטי המאפשר לנו הגשמה של מציאות אחרת מתאפשר מתוך חיבור למרחב של שקט, של שלוה, של אהבה ללא תנאי הקיים בין המחשבות

לאנשים שחוו ריפוי מיידי היו אמונות משותפות מסוימות כמו למשל האמונה שהם ראויים לאהבה, שהם יודעים לאהוב את עצמם, שהם יודעים איך זה מרגיש להיות בשמחה, שהם יודעים שמגיע להם להבריא, שזה אפשרי עבורם להבריא ושאינם חיבים לסבול.

כאשר אנו עובדים בתטא הילינג ומזמנים ריפוי ספונטני ומיידי אחד הדברים העיקריים שעלינו לשנות עבור עצמנו ועבור המטופל שלנו הוא האמונה שזה בלתי אפשרי או  כל אמונה  או תפיסה מציאות של המטופל הטוענת שהריפוי אינו תואם את טובתו.

כפי שריפוי מיידי אפשרי עבורנו , אפשרי לנו היום בעזרת התטא הילינג גם לשנות בקלות ובפשטות את האמונות והרגשות המכבידים המהווים את שורשי המחלה , את שורשי העוני , את שורשי התקיעות שאנו חווים בחיינו.

האם אתם מוכנים לייצר שינוי זה גם בחייכם שלכם?

נעמי רגב הינה מורה להתפתחות אישית ורוחנית בעזרת כלים אנרגטיים.
מלווה ותומכת בתהליכי התפתחות אישית, רגשית ורוחנית מורה מוסמכת לתטא הילינג.


נהיה בקשר 054-5200720


www.thetahealing-emf.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב