דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תספורת, דלק ומה שבניהם . 

מאת    [ 03/09/2012 ]

מילים במאמר: 529   [ נצפה 2810 פעמים ]

תנו לי דלת, תנו לי למד, תנו לי קוף, מה קיבלתם - כן קיבלתם עליית מחירי דלק, שיגעון של עלייה נוספת יש לומר ביוקר המחייה, כל זה בנוסף למע"מ שעלה בימים אלה ולא נתן את מילתו האחרונה ( כך עפ"י פקידי האוצר ) תוסיפו לזה את שיעור המובטלים אשר בחודש אוגוסט השנה מדווח על עלייה של 3 אחוזים ומה קיבלתם ?

טייקונים ותספורות

חכו זה עדיין לא נגמר, כי אותה " תספורת " מפורסמת עליה מדברים רבים והוצמדה בעיקר לשניים מהאנשים העשירים בישראל – המכונים טייקונים : אילן בן –דב ויצחק תשובה, כרגע נחתה על סף דלתו של מי שנחשב לאיש שמחזיק בכלל העסקים אשר לכל בית בישראל יש נגיעה אליהם, כן אני מדבר על נוחי דנקנר שצריך לתת תשובות למחיזיקי אג"ח רבים על הפסדים רבים של מעל מיליארד שקל בשל כמה עסקאות כושלות כמו הבנק השוויצרי קרדיט סוויס, למי ששכח לקונצרן איי, די, בי אותה מפלצת של חברות אשר מחזיקה בין הייתר בחברת סלולר, חברת ביטוח, רשת מרכולים יש חובות עצומים לבעלי האג"חים, אך לא זאת בלבד היא צריכה לתת תשובות לרבים אשר הפנסיה שלהם נמצאת כעת בסימן שאלה .

אז איך התספורת, נוחי דנקנר ודלק באים בכל זאת ביחד - התשובה האמיתית היא הציבור, שלא יכול כבר לשאת על גבו את כל הבעיות של מדינת ישראל ולא מדובר רק על השכבות החלשות ומעמד הביניים, מדובר על תקופה אותה חוזים האנליסטים כדומה ל 2008 בבעיותיה ואף חמורה מכך .

הדלק מרקיע שחקים ובסופ"ש האחרון הוא זינק למחירים חסרי תקדים וקבע שיא של כל הזמנים ל : 8.25 כאשר יום קודם הוא עלה בכמה אגורות בשל עליית שיעור המע"מ, וחשוב לציין כי לעליות במחירי הדלק הפעם אין קשר ישיר לעליית שווי מחירה של חבית נפט .

שכר מינימום עולה

חשוב גם להזכיר כי שכר המינימום עולה בימים אלה, יש שיגידו שזאת רק טיפה בים, אך עדיין מדובר בסוג של עזרה עבור רבים שידם אינה משגת וכל שקל עבורם הוא כמו עולם ומלואו, מדינת ישראל של 2012 היא בגדר של חידה כלכלית אחת גדולה, הטלטלה שעוברת על מדינות רבות בעולם עלולה להגיע לסף דלתנו, מאידך החשיבות של תקופות כאלו לחוזק וחוסן של מדינה הוא בגדר ביטחון עצום, קברניטי ישראל לפחות בתחום הכלכלי חייבים לתת מענה ברמה כללית למצב, על מנת שלא ניזכר בימי שפל ובטח שהספינה לא תינטש עקב גורמים אשר אינם כלכליים כמו מדינות אחרות בעיקר בגוש האירו שכעת זקוקות לכסף רב על מנת להתקיים קודם כמדינה עצמאית ורק אחרי זה כדי להתפתח שהיא כאמור מילה גסה עבורם בעיתות משבר .

מפלט בשוק ההון

שוק ההון כמפלט ממשברים, רבים האנשים במדינת ישראל אשר מבינים מידיי יום את חשיבות ידיעת המסחר בשוק ההון, כיצד הוא פועל וכיצד נוהג המסחר כולו הן בבורסה והן בשאר סוגי המסחר כגון מטבעות החוץ .

בימים אלה רבות התוכניות והקורסים אשר מכשירים רבים לתחום לימודי שוק ההון, הן ברמה מקצועית והן ברמה הבסיסית ביותר על מנת לעבור את המחסום הראשוני של הבנת המסחר ופועלו .

כאשר כל אחד ואחת מאיתנו יבן או תבין את כלל המושגים, נדע לדרוש כיצד ינהג כספינו שגם ככה מושקע בכל מיני סוגים, אפיקים ושאר מקומות, נבין כיצד פועלים אינטרסים גדולים בתחום, היכן להשקיע והיכן לא, וכיצד גם להכניס הכנסה נוספת למשק הבית שלנו .

 

חברת USG CAPITAL מבית YouTrade המפעילה זירת מסחר בינלאומית קריית עתידים תל אביב, טלפון: 073-2721000 פקס: 073-2721001




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב