דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שרציתם לדעת על מדפסות צבע 

מאת    [ 03/09/2012 ]

מילים במאמר: 529   [ נצפה 2595 פעמים ]

כל מה שרציתם לדעת על מדפסות צבע
יותר ויותר אנשים נפטרים היום ממדפסות השחור-לבן שלהם, ובוחרים לרכוש מדפסות צבעוניות. בעבר, היה מדובר על מוצר מותרות של ממש. רק אנשים שחסכו כסף במיוחד היו יכולים להרשות לעצמם מדפסות צבעוניות. ברור שהיום המצב השתנה. אפילו המחיר של מדפסות לייזר צבעוניות נהיה נגיש, שלא לדבר על מדפסות של הזרקת דיו. אז אם המחיר נהיה סביר, השאלה הנשאלת היא רק איזה מדפסת לבחור?

הדרך לבחור את המדפסת שלכם
ראשית, כשאתם ניגשים לבחור מדפסות צבע, בררו איזה ראשי דיו למדפסות אתם צריכים לרכוש ביד איתן. זכרו שהעלות של מדפסות צבע היא אולי חד פעמית, אבל העלות של ראשי דיו למדפסות היא עלות מצטברת - שכן ברגע שראש דיו נגמר, אתם צריכים לקנות אחת חדשה. לכן בבחירה של מדפסת צבע, בחרו תמיד ראשי דיו שמאפשרים לכם כמה שיותר חיסכון לטווח הארוך. בחרו ראשי דיו שידועים באיכות הגבוהה שלהם, ושאין להם ולו תקלה אחת. הדבר יבטיח לכם עבודת הדפסה חלקה יותר, נעימה יותר, מהירה יותר ואיכותית יותר. הדבר נכון גם אם אתם מדפיסים אפילו רק דף אחד בשבוע.

ומה עם שילוב בין מכשירים?
חשוב לציין, שהיום אפשר למצוא מכשירים משולבים עם מדפסות צבעוניות, פקס, סורק ומכונת צילום. אפשר למצוא היום אף מקומות שמציעים מכשירים משולבים בין מדפסות צבעוניות לבין מכונת צילום צבעונית. המכשירים הללו אמנם יקרים הרבה יותר מהמדפסות הבודדות, אך אם אתם מסתכלים על המחיר של מכשיר משולב אל מול שני מכשירים נפרדים - ברור שמדובר על חיסכון משמעותי במחיר, צריכת חשמל, ומקום. כך, אתם יכולים להבטיח לעצמכם עבודה נוחה יותר, בהנחה שאתם זקוקים ליותר ממכשיר אחד בבית או במשרד.

ראשיו דיו למדפסת או טונרים?
סביר להניח שכמו רבים אחרים - גם אתם הגעתם לשלב שבו אתם מתלבטים האם כדאי לכם לרכוש מדפסת לייזר או מדפסת הזרקת דיו. וחשוב לציין שאין היום תשובה מוחלטת בנושא. אמנם מדפסות הלייזר נהיות לאט לאט יותר זולות וזמינות, אך עדיין מדפסות הזרקת הדיו שומרות על בכורתן הראויה לציון. לכן, כדי שתוכלו לבצע בחירה נכונה, החלטנו לפרט לכם על שתי השיטות, ולהבין מה אתם צריכים - בהנחה שאתם צריכים מדפסת צבעונית.

הזרקת דיו למשתמש הביתי
שיטת הפעולה של מדפסת הזרקת דיו, היא באמצעות ראשי דיו למדפסת. משך זמן העבודה של ראשי דיו למדפסת יכול להשתנות בעיקרון בין ראשי דיו שהם מוכרים ואיכותיים, לחיקויים הזולים יותר. חשוב להבין שהעלות של ראשי דיו למדפסת איננה כה גבוהה, אך יש להחליף אותן לעתים קרובות יותר. לכן, אם אתם עוסקים בעיקר בהדפסה ביתית, ויש לכם כמה הדפסות בודדות בשבוע - אין ספק שעדיף לרכוש מדפסת עם ראשי דיו למדפסת, שתהיה זולה ומשתלמת יותר.

ומה עם מדפסת הלייזר?
לעומת זאת, מדפסות לייזר צבעוניות חודרות בעיקר לשוק העסקי, ופחות לשוק הביתי (שעם זאת בכל זאת קונה לעתים מדפסות לייזר שחור-לבן). העיקרון מאחורי מדפסות לייזר צבעוניות, הוא עבודה עם טונרים. הטונר עצמו הוא לרוב יקר יותר משמעותית מראשי הדיו. עם זאת, מדפסות לייזר צבעוניות הן חסכניות יותר, ומנצלות בצורה טובה יותר את הטונרים. לכן, המדפסות הללו מומלצות בעיקר לצוות משרדי שעוסק בהדפסות רבות. לצוות זה, יהיה יעיל יותר לקנות ציוד יקר יותר - אך כזה שיוכל לשמש אותו לאורך זמן.
במילים אחרות, הבחירה בין מדפסות הזרקת דיו למדפסות לייזר האו בסך הכל בתדירות השימוש. מדפסות הלייזר הן יקרות יותר אך חסכוניות יותר ולכן מומלצות למי שמקיים כמות גדולה מאד של הדפסות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב