דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתחתנים בקיץ - פתרונות קירור 

מאת    [ 03/09/2012 ]

מילים במאמר: 383   [ נצפה 1661 פעמים ]

רוב הזוגות מעוניינים  להתחתן בקיץ... מורידים את הסיכוי שירד גשם בחתונה שלהם (למרות שאומרים שגשם זה ברכה), אפשר לערוך את קבלת הפנים והחופה בחוץ או אפילו להתחתן בגן אירועים בטבע ולא באולם. אין גשם, אין מטריות, אין מעילים והכלה יכולה ללבוש שמלה קייצית וקליקה... עם כל היתרונות שיש בחתונת קיץ ישנו גם חסרון והוא החום הכבד שיש בעונה זו. על מנת שגם לכם וגם לאורחים שלכם יהיה נעים  ועל מנת שתוכלו לרקוד בלי להזיע יש לדאוג לפתרונות שיצננו ויקררו את המוזמנים, לפניכם מספר פתרונות  חלקים קלים לביצוע וזולים לכיס וחלקם קשים ויקרים...

החלטתם שאתם מתחתנים בחודש יולי בגן אירועים פתוח ולא באולם סגור וממוזג, יש אפשרות להזמין מערכות קירור נייידות (מעיין מאוורר גדול ותעשיתי שמקרר שטח רב בעזרת אויר או מאורר שמקרר בעזרת אויר וקרח)  מאוורר זה יכול לקרר שטח יחסית גדול (כמובן תזדקקו למספר מאווררים כאלו)

ארטיקים, קנו הרבה ארטיקים צבעוניים תוכלו לחלק אותם כבר בקבלת הפנים כדי לקרר את האורחים או להתחיל לחלק אותם בחלק הכי חם של הערב מהלך הריקודים. תוכלו לבקש מהמלצרים שיעברו עם הארטיקים בין כל האורחים אפילו פעמיים במהלך החתונה.

חלוקת מניפות לנשים כבר בכניסה לקבלת הפנים בחתונה , הנשים תוכנה לתרום בעזרת נפנוף קליל למשב רוח מרענן (יש כאלו שמחלקים לנשים מניפות ולגברים כיפות – כדי שחס וחלילה אף אחד לא ירגיש מקופח)

מים קרים, הקפידו שלאורך כל החתונה יהיו מים זמינים על הבר, כוסות שתיה שמוכונת לשתיה על הבר שצמוד לרחבת הריקודים. תוכלו גם לבקש ממלצרים/ברמנים שיסתובבו עם מגש ועליו כוסות מים קרירים שיצננו את גרונות המוזמנים.

אולם / גן אירועים עם בריכה – הלכתם רחוק (: כתבתם בהזמנה שאפשרי לבוא עם בגד ים, את באת עם בגד ים לבן... יאללה לקפוץ לבריכה ! זה דווקא יכול הפוך את החתונה לחתונה קייצית ושובבה – כמובן אם לך הכלה לא אכפת להרוס את האיפור וסידור השיער (לא כל הזוגות מעוניינים באטרקציה כזו בחתונה ויש כאלו שמחכים ממש ממש ממש אבל ממש לסוף החתונה לפני שהם קופצים למים)

משקאות מעניינים  - אפשרי בעמדת המשקאות לעשות עמדת פרישק מפירות של עונות השנה, אייסקפה קר וצונן או מרגריטות מעניינות... כל שתבחרו יוכל לתרום לקירור האוירה...

אם אתם מתחתנים דווקא באולם, חשוב להקפיד לבדוק מידי פעם את טמפרטורה של המזגן ולראות שהאולם נעים...

אז לכל המתחתנים בקיץ, שיהיה במזל!

לי-קל אירועים פעלה ופועלת בתחום החתונות חתונה , מסיבת בר/ת מצווה, ימי הולדת לצעירים ומבוגרים, אולמות אירועים , בריתה ואירועים עסקיים גדולים שבהם צברנו ניסיון רב במהלך השנים האחרונות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב