דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השלבים והטיפים לבניית אתר מוצלח 

מאת    [ 01/09/2012 ]

מילים במאמר: 407   [ נצפה 2166 פעמים ]

השלבים והטיפים לבניית אתר מוצלח

 

כיום כל בעל עסק חדש אשר מעוניין להגדיל את העסק שלו, מודע לכך שיש צורך להשיק אתר לעסק שייצג אותו ברשת האינטרנט. וזאת מאחר והמודעות והשימוש באינטרנט בקרב קהל הרחב הלכה וגדלה במהלך השני האחרונות ואף הפכה למקור הראשון בו הם מחפשים לפני רכישה של מוצר כלשהו. אך על מנת להשיק אתר שיפעל בצורה תקינה וכזה שיהיה בעל ממשק נוח ונכון, יש להיעזר בבעל מקצוע המתמחה ב-בניית אתרים.

מספר טיפים לטובת אתר מקצועי ויעיל

חשוב מאוד כאשר מבצעים בניית אתרים לדאוג לכך שהממשק של האתר יהיה נוח וקל, כאשר זאת ניתן להשיג על ידי מספר גורמים כגון: עיצוב נכון אשר לא מורכב מהרבה צבעים ולא מכיל אפקטים רבים הגורמים לכך שלעמוד האתר לוקח זמן רב להיטען, שילוב נכון של תפריט נוח וקל המופיע בכל דף באתר להתמצאות קלה, שמירת אחידות בעיצוב דפי האתר וזאת על מנת לוודא את נוחיות העין.

חשוב לדאוג בעת בניית אתרים כי התוכן והטקסטים הינם יהיו קצרים וקולעים, וזאת מאחר ולגולשים אין הרבה סבלנות והרי שטקסט ארוך ומיגע יגרום לכך שהם ימשיכו הלאה. כמו כן, לדאוג להתאמת גודל הטקסט לעין הקורא מהסיבה שטקסט גדול לא נוח לקריאה וטקסט קטן אינו ברור ומאמץ את הגולש בקריאה.

מומלץ בעת בניית אתרים להתאים את שם האתר לתחום אליו הוא משתייך, כאשר חשוב לבחור שם קצר לאתר וזאת על מנת שזה יהיה קל ונוח לזכירה ולכתיבה, וזאת מאחר וככל שהשם ארוך יותר ישנה הסתברות גבוהה יותר לטעויות בזמן הכתיבה

חשוב מאוד להיזהר בשימוש בטכנולוגיות מתקדמות, מארח והן דורשות שלמשתמש יהיו קו מהיר יחסית, מחשב מתקדם ולעיתים תוספים לדפדפן. חלק מהמשתמשים חוששים להוריד תוספים (plug-in) ולהתקינם, וכל הטכנולוגיות החדשות דורשות הורדת פלג-אינים כאלו, ולעדכנם לעיתים קרובות. בנוסף, לוקח זמן לטעינת והרצת הטכנולוגיה וזה בא על חשבון זמינות המידע, ולמשתמשים רבים אין סבלנות לחכות לטעינת הדף והם עלולים לעבור למקום אחר.

למידע אודות מספק שירות בניית אתרים

חשוב מאוד לאחר שבנינו אתר האתר והישקנו אותו לבצע קידום שלו במנועי החיפוש, כאשר בתחום זה שהוא למעשה במילים אחרות שיווק של האתר קיימות אופציות רבות לטובת העיניין והעיקריות שבהם הן קידום בגוגל כשבאופציה זו יש אפשרות לבצע קידום בצורה ממומנת או בצורה אורגנית כשלאלה המעוניינים מומלץ להתייעץ במקדם אתרים אשר ירחיב על התחום ויסביר כיצד זה מבוצע ואף יתן הצעת מחיר. כמו כן, ישנה אופציה לשיווק ביוטיוב שמספק סירטונים כדרך לפרסום. כאשר פרט לשני אל הקיימת הרשת החברתית הגדולה בעולם המאפשרת חשיפה גדולה לאתר והיא פייסבוק. 

אופיר בן צור




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב