כיצד להפוך כל עסק או רעיון לרווחי באינטרנט ב 5 צעדים פשוטים - חלק א'
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

כיצד להפוך כל עסק או רעיון לרווחי באינטרנט ב 5 צעדים פשוטים - חלק א' 

מאת    [ 01/09/2012 ]
מילים במאמר: 1356   [ נצפה 1537 פעמים ]

 
 

אנו חיים בתקופה מרתקת בה לכל אחד מאיתנו ניתנה הזדמנות פז להפוך כל רעיון יזמי או עסק לרווחי בעזרת האינטרנט ללא השקעה כספית גדולה דרך עבודה מהבית ובעזרת מיומנויות פשוטות

החזון שלי הוא: לעזור לכמה שיותר אנשים להרוויח יותר !


לפי ניסיוני אני יודע שכל אדם יכול להצליח וכל אחד כזה גורם לגל חיובי שמשפיע לטובה על המעגלים הסובבים אותו!

ולא רק זאת אני מאמין בכל ליבי כי השיווק והמיתוג באינטרנט הינם התשובה לאתגרים הכלכליים כמעט לכולם ויפתרו גם חלק מבעיות הכלכלה העולמית!

כל הידע אותו אתם הולכים לקבל כאן : עובד !!

רוצים להתחיל - בבקשה....

כותרת : מדוע נכשלים רוב העסקים ?

בתור יזם צעיר הבנתי עוד בתחילת דרכי שבכדי לקחת את מסלול חיי למקום אליו אני שואף ובכדי למצות את הפוטנציאל הגלום בי עלי ללמוד כיצד לבנות עסק מנצח !

אני מעריך שגם בכם הכתה התובנה שבכדי להתקדם עליכם להוציא החוצה את היזם שבכם ולצאת לפעולה !

יש סיכוי שעבדתם בתור שכיר ופשוט נמאס לכם לעבוד עבור מישהו אחר או שפשוט הרעיון היזמי שלכם מטריד את מנוחתכם עד כדי כך שאתם מרגישים פספוס אדיר בכל יום שעובר כאשר אינכם מקדמים את מטרותיכם אל עבר עצמאות כלכלית !

עד כאן הכל טוב ויפה

יחד עם זאת כדי לייצר הצלחה בעולם העסקי עלינו לקבל ולהבין את המשמעות העמוקה שעומדת מאחורי כל עסק או מיזם מצליח

לפי מייקל גרבר מחבר הספר :

מיתוס היזמות - מדוע רב העסקים הקטנים אינם צולחים ומה ניתן לעשות עם זה , האתגר הגדול שלכם הוא לדעת כיצד לממש את היזם  המנהל והטכנאי שבכם וכיצד להפעיל את כולם בסינרגיה בכדי לייצר הצלחה עסקית

הסיבה לכך שהאתגר מולו אתם ניצבים אינו פשוט כלל וכלל היא מפני שכל אחד מהם חושב עובד ומבצע את הפעילות העסקית מנקודת מבט שונה מרעהו ויחד עם זאת כולם הכרחיים להצלחת העסק שלכם

כל אחד מהם רוצה להיות בעל בית ולקבל את ההחלטות החשובות - אך אף אחד מהם אינו רוצה בוס על הראש שיאמר לו מה לעשות וכיצד להתנהל

כך למעשה מתחיל הקונפליקט הגדול שמוביל בסופו של דבר לקריסת המיזם העתידי שלכם...

בואו ונבחן יחדיו את ההשקעה של כל אחד מהם בכדי להבין עד כמה המצב מאתגר

היזם


דמות היזם שבכם תהפוך כל מצב בעייתי להזדמנות עסקית מדהימה היכן שאחרים יראו כישלון או פחד מהפסד היזם רואה הזדמנות וחזון

אצל היזם יש צורך בניצוץ קטן בלבד בכדי להדליק מדורה שלמה לערוך שינוי להסתגל למצב החדש ולפעול למען הצלחה עתידית טובה יותר

אופטימיות תשוקה והתלהבות יהפכו כל רעיון ראשוני להצלחה עתידית

היזם יצירתי ונלהב מכיוון שהוא אופטימי חסר תקנה וראוה את ההצלחה בעתיד למרות חוסר הוודאות בהווה 

היזם יצליח לממש את תוכניותיו כאשר ישכיל לרתום לרעיון היזמי שלו את המנהלים הטובים והנכונים שיבינו בדיוק כמוהו את החזון העתידי

המנהל


עולמו של המנהל מורכב מתהליכים מובנים ומהיגיון צרוף !

המנהל מסתמך על סדר נהלים וצעדים פרקטיים שכבר ייצרו לו בעבר תוצאות חיוביות

במקום בו היזם לוקח שליטה בכדי להפוך יש מאין המנהל יוצק תוכן ולמעשה משחק במגרש והמוכר ללא סיכונים מיותרים ובלתי מחושבים

תפוקת המנהל היא נגזרת של כמות הטכנאים עליהם הוא מסוגל לפקח בהצלחה

הטכנאי

הטכנאי מזיז דברים בשטח הוא ביצועיסט ממדרגה ראשונה !

המוטו שלו : אם אתה רוצה שהעבודה תתבצע - אסור לך לסמוך על אף אחד אלא לבצע את העבודה בעצמך ! לטכנאי אין ענין גדול בעתיד או בעבר העסקי - עניניו ועיסוקיו נמצאים בזמן הווה בעיקרם . כשהדברים מתבצעים בפועל ויש התקדמות מעשית הוא מסופק .גבולותיו של הטכנאי נקבעים על ידי הספק העבודה האישי שלו בלבד !

מניסיוני בעבודה מול בעלי עסקים רבים , אוכל לומר שבעל העסק הממוצע יכיל בתוכו - 10% יזם , 20% מנהל , 70% טכנאי .בכדי שהמודל העסקי שלכם יעבוד וישגשג עליכם לדעת כיצד לאזן ולתת ביטוי לכל אחד משלושת אלו בזמן ובמקום המתאים לכך. ובנוסף בכדי שהמודל העסקי שלכם יעבוד בהצלחה ולאורך זמן בואו נלמד מה נדרש ממכם - היזמים ובעלי העסקים בפועל .

כיצד לעשות זאת בצורה נכונה בכדי לגרום לעסק שלכם להטיל ביצי זהב !   

                                                        שיווק אינטרנטי נכון !


שיווק באינטרנט מתחלק לשניים : א - כיצד לייצר תנועה לאתר שלכם 

                                       ב - האתר עצמו

במידה והשקעתם כספים רבים בהקמת אתר אינטרנטי לעסק שלכם בעבר אך ללא תוצאות משמעותיות הנה התשובה לחוסר ההצלחה: עשיתם רק מחצית מן העבודה ואפילו פחות מכך.

הדבר החשוב ביותר הוא להזרים תנועה לאתר שלכם ועוד יותר חשוב מכך זה לדעת כיצד לפעול בתבונה לאחר שהגולשים הגיעו אליו!

היתרון הגדול בשיווק ומיתוג אינטרנטי הוא בכמות החשיפות לאתר ולמסר שלכם שאותן ניתן לבצע בכל יום ובצורה אוטומטית דרך האינטרנט , בכדי לגרום בהמשך הדרך תנועה זו להכנסות כספיות 

ישנן שלוש דרכים עיקריות לייצר תנועה כזו לאתר :

1.PPC -תנועה ששולמה עבורה כסף 

      2.SEO - אופטימיזציה של מנועי החיפוש 

          3 WEB 2.0 - שימוש ברשתות חברתיות

1 PPC: זוהי אחת הדרכים הקלות והמהירות ביותר לייצר תנועה לאתר שלכם , זוהי דרך בה אתם משלמים כסף בעבור כל הקלקה על המודעה אותם פרסמתם כשלמעשה מי שמקדם את המודעה הוא הגוף לו שילמתם (גוגל יאהו לדוגמא)

אך המפתח האמיתי נמצא בידיעה אלו מילים ואלו מודעות יהיו הנכונות והממוקדות ביותר לשימוש , בכדי שהפרסום שלכם יהיה אפקטיבי ושאפשר להגיע לאותו פלח שוק שמחפש את מה שיש לכם להציע.

קיימות מספר אסטרטגיות בסיסיות שחשוב מאוד לדעת לפני השימוש בשיטה זו, ולכן יש צורך ללמוד על התחום אחרת המודעה אותם פרסמתם לא תהיה אפקטיבית .

2 .SEO :תנועה אורגנית והכוונה היא למנועי החיפוש שקולטים את הנוכחות שלכם ברשת. זוהי שיטה עוצמתית ביותר אך תדרוש ממכם הבנה ומיומנות לגבי העדפות של מנועי החיפוש .

במילים אחרות לכל מנועי החיפוש ישנם מן "סיירים " שמסתובבים ברשת ומחפשים ללכוד את החומרים המפורסמים. במידה ואתם יודעים מה הם מחפשים באפשרותכם לקדם את האתר שלכם ולהיות ממוקמים בין הראשונים במנועי החיפוש.

קיימת נוסחה לענין התנועה האורגנית ומי שמבין בתחום מרוויח על ידי דירוגים גבוהים שמתורגמים לכניסות וחשיפות רבות למידע באתר שלו .

3 - רשתות חברתיות : שימוש באתרים חברתיים כגון פייסבוק יוטיוב טוויטר קפה דה מרקר ועוד אלו הם אותם אתרים מתוקשרים ביותר ברשת בעלי חשיפה אדירה

אפשר למצוא איכות גבוהה מאוד של אנשים שגולשים באתרים אלו

בכדי להצליח למתג ולשווק את עצמכם בעזרת אתרים אלו עליכם לדעת כיצד להעביר איכות גבוהה של מידע ותוכן , ליצור לעצמכם קהל אוהד ולמגנט אותם אליכם בתהליך המרתק הזה .

אותם אנשים שיגיעו אליכם יראו בכם מומחים לנושא שאותו הם מתענינים ויבקשו לקבל מידע נוסף על התחום בו אתם עוסקים . העוצמה שבכך היא שאנשים אלו כבר מכירים אותכם סומכים עליכם ומוכנים לעשות איתכם עסקים

מצד שני - אם אתם לא יודעים כיצד לעשות זאת נכון ואתם סתם מפציצים בפרסום את האתרים הללו קיים סיכוי גבוה לכך שיחסמו אותכם מאתרים אלו.

ובקיצור - בכל אחד מן האפשרויות אותן ציינתי יש צורך להתמקצע ולעשות זאת נכון ולקבל תוצאות להן אתם מצפים . 

מעט מאוד יזמים ובעלי עסקים יודעים כיצד להשתמש בכל הכלים יחדיו. מי שיודע להשתמש בכל שלושת הכלים יחדיו, יצור לעצמו יתרון אדיר על פני כל המתחרים שפועלים בנישה !

                                       כיצד לרתום את כוחו של האינטרנט לעסק שלך !


האינטרנט הוא הכלי העוצמתי ביותר בו תוכלו להשתמש בכדי להגדיל את עסקיכם .

יש לו כח כזה גדול שבתוך מספר חודשים בודדים הוא יוכל לקחת את רמת ההכנסות שלכם להכפיל, לשלש ואפילו יותר .

בכדי לפרסם ולשווק נכון עליכם למתג ולבדל את עצמכם, העסק, או הרעיון שלכם ולהעביר ערך גבוה לפלח השוק בנישה בה אתם בחרתם לפעול.  כך תוכלו לתפוס את תשומת הלב של פלח השוק שלכם ולמגנט אותם אליכם ואל המסר אותו בחרתם להעביר .

תוכלו להשתמש בשיטות אלו בכדי לשווק ולקדם כל מה שתרצו


בשביל ליישם את התורה עליה אני מדבר תידרשו ללמוד לבנות תוכנית פעולה ליישם אותה ולהתמיד לאורך זמן .

החלטות על מיתוג העסק שיווקו והכיוון אליו העסק הולך היא עבודתו של היזם שבכם הוא זה שרואה רחוק ומעצב את עתידו העסק.

ככל שהחזון הסופי של העסק יהיה ברור מעוצב ומפורט יותר - כך סיכויי ההצלחה טובים יותר !

ועכשיו - רוצים ללמוד כיצד לעשות זאת בחמישה צעדים פשוטים - רוצים ללמוד כיצד לגרום לעסק שלכם להרקיע שחקים בעלויות מזערויות - על כך במאמר הבא מובטחת לכם הרבה הפתעות ....

 

 

 

 

שלום לכם הגולשים, כאן יוסף קאלימי  שמחתי לכתוב לכם. רבותי, רוצים אתר? מה, אין לכם אתר??? http://www.ykl.co.il

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב