דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך ליצור הכנסה פסיבית ממודעות גוגל? 

מאת    [ 01/09/2012 ]

מילים במאמר: 521   [ נצפה 4831 פעמים ]

המודל העסקי הזה עובד באופן די פשוט. לאחר שנרשמת לחשבון גוגל אדסנס אתה מציב קוד שקיבלת מהמערכת. הסורקים של גוגל יודעים להתאים את תוכן המודעות לתכנים שכתובים באתר שלך, כך שיהיו רלוונטיים עבור הגולשים שמגיעים לאתר. כאשר גולש כלשהו מתעניין במודעה כלשהי ומבצע פעולה, כלומר מקליק על המודעה, אתה כבעל האתר או בעל הבלוג מקבל אחוז ניכר מסכום הכסף שהמפרסם שילם לחברת גוגל בתמורה לקליק. זהו מקור הכנסה פסיבית לא רע בכלל. מנוע החיפוש הוא זה שעושה את כל העבודה של המעקב אחרי מספר הקליקים, ומבצע את החישוב לגבי הרווחים והדולרים שמגיעים לך. בכל חודש תקבל אל תיבת הדואר שלך צ'ק מגוגל, זאת בתנאי שעברת את המינימום לתשלום שעומד כיום על 100$. אם לא הגעת לסכום המינימום של מאה דולר, הסכום ייצבר לחודש הבא, ותקבל אותו בתשלום הבא, כאשר תעבור את המינימום.

איך תדע אם יש ביקוש בתחום בו עוסק הבלוג או האתר שלך? בצע חיפוש בגוגל, ותבדוק האם מופיעות מודעות בנושא הזה. אם למשל הבלוג שלך עוסק בנושא של ירידה במשקל, אתה יכול לכתוב בגוגל איך לרדת במשקל. מייד תראה שלצד התוצאות האורגניות, מופיעים מודעות של גוגל. המודעות מופיעות בחלק השמאלי של העמוד, וגם מעל התוצאות הרגילות, על רקע בצבע קרם בהיר. מכאן אתה מבין שיש מפרסמים בנישה הזאת. לעומת זאת אם הבלוג שלך עוסק בנושא של קסמים, תקליד בגוגל, איך לעשות קסמים. במקרה זה תגלה שלא מופיעות מודעות לצד התוצאות, וזה אומר שאם אתה מתכוון לעשות כסף מגוגל אדסנס לא כדאי לך להשקיע את זמנך בתוכן מסוג זה.

כאשר אתה מציב את המודעות בעמודי התוכן שלך, שים לב שאתה יכול לבחור פורמטים שונים של מודעות. אני אוהב לשים מלבן גדול בחלק העליון של הבלוג, כך שכאשר מבקר חדש מגיע לאתר הוא עשוי להקליק על המודעות שמופיעות מייד לאחר הכותרת של האתר. יש כאלה שמשלבים את המודעות מייד לאחר הכותרת של התוכן. כך הם מבטיחים שהגולשים לא יחמיצו את המודעה וייראו אותה. פקטור חשוב בשילוב מודעות אדסנס הוא לשלב את הצבעים כך שיתמזגו היטב עם התוכן. רצוי שהאותיות של התוכן יהיו בגודל דומה לגודל האותיות של המודעה, רצוי שהרקע של המודעה יהיה בצבע הרקע של התוכן. הדבר האחרון שאתה רוצה הוא שהמודעות יצעקו משהו כמו, תראו אותי אני פרסומת. זה צריך להשתלב יפה.

כאשר אתה מתחבר אל חשבון האדסנס שלך, אתה יכול לראות מאילו אתרים ומאילו בלוגים מגיעים הרווחים. כך אתה יכול להבין היכן כדאי לך להשקיע את המאמצים. אם יש לך אתר שעושה בממוצע 10$ ביום, ואילו עוד שלושה אתרים שבקושי עושים דולר אחד ביום, הרי שמוטב להתמקד בהעשרת האתר המצליח. זה הרבה יותר קל להרוויח יותר מאתר שמרוויח טוב, מאשר לדחוף קדימה אתר שמרוויח מעט.

מתוך הדוחות אתה גם יכול לראות אילו יחידות מודעה קיבלו את הקליקים הרבים ביותר, כך שאתה יכול להתנסות בכמה מיקומים לאורך פרקי זמן מוגדרים, ולראות מה הם הביצועים הטובים ביותר עבורך. כאשר אתה מבין אילו מודעות עושות יותר כסף, הדרך קצרה לשפר את  הרווחים שלך. אילו פורמטים של מודעות זוכות להכי הרבה קליקים, לאילו צבעים של מודעות אנשים נמשכים יותר? שמתי לב שבמודעות טקסט הביצועים הטובים ביותר עבורי הם כאשר הרקע לבן, כמו הרקע של הבלוג, ושורת הכותרת בצבע כחול. אנשים פשוט רגילים להקליק על שורות כחולות.

קבל גישה חינם למכרה זהב של מידע חם! הקלק על הלינק:


51 דרכים לעשות כסף


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב