דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רקע מעניין על פרחים 

מאת    [ 30/08/2012 ]

מילים במאמר: 394   [ נצפה 2389 פעמים ]

רקע מעניין על פרחים

 

פרחים הם המתנה המועדפת ביותר על נשים, נתון זה הוסק בעקבות סקרים שנערכו באירופה ובארצות צפון אמריקה. משלוחי פרחים הם הדרך הבטוחה והמוכחת ביותר אל ליבה של אהובתכם. הפרחים הם מתנה מושלמת לאירועים כמו: מתנה לחגים, יום האישה, כמתנת געגועים, לאחל בהצלחה ועוד...

בכל רחביי העולם נחשבים הפרחים למתנה נפלאה ומרגשת. שום דבר לא ישווה לצבעוניות, לניחוחות ולרעננות שחודרים לפתע אל הבית וממלאים אותו בשמחה על ידי הפרחים. כמו כן, באמצעות פרחים ניתן להעביר למקבל הפרחים מסר אותו תרצו להעביר כאשר זאת ניתן להשיג על ידי התאמה של הזר לאירוע עם שילוב של כרטיס שמנוסח בצורה נכונה. חשוב לדעת כי הפרחים מעוררים בכל אחד מאיתנו רגשות שחלקם אפילו אינו ניתן להגדרה, והשפעתם על הפסיכולוגיה האנושית היא כמעט מפתיעה.

פרחים ומשלוחים

ניתן היום למצוא משלוחי פרחים בכל הארץ כאשר במרכז הארץ ניתן למצוא מגוון משלוחי פרחים במרכז, כמו משלוחי פרחים בתל אביב או משלוחי פרחים ברעננה או משלוחי פרחים ברמת גן או משלוחי פרחים בהרצליה או משלוחי פרחים בפתח תקווה משלוחי פרחים בבת ים או משלוחי פרחים בחולון וכמובן בעוד ערים רבות במרכז.

קצת על פרחים ושיטות לשימורם

המים מתנדפים מן העלים והפרחים לאוויר החדר כך שכאשר קצב ההתנדפות גדול יותר ומשמעותי יותר מקליטת וספיקת המים לפרח, הפרחים יתייבשו. ניתן להאריך את חיי הפרחים באמצעות החלפת מים כל יומיים, כאשר בנוסף לכך לטובת שימור יש להוסיף למים כפית סוכר על מנת להזין את הפרח ועל מנת לשמר אותו יש להוסיף מעט אקונומיקה לטובת חיסול חיידקים שמזרזים את נבילתו של הפרח. חשוב לדעת כי אם הפרח התייבש יש להבדיל בין שני מצבים, האם הוא עבר את נקודת השחזור או לא, אם לא יהיה אפשר על ידי שימוש בשיטות שונות ל"להחיותו" מחדש, אך אם הוא יבש לחלוטין ועבר את נקודת השחזור כל המים והפטנטים בעולם לא יחזירו אותו לפרוח.

למידע אודות צמחייה מלאכותית

השיטות הידועות לעיכוב ההתייבשות של הפרח ושחזורם יעשו בדרך כלל על ידי דרכים להקטנת כמויות המים הנפלטות לאוויר, כאשר ניתן להשיג זאת על ידי מיקום נכון של הפרחים במקום לא חם וכאשר קרניי השמש אינן פוגעות בפרחים ולהימנע ממקום בו המזגן פוגע בפרחים. ובנושא הגדלת כמויות המים וטיבם הנקלטות לתוך הפרח מצד שני, כאשר ניתן לבצע זאת על ידי איקונומיקה והחלפת מים. כך שבמידה ונצליח לעשות את שתי הפעולות יחדיו הרי שנוכל בוודאי להגיע לתוצאות הטובות והאופטימאליות ביותר לשימור הפרחים.

אופיר בן צור




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב