דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קהל יעד הטרגוני - 4 דרכים להטמיע את המוצר שלך 

מאת    [ 30/08/2012 ]

מילים במאמר: 561   [ נצפה 2163 פעמים ]

יש דבר שקורה בתדירות גבוה מאוד לקופירייטרים בתחילת דרכם, למעשה גם הרבה קופירייטרים עושים את אותה הטעות. לדוגמה לקבוע לגולשי האתר שלך מה אתה רוצה שיראו בניגוד למה שהם רוצים לראות הוא אף פעם לא רעיון טוב.

אני פשוט מבולבל מהעובדה שזה קורה בתדירות מאוד גבוה וזאת מכיוון שכול יום אנו משנים את צורת התקשורת שלנו בהתאם לאדם איתו אנו מתקשרים. משום מה שאנו הולכים לכתוב קמפיין כלשהו אנחנו באים במחשבה שאנו יודעים בדיוק מה הלקוח רוצה וביהירות לא משתפים אותו.  

על מנת להטמיע את המסר שלנו בצורה אפקטיבית לקהל היעד אנו חייבים להכיר את קהל היעד בצורה מדויקת ולדעת בדיוק על מה הוא חושב ומה הוא רוצה. לאחר מכן עלינו לתקשר בצורה כזו שתגרום להם למוטיבציה לעשות פעולה כלשהי

הצורה בה אנו גורמים להשפעה האפקטיבית ביותר היא בשיטת ארבעת השלבים: חשיבה, קריאה, ביקור, סקרים

חשיבה

הצעד הראשון הוא תמיד לחשוב מיהו קהל היעד שלך, חוץ ממחקר שווקים וניתוח של קהל היעד שהואדבר שבשגרה ישנה אפשרות למחשבה פשוטה יותר על מי הם הלקוחות הפוטנציאלים שלך ומהם הם רוצים. במאמר זה אתן דוגמה בסיסית שמתארת את התהליך.

בוא נגיד שאתה קונה דירה, כמובן שתרצה לשתף את החדשות הטובות עם האנשים הקרובים והחשובים בחייך. אם כך אתה מחליט לשלוח מייל לחבר הכי טוב שלך ובו אתה מתאר את הדירה המושלמת שהיא ענקית, משקיפה לים, הריהוט מעורר השתאות והאווירה קסומה, ישנו סיכוי יותר מסביר שהחבר שלך יהיה אכול מקנאה מצד שני אם תשלח מייל כזה לאימא שלך, אתה פתאום מתמודד עם קהל יעד אחר איזה פרטים אתה חושב שהיא תרצה לשמוע - כמובן שאת רוב התיאורים של הפאר וההדר שהטחת בחבר שלך היא לא תרצה לשמוע, אחרי הכול היא עדין אימא שלך ומה אימהות רוצות לשמוע שאתה חוסך, שאתה לא מתפרע עם הכסף ושאתה לא נכנס לקפריזות על דירות שאתה לא יכול לעמוד בהם וכמובן...מתי את מתחתן. כמו שאתה מבינים המסר העיקרי נשאר בעינו אבל הצורה בה הצגת את הדברים כוונה על מנת להתאים לקהל היעד.

קריאה

ישנם הרבה דרכים להבין מה עובר בראש של לקוחות היעד שלך. אתה יכול לבקר בפורמים שונים, לקרוא בלוגים או מגזינים שמתעסקים בנושא שלך. מאוד חשוב שתקרא את התגובות בבלוגים ובפורמים ולא רק פוסטים או כתבות. ההערות הם שיטה מצוינת להבין בצורה ספציפית ומדויקת על מה קהל היעד שלך חושב ומה מניע אותו.

ביקור

אם זה אפשרי חשוב לבקר באתרים שמספקים ביקורות על מוצרים או שירותים ולקרוא אותם בצורה מעמיקה. נסה לחשוב על הקמפיין שאתה תכתוב בצורה שתהווה פתרון לבעיה או הבעיות שמושמעות בביקורת על המוצר. על כול תלונה שאתה רואה בביקורת נסה להתאים את השרות או המוצר שלך למרכיבים החיובים שצוינו בביקורת.

סקרים

האתר  http://www.skarim.co.il/ ואתרים דומים של סקרים מציעים תוכנה לסקרים, רובם מציעים לך להשתמש במוצר שלהם בחינם אם אתה משתתף בסקר קטן (10 שאלות או פחות) והאמן לי ש-10 די והותר להתחיל. שתף קישור לסקר באתר שלך במקום לגולשים יהיה קל לראות אותו. יש לציין שבדך כלל תקבל תגובות טובות יותר אם תאפשר לתשובות להיות בעילום שם ואם תבטיח סיכוי כלשהו לזכייה בפרס למי שיירשם, פרסים כמו תלושים לחנויות ספרים, חנויות חשמל שנעות בוא נגיד מ50-100 ש"ח בהחלט יכולים לבוא בחשבון

בגדול אתה חייב לזכור שבכול שיטה שבה תבחר אף פעם אל תניח ואל תנחש, קח את הזמן לדעת מול מי אתה עובד לפני שאתה מתחיל לכתוב. המאמץ שלך ישתלם עם קצב סגירה גבוה יותר והרגשת סיפוק מיכולות הקופירייטינג שלך.

 

 

איציק עומרי קידום אתרים ותוכן שיווקי חברת Creative Brilliance  מילים פשוטות - רעיונות גדולים טל: 054-5205985 www.creativebrilliance.co.il    




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב